Dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef pointillisme het volgende:
[..]
'Jezus we kunnen toch wel een weekje rust hebben?'
Zie onderschrift!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die smegma ruikt lekker zeker.
Menstruatie is geurloos mits je het goed schoon houdt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Liever een mietje dan die stinkzooi
Dat ga ik dus nooit doen he. Bahquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef Blondiii het volgende:
Of je houdt je gewoon een paar dagen in.
Dan is de seks erna leuker omdat je het een aantal dagen niet gedaan hebt.
En meid, USE TAMPONS! En hij kan je (tot op zekere hoogte) gewoon oraal bevredigen.
Maar TS wil wanhopig graag seksuele handelingen uitvoeren en ontvangen tijdens haar mentruatiequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Menstruatie is geurloos mits je het goed schoon houdt.
Ze pijpt maar gewoon als ze geil isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Blondiii het volgende:
[..]
Maar TS wil wanhopig graag seksuele handelingen uitvoeren en ontvangen tijdens haar mentruatie
So what else..
Als het wordt opgedrongen doe maar niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze pijpt maar gewoon als ze geil is
Hoezo opgedrongen? Het gaat toch om als ZIJ geil is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het wordt opgedrongen doe maar niet.
Ja? Als je zin hebt heb je zin, en vrouwen schijnen gemiddeld meer zin te hebben als ze ongesteld zijn. Sowieso, waarom 6 dagen niet neuken als het wel gewoon KAN?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef Zero17 het volgende:
Is het zo moeilijk om gewoon even 4 tot 6 dagen in de maand je even in te houden?
Dat weet ik ook niet.. Misschien omdat bang zijn voor 'viezigheid' niet echt stereotype mannelijke eigenschappen zijn?quote:Waarom wordt er gepretendeerd alsof je een echte man bent als je wel in een bloederige grot gaat soppen?
Waarom? Daar merk je toch niks van?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef Little_Betty het volgende:
Net voor de penetratie verwijder ik mijn tampon! ..
Penetratie met tampon, ik in ieder geval wel!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom? Daar merk je toch niks van?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Ja maar hij weet wel dat veel mannen het doen, dus opzich. En volgens mij heeft hij bijv ook totaal geen behoefte aan anaal ofzo terwijl ik het best zou willem proberen! Maar ik durf er gewoon niet over te beginnen omdat ik dan denk dat hij mijn voorstellen raar vindt of omdat ik het gevoel heb dat ik me aan hem op dring oid. Maar ik kijk wel
Dus als je niet in een bloederige grot wilt soppen ben je een pussy?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef hoerezooi het volgende:
wat een pussy, neuken is neuken of daar nou een beetje van jouw bloed bij komt kijken maakt dan tocyh ook nie uit :S Ga desnoods met het licht uit neuken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus als je niet in een bloederige grot wilt soppen ben je een pussy?
Je bent eerder een pussy als je je niet even 4 dagen kan inhouden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Say-Ahh het volgende:
Dat je er uberhaupt überhaupt al overna denkt over nadenkt om dat te doen, gatverdamme.
goedgesmeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Totaalzinloos het volgende:
....... wat maakt sex tijdens de menstruatie voor verschil?
Oke, dankje voor je uitleg. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zou eens als man een bloedende piel moeten hebben waar allerlei bonkjes en sliertjes aanhingen en een extra 'lekkere' lucht die er vanaf komt.![]()
Kijken hoeveel vrouwen dan nog zin hebben.
Ik vind het echt te ranzig voor woorden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Sachertorte het volgende:
Een echte schipper vaart ook door de Rode Zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |