abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78890986
Serieus als je het gewoon ff afspoelt van te voren kan het toch wel? Net alsof er fulltime bloed uit spuit.
pi_78891037
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Chicaluna het volgende:

[..]

Die afkeer kan goed ongegrond zijn, maar feit is wel dat iemand het gewoon vies vindt. Klaar. Ik kan het wel begrijpen. Ook no problem als een man dan geen seks wil, ik heb dat een keer gedaan en dan zit de ander toch wel onder het bloed en dat is nou niet echt prettig. In de douche kan het trouwens wel. Ik ben dan echt zoveel geiler als ik ongesteld ben, dan is de seks nog lekkerder en geiler!
Klopt helemaal .

Wilde gewoon even af van die (niet kloppende) vergelijking die iedereen steeds maakte...
pi_78891078
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
Serieus als je het gewoon ff afspoelt van te voren kan het toch wel? Net alsof er fulltime bloed uit spuit.
En dat ook. Maar hou er rekening mee dat de meeste van de jochies hier nog nooit een kut hebben gezien, laat staan ongesteld
pi_78891100
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!

Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
  maandag 8 maart 2010 @ 15:22:04 #155
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78891227
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!

Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
Dat is bij mij wel de afspraak, voor wat hoort wat
pi_78891244
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:

Hij hoeft het toch ook niet op te eten...

Ik zou hem best aftrekken daarna.
pi_78891254
quote:
Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.
When I'm good I'm very, very good but when I'm bad I'm better.
pi_78891333
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Chicaluna het volgende:

[..]

Geloof me, als een meisje net ongesteld is of op het punt is dat ze het het meeste is, zit jij als man behoorlijk onder het bloed.
Ik ben een meisje.
pi_78891381
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben een meisje.
Ik bedoelde ook 'je' eigenlijk, in algemene zin.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:25:32 #160
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78891408
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben een meisje.
Of je vat het even letterlijk op ja.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_78891457
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef Chicaluna het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook 'je' eigenlijk, in algemene zin.
Nouja, maar dat is dan echt een dag. Ik heb er geen ervaring mee op het moment dat er het meeste 'bloed' is, maar ik bloed echt veel minder dan gemiddeld, dus de andere dagen is het redelijk bloedvrij te houden.
pi_78891571
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Nouja, maar dat is dan echt een dag. Ik heb er geen ervaring mee op het moment dat er het meeste 'bloed' is, maar ik bloed echt veel minder dan gemiddeld, dus de andere dagen is het redelijk bloedvrij te houden.
Ja, maar je kan 'm daarna niet gaan pijpen ofzo. Vind ik ook minder. Je proeft dan echt je eigen bloed, ook al zie je niet echt bloed, niet echt lekker.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:30:59 #163
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_78894554
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Chicaluna het volgende:

[..]

Vergeef me de plastische vergelijking, maar ik moest die keren dat ik de rode zee bevaarde/bevoer/bevier aan zo'n Amerikaansee kerstlollie denken:

pi_78894607
quote:
Dat helpt echt niet. Of je moet het een vluggertje maken van 1 minuut.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:37:41 #165
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78894867
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat helpt echt niet. Of je moet het een vluggertje maken van 1 minuut.
Het is geen tsunami hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78894964
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is geen tsunami hoor.
Afspoelen of niet, op de eerste dag(en) van de ongesteldheid komt een penis er echt niet schoon uit hoor.
pi_78895075
Nou mensen.. Hier ben ik weer haha..

Ik heb het er met mijn vriend over gehad en hij wil het écht niet. Ook niet proberen. En dat snap ik wel, hij is blijkbaar ook niet de enige die er zo over denkt zoals ik hier lees.. Dus ik vind het prima

En ik ga binnenkort waarschijnlijk wel naar de huisarts om de pil te gaan halen.. Ik zie het eigenlijk niet echt zitten maar ik vind dat ik het gewoon moet proberen, misschien bevalt het wel prima.

Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee

Bedankt voor alle tips en antwoorden etc, maar dan zal ik me toch maar gewoon inhouden haha. En hem ondertussen niet vergeten!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:43:01 #168
270303 Biomek
// meta4
pi_78935121
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Nou zie titel eigenlijk haha.

Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?

En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
Je vriend is homo.
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_78938201
Ik heb er totaal geen moeite mee. Je moet er wel ff rekening mee houden, maar dan is het prima. Als we het niet doen, is zij degene die het even niet wil.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:10:22 #170
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78940576
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef pointillisme het volgende:

Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee

dat wordt waarschijnlijk ook geroepen door singles van 18 die nog nooit een warme natte poes hebben gevoeld mij zou het ook niet zozeer boeien of het nou met of zonder is. Met hou ik altijd net wat langer vol

en ja, ook ik vind het goor om tijdens de ongesteldheid even erin te piledriven.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78940834
Als de jongen condoom om doet komt er toch geen bloed aan zn lul
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:19:08 #172
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78940975
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef cherry91 het volgende:
Als de jongen condoom om doet komt er toch geen bloed aan zn lul
en anders is er een nieuwe betekenis aan het woord "bloedlul"
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78943683
Mijn vriend is ook geen 'echte schipper'. Nou kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen, maar hij wil me ook niet vingeren als ik ongesteld ben. Dan heb ik net gedoucht, schone tampon in, en dan wil ie niet eens vingeren (bij de clit dus, niet met vingers er in).

Nou vind ik dat dus lichtelijk hysterisch. Meningen van andere mannen hier over? Ik vind het zo overdreven, hij heeft er ook al moeite mee als het doosje tampons (ja de schone dus ja) bij het toilet staat waar hij het kan zien en toen er een keer een maandverbandje (ook schoon, nog in het plastic) uit mn handtas viel toen ik mn telefoon pakte ging hij piepen dat ik dat vieze ding onmiddelijk op moest ruimen.

Tuurlijk is bloed niet aantrekkelijk maar jeumig
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:16:50 #174
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78943958
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend is ook geen 'echte schipper'. Nou kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen, maar hij wil me ook niet vingeren als ik ongesteld ben. Dan heb ik net gedoucht, schone tampon in, en dan wil ie niet eens vingeren (bij de clit dus, niet met vingers er in).

Nou vind ik dat dus lichtelijk hysterisch. Meningen van andere mannen hier over? Ik vind het zo overdreven, hij heeft er ook al moeite mee als het doosje tampons (ja de schone dus ja) bij het toilet staat waar hij het kan zien en toen er een keer een maandverbandje (ook schoon, nog in het plastic) uit mn handtas viel toen ik mn telefoon pakte ging hij piepen dat ik dat vieze ding onmiddelijk op moest ruimen.

wat een mietje als ik een doos tampons zie of een maandverbandgeval valt uit je tas let ik er niet eens op
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 maart 2010 @ 20:18:30 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78944048
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Dipkip het volgende:

Maar ik zie dus echt niet het probleem van vingeren (op de door jou beschreven manier).....je hand zit toch niet onder het bloed dan?
En kan hij anders niet lekker samen met jou douchen?
Dan kun je er ook samen nog eens flink tegenaan, want al het bloed stroomt toch gelijk weg
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')