Bier zit wel vol vitamine B jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat jij mijn droomman bent!Trouwen?
I should've knownquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankzij hem kwam ik op het idee een Lada te kopen![]()
Zuupen is dus gezond!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jup!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schuldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben d'r in gestonken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schulden
nou issie wel mooi aan het worden jahquote:
sjiek hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylike het volgende:
Onze wielen met nieuwe bandjes
[ afbeelding ]
De voiture met wielen
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylike het volgende:
Onze wielen met nieuwe bandjes
[ afbeelding ]
De voiture met wielen
[ afbeelding ]
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En je kunt er zonder problemen te hard mee rijden, flitsen kunnen ze je niet met zo'n kentekenplaat
Was het maar zo gemakkelijk
N00b meldt zich. Wat zijn spinners? Booskijkers ken ik, dat zijn die mensen die in de file staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pauperdingen erop he?
zoals booskijkers, after market xenon, neon, spinners en al die dtroep
Welke schulden? Heb bij mijn weten nog altijd een positief saldo, dat bij elk eerder huwelijk gehalveerd werdquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schulden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu koffie voor me zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b meldt zich. Wat zijn spinners? Booskijkers ken ik, dat zijn die mensen die in de file staan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.
waarom denk je dat ik het gedaan heb?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En je kunt er zonder problemen te hard mee rijden, flitsen kunnen ze je niet met zo'n kentekenplaat
Was het maar zo gemakkelijk
die xenon heeft ie er voor mij op gezetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pauperdingen erop he?
zoals booskijkers, after market xenon, neon, spinners en al die dtroep
Jah hequote:
Thanxquote:
Nee okee, dan is het goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Ladylike het volgende:
die xenon heeft ie er voor mij op gezet![]()
helpt wel enorm voor mijn nachtblindheid
Uiteraard wel goed afgesteld![]()
Ach, een ander vindt mijn modeltreintje weggegooid geld. Het enige waar ik last van heb zijn verkeerd afgestelde xenonverlichting. Als ze gewoon goed zijn afgesteld heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke schulden? Heb bij mijn weten nog altijd een positief saldo, dat bij elk eerder huwelijk gehalveerd werd...
[..]
Ga je nu koffie voor me zetten?
Ja, lekker schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |