WTFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef lorteti het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft zelfs mijn pa een keer tegen me gezegt
Neuk jij met tampon in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom? Daar merk je toch niks van?
Ranzige gastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef lorteti het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft zelfs mijn pa een keer tegen me gezegt
Ja waarom niet?quote:
heb het nooit geprobeerd maar dat lijkt me nou niet echt prettig nee, dan kan de man er toch helemaal niet zo diep in....quote:
Fixedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je het vies vindt er iets mis met je is.
er zijn ook zat meisjes die niet geneukt wille nworden als ze ongesteld zijn. leg dat is uit danquote:
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef i10TD het volgende:
[..]
er zijn ook zat meisjes die niet geneukt wille nworden als ze ongesteld zijn. leg dat is uit dan
Doe maar niet gewoon.quote:
Of ze hebben gewoon geen zin in die dagen ipv dat ze meteen vies van zichzelf zijn? Gek hè? Dat je op sommige dagen gewoon niet wil neuken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
ik dacht zelf altijd dat ze het niet fijn vonden voelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:30 schreef Zero17 het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin in die dagen ipv dat ze meteen vies van zichzelf zijn? Gek hè? Dat je op sommige dagen gewoon niet wil neuken?
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind bloed nou niet bepaald aantrekkelijk ofzo, laat staan bloederige slijmerige vliesjes om je lul. Ironisch dat vrouwen vaak zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als ze in hun maandelijkse feestje zitten verwachten ze wel geneukt te worden..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik dacht zelf altijd dat ze het niet fijn vonden voelen
maar goed, ik rag mn lul ook niet door de nek van een hallal geslachte koe. dat moet vorlgens anderen dan ook net zo lekker zijn, bloed is bloed. voor mij hoeft het niet
sja, fok is voor mij als de twilight zone, waar mannen draken van leuters hebben en de vrouwen meer zin hebben dan een gemiddelde nymf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind bloed nou niet bepaald aantrekkelijk ofzo, laat staan bloederige slijmerige vliesjes om je lul. Ironisch dat vrouwen vaak zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als ze in hun maandelijkse feestje zitten verwachten ze wel geneukt te worden..
Ik pas daarvoor met genoegen.
QFT.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
sja, fok is voor mij als de twilight zone, waar mannen draken van leuters hebben en de vrouwen meer zin hebben dan een gemiddelde nymf.
qft?quote:
Quoted for truth.quote:
ahquote:
dat is bij mij niet eens het probleemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen want ik snap niet dat die dan vies zijn van hun eigen lichaam.
Dus jij vind het ook niet erg om je in te smeren met je ontlasting? Dat is ook uit de eigen lichaam...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niet even een paar dagen kan wachten er iets mis met je is.
Daarom moet je altijd meerdere friends with benefits hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...
Heb ik, en toch, de één is niet de anderequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd meerdere friends with benefits hebben.
Eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik, en toch, de één is niet de andere
Daar heb ik ook wel eens last van, alleen ik vind het echt niet prettig om seks te hebben als ik ongesteld ben, dan wacht ik liever een paar dagen. Is geen ramp. En aangezien in aan de pil ben kan ik het ook wel plannen, dus wanneer het "vriendjeweekend" is ben ik gewoon niet ongesteld :pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef Boefje. het volgende:
ik heb juist meer zin als ik ongesteld ben.
Ik hoop dat die uitleg mij bespaard blijft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef snakelady het volgende:
Nou wil ik toch weten hoe je sex kan hebben met een tampon in.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uitleg mij bespaard blijft.
Vies, jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Nou zie titel eigenlijk haha.
Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?
En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
Bah.quote:
Bij mij was het meer het gebrek aan kunstmatige hormonen dan, maar dat gaat nu ook niet meer op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:10 schreef cherry91 het volgende:
heb ik ook wellis gehoord dat meisjes dan geiler zijn, door de hormonen
Gatverdamme.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijd
Dit!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je samenwoont, kan ik me nog voorstellen dat je er zo over denkt. Maar als je iemand maar één keer in de twee weken ziet...
Dan mag je blij zijn dat hij uberhaupt op je kruipt, met condoom in een vaste relatie is absoluut een dooddoener.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef pointillisme het volgende:
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus
gewoon pil doorslikken en je zadelt je man niet met jouw ellende opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
en bij vrouwen is het compleet natuurlijk...
Net zo natuurlijk als de afkeer die sommige mannen hebben tegen bloederige spleten bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
Wanneer stopt iedereen met zeggen dat vrouwen het ook niet willen als er uit de penis bloed zou komen. Dat is anders, dat duidt op een ziekte en bij vrouwen is het compleet natuurlijk...
De afkeer is puur omdat mensen bloed associeren met wonden/bacterien/iets waar je vanaf moet blijven tot het beter is. Nu is dat bij een man die bloedt uit zijn penis zo, maar bij een ongesteldheid is dat dus niet het geval. Dus is die afkeer op dat moment ongegrond.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Net zo natuurlijk als de afkeer die sommige mannen hebben tegen bloederige spleten bedoel je?
Ik begrijp dat je probeert uit te leggen dat het natuurlijk is, maar je faalt hard, want aan de kant van de mannen is het gevoel van tegenzin ook vrij natuurlijk.
En het risico lopen op doorbraakbloedingen? Een van de hoofdredenen dat ik de pil slik is omdat ik dan precies weet wanneer ik ongesteld ben.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef willempjewever het volgende:
[..]
gewoon pil doorslikken en je zadelt je man niet met jouw ellende op
Die afkeer kan goed ongegrond zijn, maar feit is wel dat iemand het gewoon vies vindt. Klaar. Ik kan het wel begrijpen. Ook no problem als een man dan geen seks wil, ik heb dat een keer gedaan en dan zit de ander toch wel onder het bloed en dat is nou niet echt prettig. In de douche kan het trouwens wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
De afkeer is puur omdat mensen bloed associeren met wonden/bacterien/iets waar je vanaf moet blijven tot het beter is. Nu is dat bij een man die bloedt uit zijn penis zo, maar bij een ongesteldheid is dat dus niet het geval. Dus is die afkeer op dat moment ongegrond.
Klopt helemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Die afkeer kan goed ongegrond zijn, maar feit is wel dat iemand het gewoon vies vindt. Klaar. Ik kan het wel begrijpen. Ook no problem als een man dan geen seks wil, ik heb dat een keer gedaan en dan zit de ander toch wel onder het bloed en dat is nou niet echt prettig. In de douche kan het trouwens wel.Ik ben dan echt zoveel geiler als ik ongesteld ben, dan is de seks nog lekkerder en geiler!
En dat ook. Maar hou er rekening mee dat de meeste van de jochies hier nog nooit een kut hebben gezien, laat staan ongesteldquote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Serieus als je het gewoon ff afspoelt van te voren kan het toch wel?Net alsof er fulltime bloed uit spuit.
Dat is bij mij wel de afspraak, voor wat hoort watquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!
Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
Hij hoeft het toch ook niet op te eten...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!
Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Serieus als je het gewoon ff afspoelt van te voren kan het toch wel?Net alsof er fulltime bloed uit spuit.
Ik ben een meisje.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.
Ik bedoelde ook 'je' eigenlijk, in algemene zin.quote:
Of je vat het even letterlijk op ja.quote:
Nouja, maar dat is dan echt een dag. Ik heb er geen ervaring mee op het moment dat er het meeste 'bloed' is, maar ik bloed echt veel minder dan gemiddeld, dus de andere dagen is het redelijk bloedvrij te houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook 'je' eigenlijk, in algemene zin.
Ja, maar je kan 'm daarna niet gaan pijpen ofzo. Vind ik ook minder. Je proeft dan echt je eigen bloed, ook al zie je niet echt bloed, niet echt lekker.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja, maar dat is dan echt een dag. Ik heb er geen ervaring mee op het moment dat er het meeste 'bloed' is, maar ik bloed echt veel minder dan gemiddeld, dus de andere dagen is het redelijk bloedvrij te houden.
Vergeef me de plastische vergelijking, maar ik moest die keren dat ik de rode zee bevaarde/bevoer/bevier aan zo'n Amerikaansee kerstlollie denken:quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Chicaluna het volgende:
[..]
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.
Dat helpt echt niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Het is geen tsunami hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat helpt echt niet.Of je moet het een vluggertje maken van 1 minuut.
Afspoelen of niet, op de eerste dag(en) van de ongesteldheid komt een penis er echt niet schoon uit hoor.quote:
Je vriend is homo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?
En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
dat wordt waarschijnlijk ook geroepen door singles van 18 die nog nooit een warme natte poes hebben gevoeldquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef pointillisme het volgende:
Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee
en anders is er een nieuwe betekenis aan het woord "bloedlul"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef cherry91 het volgende:
Als de jongen condoom om doet komt er toch geen bloed aan zn lul
wat een mietjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend is ook geen 'echte schipper'. Nou kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen, maar hij wil me ook niet vingeren als ik ongesteld ben. Dan heb ik net gedoucht, schone tampon in, en dan wil ie niet eens vingeren (bij de clit dus, niet met vingers er in).
Nou vind ik dat dus lichtelijk hysterisch. Meningen van andere mannen hier over? Ik vind het zo overdreven, hij heeft er ook al moeite mee als het doosje tampons (ja de schone dus ja) bij het toilet staat waar hij het kan zien en toen er een keer een maandverbandje (ook schoon, nog in het plastic) uit mn handtas viel toen ik mn telefoon pakte ging hij piepen dat ik dat vieze ding onmiddelijk op moest ruimen.
Tuurlijk is bloed niet aantrekkelijk maar jeumig
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend is ook geen 'echte schipper'. Nou kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen, maar hij wil me ook niet vingeren als ik ongesteld ben. Dan heb ik net gedoucht, schone tampon in, en dan wil ie niet eens vingeren (bij de clit dus, niet met vingers er in).
Nou vind ik dat dus lichtelijk hysterisch. Meningen van andere mannen hier over? Ik vind het zo overdreven, hij heeft er ook al moeite mee als het doosje tampons (ja de schone dus ja) bij het toilet staat waar hij het kan zien en toen er een keer een maandverbandje (ook schoon, nog in het plastic) uit mn handtas viel toen ik mn telefoon pakte ging hij piepen dat ik dat vieze ding onmiddelijk op moest ruimen.
Tuurlijk is bloed niet aantrekkelijk maar jeumig
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef pointillisme het volgende:
Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee
Idd, wat een pussy, en lekker boeiend als hier of daar wat bloed aan zit, daar is de douche voor uitgevonden...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef i10TD het volgende:
[..]
wat een mietjeals ik een doos tampons zie of een maandverbandgeval valt uit je tas let ik er niet eens op
Ha-ha! Fes1-2 vindt het er smakelijk uitzien en zou zichzelf pijpen als hij terugtrekt na het neuken en er allemaal verse kwak op zit!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
het bloed zelf boeit me niet eens zo zeer, maar je weet wat er met bloed mee komtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Idd, wat een pussy, en lekker boeiend als hier of daar wat bloed aan zit, daar is de douche voor uitgevonden...
Nee absoluut niet, er kan dan echt geen bloed bij hem komen. Dat weet ik zeker, want ik masturbeer wel gewoon als ik ongesteld ben (eerder wat vaker) maar ik vind bloed onder mn nagels ook niet echt aantrekkelijk dus ik was altijd netjes mn handen dan en heb nog nooit wat gezien. Klinkt een beetje smerig zoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Maar ik zie dus echt niet het probleem van vingeren (op de door jou beschreven manier).....je hand zit toch niet onder het bloed dan?
En kan hij anders niet lekker samen met jou douchen?![]()
Dan kun je er ook samen nog eens flink tegenaan, want al het bloed stroomt toch gelijk weg
je vriend is gewoon een putaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, er kan dan echt geen bloed bij hem komen. Dat weet ik zeker, want ik masturbeer wel gewoon als ik ongesteld ben (eerder wat vaker) maar ik vind bloed onder mn nagels ook niet echt aantrekkelijk dus ik was altijd netjes mn handen dan en heb nog nooit wat gezien. Klinkt een beetje smerig zomaar het is gewoon schoon dan bovenaan. En voor vochtig maken kan hij dan spuug of glijmiddel gebruiken, hij hoeft helemaal niet bij bloed of tampon in de buurt te komen dus.
Hij wil ook niet met me douchen of in bad dan - ook niet als ik een schone tampon in hebecht met van alles is mn vent enorm stoer maar zodra het op menstruatie aakomt is het echt een vreselijk mietje. Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen, want hij zegt van wel en dat mn exvriendjes dan smeerlappen waren als ze er geen moeite mee hadden
Ik zou niet te snel dat soort conclusies trekken na wat reacties op fok...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dipkip het volgende:
Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef willempjewever het volgende:
Ik zou niet te snel dat soort conclusies trekken na wat reacties op fok...
en een bebloede lul niet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig.
Ik niet, ik niet, ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Kan toch onder de douche.Jongens zijn echt niks gewend, wat un pussys.
Ga jij eens lekker weg kutkloon.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Kan toch onder de douche.Jongens zijn echt niks gewend, wat un pussys.
Verkapte kijk-mij-slet-zijn post.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?
Hij zal heus niet de enige zijn maar ik hoop tpch wel een minderheid. Mn exen wilden lang niet allemaal seks tijdens de menstruatie (ik denk 3 van de 10 wilden dat wel) maar ik vind dit veel verder gaan. Ik had nog nooit kritiek gehad op hoe ik mn schone tampons en maandverband bewaar bijvoorbeeld en over vingeren en douchen werd ook nooit moeilijk gedaan (mits netjes verschoond enzo).
Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Jongens moeten zich gewoon lekker niet zo aanstellen.
Overigens als je met dat argument aankomt zetten moet je ook niet zeuren als je vriend telkens wilt dat je alles slikt, je moet je tenslotte niet zo aanstellen hè?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Overigens als je met dat argument aankomt zetten moet je ook niet zeuren als je vriend telkens wilt dat je alles slikt, je moet je tenslotte niet zo aanstellen hè?
Als je kloont, komt dan tenminste met goede argumenten.
Jawel, dat ookquote:
quote:
Ooh, ik dacht dat je 10 vaste relaties had gehad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel, dat ook![]()
[..]
Vind je dat sletterig? Nou ja dat mag. Maar ik zei het uit statistisch oogpunt, niet omdat het nou zo'n enorme prestatie is om het met 10 kerels te hebben gedaan in je leven
_!
Neuh. Afhankelijk van wat je een vaste relatie wil noemen dan he. Een paar waren echt maar voor een weekje of een paar keer met veel tijd er tussen, een paar heb ik binnen de proeftijd ontslagen, ik zou er 3 of 4 als vaste relatie omschrijven. Dat je echt lang bij elkaar bent (een jaar of meer) of dat je hebt samengewoond.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Zero17 het volgende:
Ooh, ik dacht dat je 10 vaste relaties had gehad.
Het zegt iets meer over jou als jij dat wilt. Ik vind het smerig en de gedachte al..quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom mijn mening hier toe doet. Het is iets tussen jou en je vriend, of ik het nu vies vind of niet maakt daarin niks uit. Ik heb je alleen gezegd dat je niet een conclusie moet trekken op basis van een aantal reacties van fokkers in het seksualiteitforum.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
De gedachte aan een clitoris.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
Het zegt iets meer over jou als jij dat wilt. Ik vind het smerig en de gedachte al..
Hè bah. Ga jij eens heel snel weg met die clitoris van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |