abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79499286
Terechte vraag, het is immers niet jou probleem dat zij ongesteld is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79506325
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je er zelf om vraagt dan niet nee.
Een bloedende kut heeft toch geen invloed op de pijpprestaties van een dame?
pi_79506396
Smerige mensen heb je op de wereld.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79508350
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat er meer mensen posten dat ze het not done vinden.
Eh nee, want ik vroeg niet naar seks tijdens ongesteldheid dat waar ik naar vroeg, daar zegt iedereen tot nu toe van dat het overdreven is dat vies te vinden.
pi_79517374
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
pi_79517419
Het valt mij op dat jongens tot halverwege de twintig anale seks en seks tijdens de ongesteldheid ranzig vinden. De meeste volwassen mannen kijken echter niet gauw meer op van dit soort dingen en weten wel hoe ze hiermee om moeten gaan.
pi_79517425
Gatverdamme - ik zou geen sex met me vriend willen terwijl ik ongesteld ben. Zou niet weten hoe ik ervan moet genieten als ik weet dat mijn vriend zn pik besmeurd is met bloed en afscheiding.
  woensdag 24 maart 2010 @ 02:52:32 #258
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79517631
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Eh nee, want ik vroeg niet naar seks tijdens ongesteldheid dat waar ik naar vroeg, daar zegt iedereen tot nu toe van dat het overdreven is dat vies te vinden.
Euh, de meeste mensen vinden het maar niks.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 maart 2010 @ 07:31:36 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79518290
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:56 schreef NZmeid het volgende:
Gatverdamme - ik zou geen sex met me vriend willen terwijl ik ongesteld ben. Zou niet weten hoe ik ervan moet genieten als ik weet dat mijn vriend zn pik besmeurd is met bloed en afscheiding.
Onder de douche, want dan heb je daar allemaal geen last van
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_79519786
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:55 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Het valt mij op dat jongens tot halverwege de twintig anale seks en seks tijdens de ongesteldheid ranzig vinden. De meeste volwassen mannen kijken echter niet gauw meer op van dit soort dingen en weten wel hoe ze hiermee om moeten gaan.
Ik vind het juist onbegrijpelijk dat er zowel mannen als vrouwen zijn die aan neuken doen terwijl ze ongesteld is.Maar ik denk ook dat je daar een heel onhygienisch persoon voor moet zijn.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79520725
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Euh, de meeste mensen vinden het maar niks.
Om een vrouw clitoraal te vingeren die schoon gedoucht is en een tampon draagt, of bedoel je het bewaren van je tampons in een bakje ergens bij het toilet? Want dat zijn de dingen waar ik het over had en de meerderheid vond dat geen probleem. Quote anders eens, als ik er overheen gelezen heb?
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:08:53 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79521525
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:08 schreef AndersdanJOu het volgende:
Ik vind het juist onbegrijpelijk dat er zowel mannen als vrouwen zijn die aan neuken doen terwijl ze ongesteld is.Maar ik denk ook dat je daar een heel onhygienisch persoon voor moet zijn.
Seks is onhygienisch. Met zoenen wissel je meer bacterien uit dan met seksen tijdens ongesteldheid waarschijnlijk.

Ik heb er geen problemen mee als een meid nog licht ongesteld is, maar als ze op haar 'top' zit en je een flinke sloot halfgeronnen bloed meekrijgt dan kijk ik ook liever ff een andere kant op want dat is gewoon best ranzig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:39:10 #263
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79522689
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:46 schreef SinofEnvy het volgende:
Tieft toch eens lekker op met die kut oneliners.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79525295
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Tieft toch eens lekker op met die kut oneliners.
Nee.
pi_79525416
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:46 schreef SinofEnvy het volgende:
+ Beste stuurlui staan aan wal.

Ik wacht dan wel een paar dagen. Bah.
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:20:57 #266
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79526705
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Nee.
Ga jij maar lekker met je leuter in een rode pap roeren als dat je mannelijker doet voelen.
'Mannen' die met zulke spreuken aan komen zetten zijn volgens mij zo onzeker over zichzelf dat ze alles wat vies is maar aangrijpen om zich toch een beetje mannelijk te doen voelen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 24 maart 2010 @ 13:24:53 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79528573
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Om een vrouw clitoraal te vingeren die schoon gedoucht is en een tampon draagt, of bedoel je het bewaren van je tampons in een bakje ergens bij het toilet? Want dat zijn de dingen waar ik het over had en de meerderheid vond dat geen probleem. Quote anders eens, als ik er overheen gelezen heb?
Nee, ik bedoel all the way gaan.
Ik vind het schattig als ik een kerel zie die voor zijn meissie tampons haalt bij de supermarkt. Als het maandverband is, is het meestal voor een net bevallen vrouw.

Ik sta er neutraal tegenover hoor, maar ik vind wel dat het heel normaal is als een man het niet fris vindt.
(Heb het zelf ook weleens gedaan omdat mijn toenmalige partner het niet kon bommen en hij graag wilde jeweetwellen, gewoon voorzorgmaatregelen nemen, grote handdoek op bed maar goed, ik doe het liever niet, het kan inderdaad op andere manieren).
Voor mij hoeft het niet speciaal, ik verzin er zelf wel iets op als ik zo nodig moet, vind het zo'n gedoe en nogmaals ik snap dat kerels het niet zien zitten. Als ik een man was zou ik het never nooit doen.
pi_79528925
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ik bedoel all the way gaan.
Lees nog eens terug dan. Ik ben niet de TS he. Ik kwam dit topic in met de vraag wat andere mannen vonden van dat vingeren en van het hebben van een bakje met tampons op het toilet.

Daarover zei ik dat mannen er blijkbaar geen probleem van maken. Dan wordt er gereageerd met nou blijkbaar wel want de meesten vinden het vies. Dan zeg ik weer: ik had het niet over neuken tijdens ongesteldheid maar over dat met vingeren, en dan zeg je weer dat de meesten er op tegen zijn.

Dat waar IK het over heb, daar zijn de meesten helemaal niet tegen. Neuken wel ja, maar daar had ik het dus niet over
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:17:31 #269
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79537656
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Lees nog eens terug dan. Ik ben niet de TS he. Ik kwam dit topic in met de vraag wat andere mannen vonden van dat vingeren en van het hebben van een bakje met tampons op het toilet.

Daarover zei ik dat mannen er blijkbaar geen probleem van maken. Dan wordt er gereageerd met nou blijkbaar wel want de meesten vinden het vies. Dan zeg ik weer: ik had het niet over neuken tijdens ongesteldheid maar over dat met vingeren, en dan zeg je weer dat de meesten er op tegen zijn.

Dat waar IK het over heb, daar zijn de meesten helemaal niet tegen. Neuken wel ja, maar daar had ik het dus niet over
Okay.... Ik had het over het hele verhaal, klopt.
pi_79537790
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker met je leuter in een rode pap roeren als dat je mannelijker doet voelen.
'Mannen' die met zulke spreuken aan komen zetten zijn volgens mij zo onzeker over zichzelf dat ze alles wat vies is maar aangrijpen om zich toch een beetje mannelijk te doen voelen.
Waar zeg ik precies dat ik het zelf doe, lekker vind, etc etc? Zoals je zelf al zei, 't was maar een random oneliner. Dus ga alsjeblieft heel snel even een potje huilen in een hoekje, als je er zo serieus op in moet gaan
pi_79537814
Haren in de douche en het bad

Enige voordeel is dat het resultaat goed is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 maart 2010 @ 18:06:55 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79539279
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die dingen zijn geen probleem
En all the way kan wel onder de douche, en als ze schoon gedoucht is en een tampon draagt kan 'clitoraal oraal' ook wel
En die tampons kan me ook vrij weinig schelen, vond het alleen jammer toen ze (waar ik bij zat) aan mn moeder begon uit te leggen wat ze bedoelde (moet in het Engels, dus letterlijk uitleggen)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:26:03 #273
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_79581293
Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zee, maar een echte soldaat schiet niet op het rode kruis!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:07:20 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79593282
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Binnetie het volgende:
Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zee, maar een echte soldaat schiet niet op het rode kruis!
Moraal van het verhaal? wordt marineman of ga bij de landmacht. Waar zitten de meeste mietjes? Sorry, ben net geinspireerd door Pauw en Witteman van daarnet.
pi_79688160
wow mijn topic bestaat nog steeds!

helaas nog geen nieuwe ontwikkelingen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')