Dus jij vind het ook niet erg om je in te smeren met je ontlasting? Dat is ook uit de eigen lichaam...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niet even een paar dagen kan wachten er iets mis met je is.
Daarom moet je altijd meerdere friends with benefits hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...
Heb ik, en toch, de één is niet de anderequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd meerdere friends with benefits hebben.
Eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik, en toch, de één is niet de andere
Daar heb ik ook wel eens last van, alleen ik vind het echt niet prettig om seks te hebben als ik ongesteld ben, dan wacht ik liever een paar dagen. Is geen ramp. En aangezien in aan de pil ben kan ik het ook wel plannen, dus wanneer het "vriendjeweekend" is ben ik gewoon niet ongesteld :pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef Boefje. het volgende:
ik heb juist meer zin als ik ongesteld ben.
Ik hoop dat die uitleg mij bespaard blijft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef snakelady het volgende:
Nou wil ik toch weten hoe je sex kan hebben met een tampon in.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uitleg mij bespaard blijft.
Vies, jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Nou zie titel eigenlijk haha.
Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?
En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
Bah.quote:
Bij mij was het meer het gebrek aan kunstmatige hormonen dan, maar dat gaat nu ook niet meer op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:10 schreef cherry91 het volgende:
heb ik ook wellis gehoord dat meisjes dan geiler zijn, door de hormonen
Gatverdamme.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijd
Dit!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...
Dan mag je blij zijn dat hij uberhaupt op je kruipt, met condoom in een vaste relatie is absoluut een dooddoener.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef pointillisme het volgende:
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus
gewoon pil doorslikken en je zadelt je man niet met jouw ellende opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
en bij vrouwen is het compleet natuurlijk...
Net zo natuurlijk als de afkeer die sommige mannen hebben tegen bloederige spleten bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
Wanneer stopt iedereen met zeggen dat vrouwen het ook niet willen als er uit de penis bloed zou komen. Dat is anders, dat duidt op een ziekte en bij vrouwen is het compleet natuurlijk...
De afkeer is puur omdat mensen bloed associeren met wonden/bacterien/iets waar je vanaf moet blijven tot het beter is. Nu is dat bij een man die bloedt uit zijn penis zo, maar bij een ongesteldheid is dat dus niet het geval. Dus is die afkeer op dat moment ongegrond.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Net zo natuurlijk als de afkeer die sommige mannen hebben tegen bloederige spleten bedoel je?
Ik begrijp dat je probeert uit te leggen dat het natuurlijk is, maar je faalt hard, want aan de kant van de mannen is het gevoel van tegenzin ook vrij natuurlijk.
En het risico lopen op doorbraakbloedingen? Een van de hoofdredenen dat ik de pil slik is omdat ik dan precies weet wanneer ik ongesteld ben.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef willempjewever het volgende:
[..]
gewoon pil doorslikken en je zadelt je man niet met jouw ellende op
Die afkeer kan goed ongegrond zijn, maar feit is wel dat iemand het gewoon vies vindt. Klaar. Ik kan het wel begrijpen. Ook no problem als een man dan geen seks wil, ik heb dat een keer gedaan en dan zit de ander toch wel onder het bloed en dat is nou niet echt prettig. In de douche kan het trouwens wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
De afkeer is puur omdat mensen bloed associeren met wonden/bacterien/iets waar je vanaf moet blijven tot het beter is. Nu is dat bij een man die bloedt uit zijn penis zo, maar bij een ongesteldheid is dat dus niet het geval. Dus is die afkeer op dat moment ongegrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |