Hmm nee dat snap ik. Ik wilde het dan ook op het einde doen en niet de eerste dag ofzo. Maar hoe haal ik hem over? Of zal hij het toch nooit leuk vinden?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef picodealion het volgende:
Tijdens volle ongesteldheid wacht ik liever ook even. Als het ergste voorbij is heb ik er verder geen problemen mee, maar ik kan het me wel voorstellen eigenlijk.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef picodealion het volgende:
Tijdens volle ongesteldheid wacht ik liever ook even.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef picodealion het volgende:
Tijdens volle ongesteldheid wacht ik liever ook even, tenzij m'n lul op knappen staat.
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef pointillisme het volgende:
Hmm oke ik dacht echt dat heel veel mannen wel seks wilden hebben tijdens de ongesteldheid maar dat valt dus reuze mee haha. Ik mag m'n vriend dus niks verwijtenhaha
Hahaha ja dat is typisch FOK hequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijd
Nee die smegma ruikt lekker zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Liever een mietje dan die stinkzooi
wuwuwuw!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die smegma ruikt lekker zeker.
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus dan is ie niet eens direct in aanraking met mijn bloed. (Ja zonder condoom zou dan wel kunnen idd maar dat zien we dan wel haha)quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef jaja1221 het volgende:
Als het zo is dat je nog aan de pil bent zou je kunnen kijken naar de prikpil. Dan wordt je als het goed is niet ongesteld.
Mij persoonlijk maakt ongesteld of niet geen moer uit.
Ben een ervaren kapitein:P
Hoe je het voor elkaar zou kunnen krijgen tsja. Haal al je charmes uit de kast misschien wordt hij dan zo niet erger als boter en krijg je het dan voor elkaar.
Of laat hem steeds net niet komen, zodat hij op een gegeven moment niet anders wil.
IIG Succes
Tsja een beetje Femdome mag best. gewoon doen niet denken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus dan is ie niet eens direct in aanraking met mijn bloed. (Ja zonder condoom zou dan wel kunnen idd maar dat zien we dan wel haha)
Nou thanks voor je tips ervaren kapitein! Ik weet niet of het wel over mijn hart verkrijg hem net niet te laten komen maar ik zal eens proberen
Ik hoef niet iemand te pleasen hier dus misschien idd een dooddoener voor mij een leuke clichequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Een echte man vaart over de rode zee."
Om maar even een dooddoener te noemen.
Hahaha oke. En ik ben al best dominant maar ik wil hem niet iets laten doen wat hij echt niet wil aangezien hij wel heeft gezegd van: nee trekt me totaal niet. Opzich ook wel een vrij duidelijke hint maar toch vind ik het jammer om die paar dagen/week seks te moeten missenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef jaja1221 het volgende:
[..]
Tsja een beetje Femdome mag best. gewoon doen niet denken.
Je weet dat de condoom ook niet 100% beschermt tegen SOA's
Jij weet na 6 topics al wat typisch FOK! is? Knapquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is typisch FOK he
Als je met die instelling begint dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet na 6 topics al wat typisch FOK! is? Knap
Ja goed he. Maar die 2 jaar meelezen hebben ook wel een beetje geholpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet na 6 topics al wat typisch FOK! is? Knap
Als iemand echt iets niet wil moet je idd niet dwingen. Maar het zou kunnen zijn dat iemand zich schaamt voor iets omdat naar de maatschappelijke maatstaven het niet "nomraal" zou zijn om zoiets leuk te vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hahaha oke. En ik ben al best dominant maar ik wil hem niet iets laten doen wat hij echt niet wil aangezien hij wel heeft gezegd van: nee trekt me totaal niet. Opzich ook wel een vrij duidelijke hint maar toch vind ik het jammer om die paar dagen/week seks te moeten missen![]()
Nee dat weet ik. Maar we zijn allebei 100% SOA-vrij gelukkig, even laten testen voor de zekerheid..
Ja maar hij weet wel dat veel mannen het doen, dus opzich. En volgens mij heeft hij bijv ook totaal geen behoefte aan anaal ofzo terwijl ik het best zou willem proberen! Maar ik durf er gewoon niet over te beginnen omdat ik dan denk dat hij mijn voorstellen raar vindt of omdat ik het gevoel heb dat ik me aan hem op dring oid. Maar ik kijk welquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef jaja1221 het volgende:
[..]
Als iemand echt iets niet wil moet je idd niet dwingen. Maar het zou kunnen zijn dat iemand zich schaamt voor iets omdat naar de maatschappelijke maatstaven het niet "nomraal" zou zijn om zoiets leuk te vinden.
net als sm enzo daar zit ook een maatschappelijke taboe op toch?
Ik denk dat je er gewoon over moet praten. ik praat met mijn vriendin ook over alles wat met sex te maken heeft. nu heb ik alleen antwoord gehad op mijn topic dat zij tegen mij liegt maar goed daar zal de tijd het leren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Ja maar hij weet wel dat veel mannen het doen, dus opzich. En volgens mij heeft hij bijv ook totaal geen behoefte aan anaal ofzo terwijl ik het best zou willem proberen! Maar ik durf er gewoon niet over te beginnen omdat ik dan denk dat hij mijn voorstellen raar vindt of omdat ik het gevoel heb dat ik me aan hem op dring oid. Maar ik kijk wel
Kom toch op zeg, ga lekker ergens anders trollen.quote:
Ik ben er nog geen 1 tegengekomen die er moeilijk over deed dus wat nou trollen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kom toch op zeg, ga lekker ergens anders trollen.
Overigens zitten ook lang niet alle vrouwen op seks te wachten als ze ongesteld zijn.
Hahahaha. Nou ik ga mijn vriend maar niet dwingen heb ik bedacht... Ik moet me ook maar eens een paar dagen kunnen inhoudenquote:- edit -
Hij kan het veel beter dan ik, dat wel...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef moody_h het volgende:
Vinger jezelf gewoon lekker klaar terwijl je hem pijpt, kom je toch nog aan je trekken
Oké, tot hier en niet verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hij kan het veel beter dan ik, dat wel...
Maar dat kan ik idd wel doen ja, hoop alleen niet dat ie me raar aankijkt als ik daarna een rode vinger hebhaha
Dat moet je hem dan ook niet onder de neus wrijven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hij kan het veel beter dan ik, dat wel...
Maar dat kan ik idd wel doen ja, hoop alleen niet dat ie me raar aankijkt als ik daarna een rode vinger hebhaha
Ik ben er geen fan vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
ghehe.. nu breng je me op ideeënquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat moet je hem dan ook niet onder de neus wrijven.
Ach joh, er zijn zoveel andere manier om elkaar te verwennen zonder daadwerkelijke de vagina in te gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hahahaha. Nou ik ga mijn vriend maar niet dwingen heb ik bedacht... Ik moet me ook maar eens een paar dagen kunnen inhouden
Hmm ja daar heb je gelijk in.. Misschien moet ik dat maar eens voorstellen dan.. Maar ik ben niet echt fan van tampons (ja ouderwets he)quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn zoveel andere manier om elkaar te verwennen zonder daadwerkelijke de vagina in te gaan.
Als je een tampon gebruikt kan je altijd nog gewoon bij de clitoris.
ik vind tampons juist geweldig, kan dan nog gewoon zwemmen, sporten, voelt ook frisser.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hmm ja daar heb je gelijk in.. Misschien moet ik dat maar eens voorstellen dan.. Maar ik ben niet echt fan van tampons (ja ouderwets he)
Nou ik heb er nog niet heel veel ervaring mee dus misschien moet ik er aan wennen. Maar ik ga het zeker binnenkort proberen als ik ongesteld word en misschien wil vriendjelief me dan wel verwennenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik vind tampons juist geweldig, kan dan nog gewoon zwemmen, sporten, voelt ook frisser.
Maar ken er meerdere die het niet prettig vinden.
Thanks! Ja daar had ik zelf ook al naar gekeken.. Maar toen zei mijn vriend 'Jezus we kunnen toch wel een weekje rust hebben?'quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef veda het volgende:
Misschien is dit wat voor TS:
http://www.schaamhaarscheren.nl/gynotex/
Dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef pointillisme het volgende:
[..]
'Jezus we kunnen toch wel een weekje rust hebben?'
Zie onderschrift!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die smegma ruikt lekker zeker.
Menstruatie is geurloos mits je het goed schoon houdt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Liever een mietje dan die stinkzooi
Dat ga ik dus nooit doen he. Bahquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef Blondiii het volgende:
Of je houdt je gewoon een paar dagen in.
Dan is de seks erna leuker omdat je het een aantal dagen niet gedaan hebt.
En meid, USE TAMPONS! En hij kan je (tot op zekere hoogte) gewoon oraal bevredigen.
Maar TS wil wanhopig graag seksuele handelingen uitvoeren en ontvangen tijdens haar mentruatiequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Menstruatie is geurloos mits je het goed schoon houdt.
Ze pijpt maar gewoon als ze geil isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Blondiii het volgende:
[..]
Maar TS wil wanhopig graag seksuele handelingen uitvoeren en ontvangen tijdens haar mentruatie
So what else..
Als het wordt opgedrongen doe maar niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze pijpt maar gewoon als ze geil is
Hoezo opgedrongen? Het gaat toch om als ZIJ geil is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het wordt opgedrongen doe maar niet.
Ja? Als je zin hebt heb je zin, en vrouwen schijnen gemiddeld meer zin te hebben als ze ongesteld zijn. Sowieso, waarom 6 dagen niet neuken als het wel gewoon KAN?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef Zero17 het volgende:
Is het zo moeilijk om gewoon even 4 tot 6 dagen in de maand je even in te houden?
Dat weet ik ook niet.. Misschien omdat bang zijn voor 'viezigheid' niet echt stereotype mannelijke eigenschappen zijn?quote:Waarom wordt er gepretendeerd alsof je een echte man bent als je wel in een bloederige grot gaat soppen?
Waarom? Daar merk je toch niks van?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef Little_Betty het volgende:
Net voor de penetratie verwijder ik mijn tampon! ..
Penetratie met tampon, ik in ieder geval wel!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom? Daar merk je toch niks van?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Ja maar hij weet wel dat veel mannen het doen, dus opzich. En volgens mij heeft hij bijv ook totaal geen behoefte aan anaal ofzo terwijl ik het best zou willem proberen! Maar ik durf er gewoon niet over te beginnen omdat ik dan denk dat hij mijn voorstellen raar vindt of omdat ik het gevoel heb dat ik me aan hem op dring oid. Maar ik kijk wel
Dus als je niet in een bloederige grot wilt soppen ben je een pussy?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef hoerezooi het volgende:
wat een pussy, neuken is neuken of daar nou een beetje van jouw bloed bij komt kijken maakt dan tocyh ook nie uit :S Ga desnoods met het licht uit neuken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus als je niet in een bloederige grot wilt soppen ben je een pussy?
Je bent eerder een pussy als je je niet even 4 dagen kan inhouden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Say-Ahh het volgende:
Dat je er uberhaupt überhaupt al overna denkt over nadenkt om dat te doen, gatverdamme.
goedgesmeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Totaalzinloos het volgende:
....... wat maakt sex tijdens de menstruatie voor verschil?
Oke, dankje voor je uitleg. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zou eens als man een bloedende piel moeten hebben waar allerlei bonkjes en sliertjes aanhingen en een extra 'lekkere' lucht die er vanaf komt.![]()
Kijken hoeveel vrouwen dan nog zin hebben.
Ik vind het echt te ranzig voor woorden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Sachertorte het volgende:
Een echte schipper vaart ook door de Rode Zee.
WTFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef lorteti het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft zelfs mijn pa een keer tegen me gezegt
Neuk jij met tampon in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom? Daar merk je toch niks van?
Ranzige gastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef lorteti het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft zelfs mijn pa een keer tegen me gezegt
Ja waarom niet?quote:
heb het nooit geprobeerd maar dat lijkt me nou niet echt prettig nee, dan kan de man er toch helemaal niet zo diep in....quote:
Fixedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je het vies vindt er iets mis met je is.
er zijn ook zat meisjes die niet geneukt wille nworden als ze ongesteld zijn. leg dat is uit danquote:
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef i10TD het volgende:
[..]
er zijn ook zat meisjes die niet geneukt wille nworden als ze ongesteld zijn. leg dat is uit dan
Doe maar niet gewoon.quote:
Of ze hebben gewoon geen zin in die dagen ipv dat ze meteen vies van zichzelf zijn? Gek hè? Dat je op sommige dagen gewoon niet wil neuken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
ik dacht zelf altijd dat ze het niet fijn vonden voelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:30 schreef Zero17 het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin in die dagen ipv dat ze meteen vies van zichzelf zijn? Gek hè? Dat je op sommige dagen gewoon niet wil neuken?
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind bloed nou niet bepaald aantrekkelijk ofzo, laat staan bloederige slijmerige vliesjes om je lul. Ironisch dat vrouwen vaak zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als ze in hun maandelijkse feestje zitten verwachten ze wel geneukt te worden..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik dacht zelf altijd dat ze het niet fijn vonden voelen
maar goed, ik rag mn lul ook niet door de nek van een hallal geslachte koe. dat moet vorlgens anderen dan ook net zo lekker zijn, bloed is bloed. voor mij hoeft het niet
sja, fok is voor mij als de twilight zone, waar mannen draken van leuters hebben en de vrouwen meer zin hebben dan een gemiddelde nymf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind bloed nou niet bepaald aantrekkelijk ofzo, laat staan bloederige slijmerige vliesjes om je lul. Ironisch dat vrouwen vaak zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als ze in hun maandelijkse feestje zitten verwachten ze wel geneukt te worden..
Ik pas daarvoor met genoegen.
QFT.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
sja, fok is voor mij als de twilight zone, waar mannen draken van leuters hebben en de vrouwen meer zin hebben dan een gemiddelde nymf.
qft?quote:
Quoted for truth.quote:
ahquote:
dat is bij mij niet eens het probleemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
Dus jij vind het ook niet erg om je in te smeren met je ontlasting? Dat is ook uit de eigen lichaam...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niet even een paar dagen kan wachten er iets mis met je is.
Daarom moet je altijd meerdere friends with benefits hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...
Heb ik, en toch, de één is niet de anderequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd meerdere friends with benefits hebben.
Eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik, en toch, de één is niet de andere
Daar heb ik ook wel eens last van, alleen ik vind het echt niet prettig om seks te hebben als ik ongesteld ben, dan wacht ik liever een paar dagen. Is geen ramp. En aangezien in aan de pil ben kan ik het ook wel plannen, dus wanneer het "vriendjeweekend" is ben ik gewoon niet ongesteld :pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef Boefje. het volgende:
ik heb juist meer zin als ik ongesteld ben.
Ik hoop dat die uitleg mij bespaard blijft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef snakelady het volgende:
Nou wil ik toch weten hoe je sex kan hebben met een tampon in.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uitleg mij bespaard blijft.
Vies, jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Nou zie titel eigenlijk haha.
Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?
En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
Bah.quote:
Bij mij was het meer het gebrek aan kunstmatige hormonen dan, maar dat gaat nu ook niet meer op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:10 schreef cherry91 het volgende:
heb ik ook wellis gehoord dat meisjes dan geiler zijn, door de hormonen
Gatverdamme.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijd
Dit!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...
Dan mag je blij zijn dat hij uberhaupt op je kruipt, met condoom in een vaste relatie is absoluut een dooddoener.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef pointillisme het volgende:
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus
gewoon pil doorslikken en je zadelt je man niet met jouw ellende opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
en bij vrouwen is het compleet natuurlijk...
Net zo natuurlijk als de afkeer die sommige mannen hebben tegen bloederige spleten bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
Wanneer stopt iedereen met zeggen dat vrouwen het ook niet willen als er uit de penis bloed zou komen. Dat is anders, dat duidt op een ziekte en bij vrouwen is het compleet natuurlijk...
De afkeer is puur omdat mensen bloed associeren met wonden/bacterien/iets waar je vanaf moet blijven tot het beter is. Nu is dat bij een man die bloedt uit zijn penis zo, maar bij een ongesteldheid is dat dus niet het geval. Dus is die afkeer op dat moment ongegrond.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Net zo natuurlijk als de afkeer die sommige mannen hebben tegen bloederige spleten bedoel je?
Ik begrijp dat je probeert uit te leggen dat het natuurlijk is, maar je faalt hard, want aan de kant van de mannen is het gevoel van tegenzin ook vrij natuurlijk.
En het risico lopen op doorbraakbloedingen? Een van de hoofdredenen dat ik de pil slik is omdat ik dan precies weet wanneer ik ongesteld ben.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef willempjewever het volgende:
[..]
gewoon pil doorslikken en je zadelt je man niet met jouw ellende op
Die afkeer kan goed ongegrond zijn, maar feit is wel dat iemand het gewoon vies vindt. Klaar. Ik kan het wel begrijpen. Ook no problem als een man dan geen seks wil, ik heb dat een keer gedaan en dan zit de ander toch wel onder het bloed en dat is nou niet echt prettig. In de douche kan het trouwens wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
De afkeer is puur omdat mensen bloed associeren met wonden/bacterien/iets waar je vanaf moet blijven tot het beter is. Nu is dat bij een man die bloedt uit zijn penis zo, maar bij een ongesteldheid is dat dus niet het geval. Dus is die afkeer op dat moment ongegrond.
Klopt helemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Die afkeer kan goed ongegrond zijn, maar feit is wel dat iemand het gewoon vies vindt. Klaar. Ik kan het wel begrijpen. Ook no problem als een man dan geen seks wil, ik heb dat een keer gedaan en dan zit de ander toch wel onder het bloed en dat is nou niet echt prettig. In de douche kan het trouwens wel.Ik ben dan echt zoveel geiler als ik ongesteld ben, dan is de seks nog lekkerder en geiler!
En dat ook. Maar hou er rekening mee dat de meeste van de jochies hier nog nooit een kut hebben gezien, laat staan ongesteldquote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Serieus als je het gewoon ff afspoelt van te voren kan het toch wel?Net alsof er fulltime bloed uit spuit.
Dat is bij mij wel de afspraak, voor wat hoort watquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!
Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
Hij hoeft het toch ook niet op te eten...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!
Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Serieus als je het gewoon ff afspoelt van te voren kan het toch wel?Net alsof er fulltime bloed uit spuit.
Ik ben een meisje.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.
Ik bedoelde ook 'je' eigenlijk, in algemene zin.quote:
Of je vat het even letterlijk op ja.quote:
Nouja, maar dat is dan echt een dag. Ik heb er geen ervaring mee op het moment dat er het meeste 'bloed' is, maar ik bloed echt veel minder dan gemiddeld, dus de andere dagen is het redelijk bloedvrij te houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook 'je' eigenlijk, in algemene zin.
Ja, maar je kan 'm daarna niet gaan pijpen ofzo. Vind ik ook minder. Je proeft dan echt je eigen bloed, ook al zie je niet echt bloed, niet echt lekker.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja, maar dat is dan echt een dag. Ik heb er geen ervaring mee op het moment dat er het meeste 'bloed' is, maar ik bloed echt veel minder dan gemiddeld, dus de andere dagen is het redelijk bloedvrij te houden.
Vergeef me de plastische vergelijking, maar ik moest die keren dat ik de rode zee bevaarde/bevoer/bevier aan zo'n Amerikaansee kerstlollie denken:quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.
Dat helpt echt niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Het is geen tsunami hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat helpt echt niet.Of je moet het een vluggertje maken van 1 minuut.
Afspoelen of niet, op de eerste dag(en) van de ongesteldheid komt een penis er echt niet schoon uit hoor.quote:
Je vriend is homo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?
dat wordt waarschijnlijk ook geroepen door singles van 18 die nog nooit een warme natte poes hebben gevoeldquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef pointillisme het volgende:
Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee
en anders is er een nieuwe betekenis aan het woord "bloedlul"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef cherry91 het volgende:
Als de jongen condoom om doet komt er toch geen bloed aan zn lul
wat een mietjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend is ook geen 'echte schipper'. Nou kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen, maar hij wil me ook niet vingeren als ik ongesteld ben. Dan heb ik net gedoucht, schone tampon in, en dan wil ie niet eens vingeren (bij de clit dus, niet met vingers er in).
Nou vind ik dat dus lichtelijk hysterisch. Meningen van andere mannen hier over? Ik vind het zo overdreven, hij heeft er ook al moeite mee als het doosje tampons (ja de schone dus ja) bij het toilet staat waar hij het kan zien en toen er een keer een maandverbandje (ook schoon, nog in het plastic) uit mn handtas viel toen ik mn telefoon pakte ging hij piepen dat ik dat vieze ding onmiddelijk op moest ruimen.
Tuurlijk is bloed niet aantrekkelijk maar jeumig
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend is ook geen 'echte schipper'. Nou kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen, maar hij wil me ook niet vingeren als ik ongesteld ben. Dan heb ik net gedoucht, schone tampon in, en dan wil ie niet eens vingeren (bij de clit dus, niet met vingers er in).
Nou vind ik dat dus lichtelijk hysterisch. Meningen van andere mannen hier over? Ik vind het zo overdreven, hij heeft er ook al moeite mee als het doosje tampons (ja de schone dus ja) bij het toilet staat waar hij het kan zien en toen er een keer een maandverbandje (ook schoon, nog in het plastic) uit mn handtas viel toen ik mn telefoon pakte ging hij piepen dat ik dat vieze ding onmiddelijk op moest ruimen.
Tuurlijk is bloed niet aantrekkelijk maar jeumig
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef pointillisme het volgende:
Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee
Idd, wat een pussy, en lekker boeiend als hier of daar wat bloed aan zit, daar is de douche voor uitgevonden...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef i10TD het volgende:
[..]
wat een mietjeals ik een doos tampons zie of een maandverbandgeval valt uit je tas let ik er niet eens op
Ha-ha! Fes1-2 vindt het er smakelijk uitzien en zou zichzelf pijpen als hij terugtrekt na het neuken en er allemaal verse kwak op zit!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
het bloed zelf boeit me niet eens zo zeer, maar je weet wat er met bloed mee komtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Idd, wat een pussy, en lekker boeiend als hier of daar wat bloed aan zit, daar is de douche voor uitgevonden...
Nee absoluut niet, er kan dan echt geen bloed bij hem komen. Dat weet ik zeker, want ik masturbeer wel gewoon als ik ongesteld ben (eerder wat vaker) maar ik vind bloed onder mn nagels ook niet echt aantrekkelijk dus ik was altijd netjes mn handen dan en heb nog nooit wat gezien. Klinkt een beetje smerig zoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Maar ik zie dus echt niet het probleem van vingeren (op de door jou beschreven manier).....je hand zit toch niet onder het bloed dan?
En kan hij anders niet lekker samen met jou douchen?![]()
Dan kun je er ook samen nog eens flink tegenaan, want al het bloed stroomt toch gelijk weg
je vriend is gewoon een putaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, er kan dan echt geen bloed bij hem komen. Dat weet ik zeker, want ik masturbeer wel gewoon als ik ongesteld ben (eerder wat vaker) maar ik vind bloed onder mn nagels ook niet echt aantrekkelijk dus ik was altijd netjes mn handen dan en heb nog nooit wat gezien. Klinkt een beetje smerig zomaar het is gewoon schoon dan bovenaan. En voor vochtig maken kan hij dan spuug of glijmiddel gebruiken, hij hoeft helemaal niet bij bloed of tampon in de buurt te komen dus.
Hij wil ook niet met me douchen of in bad dan - ook niet als ik een schone tampon in hebecht met van alles is mn vent enorm stoer maar zodra het op menstruatie aakomt is het echt een vreselijk mietje. Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen, want hij zegt van wel en dat mn exvriendjes dan smeerlappen waren als ze er geen moeite mee hadden
Ik zou niet te snel dat soort conclusies trekken na wat reacties op fok...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dipkip het volgende:
Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef willempjewever het volgende:
Ik zou niet te snel dat soort conclusies trekken na wat reacties op fok...
en een bebloede lul niet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig.
Ik niet, ik niet, ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Kan toch onder de douche.Jongens zijn echt niks gewend, wat un pussys.
Ga jij eens lekker weg kutkloon.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Kan toch onder de douche.Jongens zijn echt niks gewend, wat un pussys.
Verkapte kijk-mij-slet-zijn post.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?
Hij zal heus niet de enige zijn maar ik hoop tpch wel een minderheid. Mn exen wilden lang niet allemaal seks tijdens de menstruatie (ik denk 3 van de 10 wilden dat wel) maar ik vind dit veel verder gaan. Ik had nog nooit kritiek gehad op hoe ik mn schone tampons en maandverband bewaar bijvoorbeeld en over vingeren en douchen werd ook nooit moeilijk gedaan (mits netjes verschoond enzo).
Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Jongens moeten zich gewoon lekker niet zo aanstellen.
Overigens als je met dat argument aankomt zetten moet je ook niet zeuren als je vriend telkens wilt dat je alles slikt, je moet je tenslotte niet zo aanstellen hè?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Overigens als je met dat argument aankomt zetten moet je ook niet zeuren als je vriend telkens wilt dat je alles slikt, je moet je tenslotte niet zo aanstellen hè?
Als je kloont, komt dan tenminste met goede argumenten.
Jawel, dat ookquote:
quote:
Ooh, ik dacht dat je 10 vaste relaties had gehad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel, dat ook![]()
[..]
Vind je dat sletterig? Nou ja dat mag. Maar ik zei het uit statistisch oogpunt, niet omdat het nou zo'n enorme prestatie is om het met 10 kerels te hebben gedaan in je leven
_!
Neuh. Afhankelijk van wat je een vaste relatie wil noemen dan he. Een paar waren echt maar voor een weekje of een paar keer met veel tijd er tussen, een paar heb ik binnen de proeftijd ontslagen, ik zou er 3 of 4 als vaste relatie omschrijven. Dat je echt lang bij elkaar bent (een jaar of meer) of dat je hebt samengewoond.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Zero17 het volgende:
Ooh, ik dacht dat je 10 vaste relaties had gehad.
Het zegt iets meer over jou als jij dat wilt. Ik vind het smerig en de gedachte al..quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom mijn mening hier toe doet. Het is iets tussen jou en je vriend, of ik het nu vies vind of niet maakt daarin niks uit. Ik heb je alleen gezegd dat je niet een conclusie moet trekken op basis van een aantal reacties van fokkers in het seksualiteitforum.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
De gedachte aan een clitoris.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
Het zegt iets meer over jou als jij dat wilt. Ik vind het smerig en de gedachte al..
Hè bah. Ga jij eens heel snel weg met die clitoris van je.quote:
En in het voorbeeld van Dipkip dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hè bah. Ga jij eens heel snel weg met die clitoris van je.![]()
OT: Seks bij ongesteldheid.![]()
Dat ze masturbeert bij ongesteldheid?quote:
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat ze masturbeert bij ongesteldheid?
Nouja clitoris lijkt me geen probleem en daar kan een vrouw nog wel plezier aan beleven, maar ik wacht zelf liever een paar dagen voordat ik iets in de vagina zelf steek.
quote:
*zucht*quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef willempjewever het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom mijn mening hier toe doet. Het is iets tussen jou en je vriend, of ik het nu vies vind of niet maakt daarin niks uit. Ik heb je alleen gezegd dat je niet een conclusie moet trekken op basis van een aantal reacties van fokkers in het seksualiteitforum.
Jouw vriend vindt het niks. Daar kan je met hem over praten, maar als je dat doet zoals hier kom je niet ver. En waar hebben we het verder over? Het is maar 3 of 4 dagen in de maand...
ok DAT is dan weer net een stap te ver naar mijn smaakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nogwel een ex die een vieze tampon bij mij eruit ging vissen als ik het touwtje kwijt was en er dus zelf niet bijkon.DAT is een ECHTE man.
![]()
Dit is gewoon iemand redden in noodquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:48 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ok DAT is dan weer net een stap te ver naar mijn smaak
Als je iets niet smakelijk vindt, ben je een mietje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:46 schreef CrssY het volgende:
Wat een mietjes hier die mannen, godallejezus. Tis maar beetje bloed, heb je zo'n grijsfilter nodig net als in die ziekenhuisprogramma's?
Gewoon gaan, er zijn 100 manieren om het te doen zonder dat je het bloed uberhaubt ziet. Nog een 100 manieren waarop je er niet vies van wordt, en nog 1000 manieren om het gewoon te DOEN en niet zo zitten bitchen.
Jij!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:46 schreef CrssY het volgende:
Wat een mietjes hier die mannen, godallejezus. Tis maar beetje bloed, heb je zo'n grijsfilter nodig net als in die ziekenhuisprogramma's?
Gewoon gaan, er zijn 100 manieren om het te doen zonder dat je het bloed uberhaubt ziet. Nog een 100 manieren waarop je er niet vies van wordt, en nog 1000 manieren om het gewoon te DOEN en niet zo zitten bitchen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:46 schreef CrssY het volgende:
Bij de eerste dag(en) van ongesteldheid valt bloed echt niet te vermijden tijdens het seksen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:46 schreef CrssY het volgende:
Ik heb een constructiebedrijf en geloof mij, het ruikt anders dan ijzer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:56 schreef meetyou het volgende:
weet je wat het probleem is als je ongesteld bent?
dan stink je ontzettend erg naar ijzer..
Gelijk heeft je vriend,lijkt me maar een smerige boel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH x109238494quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dacht een keer dat ik haar lek gestoken had. Bleek ze ongesteld te zijn.
Dan komt je piemol er een beetje bruinrood / rood achtig uit... tenzij het echt ineens loslaat dan zit je bed er ook onder ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Gelijk heeft je vriend,lijkt me maar een smerige boel.
Hoe ziet dat er dan uit?zit je bed dan niet onder en hij ook en jij ook onder bloed...echt ranzige boell
dan heb je of een mondkapje op, of je hebt een kantoorbaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:59 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik heb een constructiebedrijf en geloof mij, het ruikt anders dan ijzer.
De mening van anderen heeft totaal niks met jullie relatie te maken. Stel dat hij een mening heeft die 99,9% van de Fokkers niet heeft, dan zal je het toch nog moeten accepteren van hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:05 schreef Dipkip het volgende:
Het gaat er niet om ZIJN mening te veranderen, het gaat er om dat hij mij probeert wijs te maken dat het doodnormaal is wat hij vindt, sterker nog dat veruit de meerderheid van de mannen dat vindt en dat ik en mijn exen een stel smeerkezen zijn dat we er geen probleem van maken. Daarom wilde ik even horen wat de mening van anderen was.
Op de zaak doe ik van alles! Maar ik heb nog nooit een ongestelde poes in mn mond gehad.. wel bijna, en dat ruikt toch ff wat anders dan hier in de werktplaats hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef meetyou het volgende:
[..]
dan heb je of een mondkapje op, of je hebt een kantoorbaan
of je hebt nog nooit een poes in je mond gehad waarvan je niet wist dat er een bloedbad aan de gang was... of je nog niet een ijzerkuur gevolgd. Al met al, als een van de bovenstaande op je van toepassing is, dan zou ik het er ook bij laten en gewoon een romantisch filmpje huren ipv ehm ehm..... believe me, dat wil je niet mee maken
Ik vind dat er meer mensen posten dat ze het not done vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De mening van anderen heeft totaal niks met jullie relatie te maken. Stel dat hij een mening heeft die 99,9% van de Fokkers niet heeft, dan zal je het toch nog moeten accepteren van hem.
Uit je openingspost en andere posts lijkt het toch echt dat je hem wilt veranderen. Als dat niet zo is begrijp ik niet waarom je de vraag niet neutraler stelt.
En wat ben je nu wijzer geworden? Dat mensen die graag in het seksualiteit forum posten het er over eens zijn dat ongesteldheid geen probleem is? Dat had je zo ook wel kunnen bedenken aangezien de meer openminded ingestelde mensen hier komen.
Dat is een feit of niet, zoiets kun je niet vinden lieverd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind dat er meer mensen posten dat ze het not done vinden.
Ach gut, feit is dat je op een forum de geschreven tekst ook niet al te letterlijk moet nemen schat. Je begrijpt toch wel dat dat gezien wordt en dat de algemene mening in dit topic is. (SEKS dan, geen hand en span diensten)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is een feit of niet, zoiets kun je niet vinden lieverd.
Hoezo? Vind jij het well-done dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is een feit of niet, zoiets kun je niet vinden lieverd.
Daar zou ik de uitdaging dan wel weer van inzienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nogwel een ex die een vieze tampon bij mij eruit ging vissen als ik het touwtje kwijt was en er dus zelf niet bijkon.DAT is een ECHTE man.
![]()
Jij zegt dat je het aantal posts hier waaruit het een not-done blijkt meer vindt. Ik zeg alleen dat je dat ook gewoon kan tellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Vind jij het well-done dan?
Ja klopt, maar dat lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het aantal posts hier waaruit het een not-done blijkt meer vindt. Ik zeg alleen dat je dat ook gewoon kan tellen.
Persoonlijk vind ik het zelf ook een not-done.
Ik ben dan ook geen anaalridder.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat lijkt me overduidelijk.
Zelf vind ik dat iedereen het zelf moet weten, maar als een man het niet ziet zitten, moet je het respecteren en niet proberen hem over te halen. Ik snap wel dat een man dat onsmakelijk vind, zou ik ook niet doen als ik een man was, denk ik.
In de anus peuren vind ik persoonlijk smeriger.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen anaalridder.
Tot nu toe heeft gelukkig nog nooit een meisje gezegd: 'Stop 'm maar in mijn reet' of: 'Bevaar jij de rode zee maar'.
Altijd als ze ongesteld waren wilden ze het zelf niet dus dat scheelde ook weer voor mij.
quote:
Niet veel smerigs aan hoor... zolang je het niet op de "zware"dagen doetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:48 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik wil zelfs niet eens sex als ik ongesteld bent, gatverdamme, het idee alleen al
Nog erger is het als je het doet terwijl je niet eens weet dat je ongesteld bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:48 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik wil zelfs niet eens sex als ik ongesteld bent, gatverdamme, het idee alleen al
Beetje bloed aan mijn lul maakt me echt niet uit he. Snap ook niet waar iedereen zich zo druk om maakt, immers, het is "maar" bloed, gewoon een heel natuurlijke stof. Mensen zijn toch ook niet vies van vaginale sappen, waarom wel voor bloed dan? geef je dus groot gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:46 schreef CrssY het volgende:
Dat, en dat seks + ongesteldheid not done, doet me denken aan eerdere woorden; met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen anaalridder.
Tot nu toe heeft gelukkig nog nooit een meisje gezegd: 'Stop 'm maar in mijn reet' of: 'Bevaar jij de rode zee maar'.
Altijd als ze ongesteld waren wilden ze het zelf niet dus dat scheelde ook weer voor mij.
Het is niet 'gewoon wat bloed'..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:17 schreef Sneaf het volgende:
[..]
het is "maar" bloed, gewoon een heel natuurlijke stof.
Great minds think alike.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef i10TD het volgende:
[..]
Dat, en dat seks + ongesteldheid not done, doet me denken aan eerdere woorden; met jou kan ik praten
idd. het is afvalbloed, wat gewoon nasty is. Normaal bloed van een wondje ben ik ook niet vies vanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:43 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Het is niet 'gewoon wat bloed'..
Die paar dagen moeten vrouwen maar gewoon even wachten, 1 keer gedaan, maar is gewoon echt smerig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Als je er zelf om vraagt dan niet nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pijpen kan toch gewoon?
Een bloedende kut heeft toch geen invloed op de pijpprestaties van een dame?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je er zelf om vraagt dan niet nee.
Eh nee, want ik vroeg niet naar seks tijdens ongesteldheidquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat er meer mensen posten dat ze het not done vinden.
Euh, de meeste mensen vinden het maar niks.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Eh nee, want ik vroeg niet naar seks tijdens ongesteldheiddat waar ik naar vroeg, daar zegt iedereen tot nu toe van dat het overdreven is dat vies te vinden.
Onder de douche, want dan heb je daar allemaal geen last vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:56 schreef NZmeid het volgende:
Gatverdamme - ik zou geen sex met me vriend willen terwijl ik ongesteld ben. Zou niet weten hoe ik ervan moet genieten als ik weet dat mijn vriend zn pik besmeurd is met bloed en afscheiding.
Ik vind het juist onbegrijpelijk dat er zowel mannen als vrouwen zijn die aan neuken doen terwijl ze ongesteld is.Maar ik denk ook dat je daar een heel onhygienisch persoon voor moet zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:55 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Het valt mij op dat jongens tot halverwege de twintig anale seks en seks tijdens de ongesteldheid ranzig vinden. De meeste volwassen mannen kijken echter niet gauw meer op van dit soort dingen en weten wel hoe ze hiermee om moeten gaan.
Om een vrouw clitoraal te vingeren die schoon gedoucht is en een tampon draagt, of bedoel je het bewaren van je tampons in een bakje ergens bij het toilet? Want dat zijn de dingen waar ik het over had en de meerderheid vond dat geen probleem. Quote anders eens, als ik er overheen gelezen heb?quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Euh, de meeste mensen vinden het maar niks.
Seks is onhygienisch. Met zoenen wissel je meer bacterien uit dan met seksen tijdens ongesteldheid waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:08 schreef AndersdanJOu het volgende:
Ik vind het juist onbegrijpelijk dat er zowel mannen als vrouwen zijn die aan neuken doen terwijl ze ongesteld is.Maar ik denk ook dat je daar een heel onhygienisch persoon voor moet zijn.
Tieft toch eens lekker op met die kut oneliners.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:46 schreef SinofEnvy het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tieft toch eens lekker op met die kut oneliners.
+ Beste stuurlui staan aan wal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:46 schreef SinofEnvy het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Ga jij maar lekker met je leuter in een rode pap roeren als dat je mannelijker doet voelen.quote:
Nee, ik bedoel all the way gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Om een vrouw clitoraal te vingeren die schoon gedoucht is en een tampon draagt, of bedoel je het bewaren van je tampons in een bakje ergens bij het toilet? Want dat zijn de dingen waar ik het over had en de meerderheid vond dat geen probleem. Quote anders eens, als ik er overheen gelezen heb?
Lees nog eens terug dan. Ik ben niet de TS he. Ik kwam dit topic in met de vraag wat andere mannen vonden van dat vingeren en van het hebben van een bakje met tampons op het toilet.quote:
Okay.... Ik had het over het hele verhaal, klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lees nog eens terug dan. Ik ben niet de TS he. Ik kwam dit topic in met de vraag wat andere mannen vonden van dat vingeren en van het hebben van een bakje met tampons op het toilet.
Daarover zei ik dat mannen er blijkbaar geen probleem van maken. Dan wordt er gereageerd met nou blijkbaar wel want de meesten vinden het vies. Dan zeg ik weer: ik had het niet over neuken tijdens ongesteldheid maar over dat met vingeren, en dan zeg je weer dat de meesten er op tegen zijn.
Dat waar IK het over heb, daar zijn de meesten helemaal niet tegen. Neuken wel ja, maar daar had ik het dus niet over
Waar zeg ik precies dat ik het zelf doe, lekker vind, etc etc? Zoals je zelf al zei, 't was maar een random oneliner. Dus ga alsjeblieft heel snel even een potje huilen in een hoekje, als je er zo serieus op in moet gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je leuter in een rode pap roeren als dat je mannelijker doet voelen.
'Mannen' die met zulke spreuken aan komen zetten zijn volgens mij zo onzeker over zichzelf dat ze alles wat vies is maar aangrijpen om zich toch een beetje mannelijk te doen voelen.
Die dingen zijn geen probleemquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Om een vrouw clitoraal te vingeren die schoon gedoucht is en een tampon draagt, of bedoel je het bewaren van je tampons in een bakje ergens bij het toilet? Want dat zijn de dingen waar ik het over had en de meerderheid vond dat geen probleem. Quote anders eens, als ik er overheen gelezen heb?
Moraal van het verhaal? wordt marineman of ga bij de landmacht. Waar zitten de meeste mietjes? Sorry, ben net geinspireerd door Pauw en Witteman van daarnet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Binnetie het volgende:
Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zee, maar een echte soldaat schiet niet op het rode kruis!
Wat voor ontwikkelingen had je in gedachten dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef pointillisme het volgende:
wow mijn topic bestaat nog steeds!
helaas nog geen nieuwe ontwikkelingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sneaf op 28-03-2010 23:12:30 ]
Maar de dingen die jij aan de orde stelt horen toch niet bij de centrale vraag van het topic?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef Tegan het volgende:
Kan je niet beter wat extra opties doen, zoals, ik wil wel maar zij niet. En ook een vrouwelijke variant.
Hee thanks voor de poll! Nee klopt, maar stiekem hoop ik nog dat ie ooit zo geil is dat ie me bespringt terwijl ik ongesteld benquote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Wat voor ontwikkelingen had je in gedachten dan?
De een is er op tegen en de ander vind het geen probleem, zie niet echt welke kant het nog meer op kan![]()
Een poll dan maar?![]()
Poll: Seks als het vrouwtje ongesteld isJa, geen probleem! Ieuw, vies!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat deed ik anders altijd wel, alleen (ex)vriendin wou dan nietquote:Op zondag 28 maart 2010 23:12 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hee thanks voor de poll! Nee klopt, maar stiekem hoop ik nog dat ie ooit zo geil is dat ie me bespringt terwijl ik ongesteld ben
Verbetertquote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef Tegan het volgende:
Kan je niet beter wat extra opties doen, zoals, ik wil wel maar zij niet. En ook een vrouwelijke variant.
Aah.. Ruilen?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:14 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Dat deed ik anders altijd wel, alleen (ex)vriendin wou dan niet![]()
[..]
Verbetert
Bij mij heet zoiets gewoon realiteit..quote:Op zondag 28 maart 2010 23:32 schreef i10TD het volgende:
ik zal het nooit snappen, die omgekeerde wereld die fok heet. waar ongestelde vrouwen geneukt willen worden, porno bekeken wordt door dames, en waar vrouwen maar al te graag slikken.
bij mij ditquote:Op zondag 28 maart 2010 23:37 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Bij mij heet zoiets gewoon realiteit..
Tja. Maar als je dan toch een poll maakt, dan wel een fatsoenlijke... Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar de dingen die jij aan de orde stelt horen toch niet bij de centrale vraag van het topic?
Ja hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Aah.. Ruilen?![]()
Haha
Maar nee dat is echt jammer dat je vriendin dan geen zin had.. Wel echt respect dat je dan toch nog zin hebt! Kan mijn vriend iets van leren
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja. Maar als je dan toch een poll maakt, maar dan wel een fatsoenlijke... Dat bedoelde ik.
Wat gebruik je hier het woord 'respect' totaal uit de context.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Aah.. Ruilen?![]()
Haha
Maar nee dat is echt jammer dat je vriendin dan geen zin had.. Wel echt respect dat je dan toch nog zin hebt! Kan mijn vriend iets van leren
De gustibus non ets disputandum.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat gebruik je hier het woord 'respect' totaal uit de context.
En als iemand ondanks dat een vrouw ongesteld is zin heeft, is dat niet iets waar je voor beloond hoeft te worden ofzo. 't Is allemaal maar een kwestie van smaak.
Nee maar zo bedoel ik het ook niet. Seks is uiteraard een vrijblijvend iets uit liefde, maar ik heb er zelf gewoon bewondering voor als een man wél seks als de vrouw ongesteld is. Dus in dat geval vind ik niet nadat mijn taalgebruik in dit geval verkeerd is. Maar inderdaad, over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat gebruik je hier het woord 'respect' totaal uit de context.
En als iemand ondanks dat een vrouw ongesteld is zin heeft, is dat niet iets waar je voor beloond hoeft te worden ofzo. 't Is allemaal maar een kwestie van smaak.
Nou oké dan ha-haquote:
Nee anaal, dat is lekker, in bruin poep roerenquote:
Non-argument.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Nee anaal, dat is lekker, in bruin poep roeren
Waarom is anaal geen probleem maar dit wel? (in het algemeen is het geen probleem anyway tegenwoordig)
Jammer dan..als je geil bent en het je vriendin is, waarom niet?quote:
Omdat niet elke man het smakelijk vindt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jammer dan..als je geil bent en het je vriendin is, waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |