WTFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef lorteti het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft zelfs mijn pa een keer tegen me gezegt
Neuk jij met tampon in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom? Daar merk je toch niks van?
Ranzige gastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef lorteti het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft zelfs mijn pa een keer tegen me gezegt
Ja waarom niet?quote:
heb het nooit geprobeerd maar dat lijkt me nou niet echt prettig nee, dan kan de man er toch helemaal niet zo diep in....quote:
Fixedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je het vies vindt er iets mis met je is.
er zijn ook zat meisjes die niet geneukt wille nworden als ze ongesteld zijn. leg dat is uit danquote:
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef i10TD het volgende:
[..]
er zijn ook zat meisjes die niet geneukt wille nworden als ze ongesteld zijn. leg dat is uit dan
Doe maar niet gewoon.quote:
Of ze hebben gewoon geen zin in die dagen ipv dat ze meteen vies van zichzelf zijn? Gek hè? Dat je op sommige dagen gewoon niet wil neuken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
ik dacht zelf altijd dat ze het niet fijn vonden voelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:30 schreef Zero17 het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin in die dagen ipv dat ze meteen vies van zichzelf zijn? Gek hè? Dat je op sommige dagen gewoon niet wil neuken?
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind bloed nou niet bepaald aantrekkelijk ofzo, laat staan bloederige slijmerige vliesjes om je lul. Ironisch dat vrouwen vaak zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als ze in hun maandelijkse feestje zitten verwachten ze wel geneukt te worden..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik dacht zelf altijd dat ze het niet fijn vonden voelen
maar goed, ik rag mn lul ook niet door de nek van een hallal geslachte koe. dat moet vorlgens anderen dan ook net zo lekker zijn, bloed is bloed. voor mij hoeft het niet
sja, fok is voor mij als de twilight zone, waar mannen draken van leuters hebben en de vrouwen meer zin hebben dan een gemiddelde nymf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind bloed nou niet bepaald aantrekkelijk ofzo, laat staan bloederige slijmerige vliesjes om je lul. Ironisch dat vrouwen vaak zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als ze in hun maandelijkse feestje zitten verwachten ze wel geneukt te worden..
Ik pas daarvoor met genoegen.
QFT.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
sja, fok is voor mij als de twilight zone, waar mannen draken van leuters hebben en de vrouwen meer zin hebben dan een gemiddelde nymf.
qft?quote:
Quoted for truth.quote:
ahquote:
dat is bij mij niet eens het probleemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |