abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:56:34 #176
273968 Rancune
Nee, ik heb geen risotto.
pi_78946039
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef pointillisme het volgende:
Oh trouwens voor de mensen die suggereerden dat een condoom een dooddoener is in een vaste relatie; dat is bij ons zeker niet het geval en mijn vriend heeft er ook geen problemen mee
.
Elke post van mij is een cadeautje.
pi_78946221
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef i10TD het volgende:

[..]

wat een mietje als ik een doos tampons zie of een maandverbandgeval valt uit je tas let ik er niet eens op
Idd, wat een pussy, en lekker boeiend als hier of daar wat bloed aan zit, daar is de douche voor uitgevonden...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:11:29 #178
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78946832
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja ach.. die restjes bloed op je lul zijn echt niet smakelijk.. tis ook echt van dat donkere wat ouder bloed. Sorry!

Voor iedereen die zegt dat het wel moet kunnen en dat het uit je lichaam komt en je er niet vies van moet zijn: Zou je de jongen in kwestie pijpen dan als hij net in je ongestelde kut heb zitten roeren?
Ha-ha! Fes1-2 vindt het er smakelijk uitzien en zou zichzelf pijpen als hij terugtrekt na het neuken en er allemaal verse kwak op zit! Wat een kut argument!

Ik zeg doen!

Doekje (voor het bloeden) klaarleggen en gaan!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:26:29 #179
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78947590
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Idd, wat een pussy, en lekker boeiend als hier of daar wat bloed aan zit, daar is de douche voor uitgevonden...
het bloed zelf boeit me niet eens zo zeer, maar je weet wat er met bloed mee komt en dar heb ik GEEN zin in
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78950189
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef heywoodu het volgende:

Maar ik zie dus echt niet het probleem van vingeren (op de door jou beschreven manier).....je hand zit toch niet onder het bloed dan?
En kan hij anders niet lekker samen met jou douchen?
Dan kun je er ook samen nog eens flink tegenaan, want al het bloed stroomt toch gelijk weg
Nee absoluut niet, er kan dan echt geen bloed bij hem komen. Dat weet ik zeker, want ik masturbeer wel gewoon als ik ongesteld ben (eerder wat vaker) maar ik vind bloed onder mn nagels ook niet echt aantrekkelijk dus ik was altijd netjes mn handen dan en heb nog nooit wat gezien. Klinkt een beetje smerig zo maar het is gewoon schoon dan bovenaan. En voor vochtig maken kan hij dan spuug of glijmiddel gebruiken, hij hoeft helemaal niet bij bloed of tampon in de buurt te komen dus.

Hij wil ook niet met me douchen of in bad dan - ook niet als ik een schone tampon in heb echt met van alles is mn vent enorm stoer maar zodra het op menstruatie aakomt is het echt een vreselijk mietje. Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen, want hij zegt van wel en dat mn exvriendjes dan smeerlappen waren als ze er geen moeite mee hadden
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:16:41 #181
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78950293
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, er kan dan echt geen bloed bij hem komen. Dat weet ik zeker, want ik masturbeer wel gewoon als ik ongesteld ben (eerder wat vaker) maar ik vind bloed onder mn nagels ook niet echt aantrekkelijk dus ik was altijd netjes mn handen dan en heb nog nooit wat gezien. Klinkt een beetje smerig zo maar het is gewoon schoon dan bovenaan. En voor vochtig maken kan hij dan spuug of glijmiddel gebruiken, hij hoeft helemaal niet bij bloed of tampon in de buurt te komen dus.

Hij wil ook niet met me douchen of in bad dan - ook niet als ik een schone tampon in heb echt met van alles is mn vent enorm stoer maar zodra het op menstruatie aakomt is het echt een vreselijk mietje. Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen, want hij zegt van wel en dat mn exvriendjes dan smeerlappen waren als ze er geen moeite mee hadden
je vriend is gewoon een puta tamponvrees, wat een killer
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78950448
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dipkip het volgende:
Blij om te horen dat dat dus niet de norm is onder mannen
Ik zou niet te snel dat soort conclusies trekken na wat reacties op fok...
pi_78951660
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef willempjewever het volgende:
Ik zou niet te snel dat soort conclusies trekken na wat reacties op fok...
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?

Hij zal heus niet de enige zijn maar ik hoop tpch wel een minderheid. Mn exen wilden lang niet allemaal seks tijdens de menstruatie (ik denk 3 van de 10 wilden dat wel) maar ik vind dit veel verder gaan. Ik had nog nooit kritiek gehad op hoe ik mn schone tampons en maandverband bewaar bijvoorbeeld en over vingeren en douchen werd ook nooit moeilijk gedaan (mits netjes verschoond enzo).

Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:43:44 #184
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78951803
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]
gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig.
en een bebloede lul niet natuurlijk
pi_78951934
Kan toch onder de douche. Jongens zijn echt niks gewend, wat un pussys.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:54:12 #186
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78952354
Ik heb nogwel een ex die een vieze tampon bij mij eruit ging vissen als ik het touwtje kwijt was en er dus zelf niet bijkon. DAT is een ECHTE man.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 maart 2010 @ 22:57:11 #187
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_78952495
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Ik niet, ik niet, ik niet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:57:22 #188
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78952504
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Ga jij eens lekker weg kutkloon.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:57:40 #189
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78952517
quote:

[..]

Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?

Hij zal heus niet de enige zijn maar ik hoop tpch wel een minderheid. Mn exen wilden lang niet allemaal seks tijdens de menstruatie (ik denk 3 van de 10 wilden dat wel) maar ik vind dit veel verder gaan. Ik had nog nooit kritiek gehad op hoe ik mn schone tampons en maandverband bewaar bijvoorbeeld en over vingeren en douchen werd ook nooit moeilijk gedaan (mits netjes verschoond enzo).

Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
Verkapte kijk-mij-slet-zijn post.
pi_78952545
Jongens moeten zich gewoon lekker niet zo aanstellen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:59:29 #191
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78952606
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Jongens moeten zich gewoon lekker niet zo aanstellen.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:57 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ga jij eens lekker weg kutkloon.
Overigens als je met dat argument aankomt zetten moet je ook niet zeuren als je vriend telkens wilt dat je alles slikt, je moet je tenslotte niet zo aanstellen hè?
Als je kloont, komt dan tenminste met goede argumenten.
pi_78952713
- normaal reageren dus -

[ Bericht 97% gewijzigd door Adolecens op 10-03-2010 02:03:32 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:05:54 #193
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78952935
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Zero17 het volgende:

[..]

[..]

Overigens als je met dat argument aankomt zetten moet je ook niet zeuren als je vriend telkens wilt dat je alles slikt, je moet je tenslotte niet zo aanstellen hè?
Als je kloont, komt dan tenminste met goede argumenten.

je bedoelt haar topic toch?
pi_78952945
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef i10TD het volgende:
en een bebloede lul niet natuurlijk
Jawel, dat ook
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:57 schreef Zero17 het volgende:
Verkapte kijk-mij-slet-zijn post.
Vind je dat sletterig? Nou ja dat mag. Maar ik zei het uit statistisch oogpunt, niet omdat het nou zo'n enorme prestatie is om het met 10 kerels te hebben gedaan in je leven _!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:12:35 #195
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78953252
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jawel, dat ook
[..]

Vind je dat sletterig? Nou ja dat mag. Maar ik zei het uit statistisch oogpunt, niet omdat het nou zo'n enorme prestatie is om het met 10 kerels te hebben gedaan in je leven _!
Ooh, ik dacht dat je 10 vaste relaties had gehad.
pi_78953475
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Zero17 het volgende:
Ooh, ik dacht dat je 10 vaste relaties had gehad.
Neuh. Afhankelijk van wat je een vaste relatie wil noemen dan he. Een paar waren echt maar voor een weekje of een paar keer met veel tijd er tussen, een paar heb ik binnen de proeftijd ontslagen, ik zou er 3 of 4 als vaste relatie omschrijven. Dat je echt lang bij elkaar bent (een jaar of meer) of dat je hebt samengewoond.

Vind ik niet zo heel extreem, maar ja er zijn er natuurlijk altijd die met hun eerste vriendinnetje trouwen niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind hoe ik het heb gedaan nou ook weer niet echt sletterig. Ik ben wel vaak verliefd geweest, dat wel. Maar ik heb bijv. nooit zomaar met iemand gezoend. Alleen als ik er meer mee wilde. Iedereen heeft andere regels toch?
pi_78970736
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef pointillisme het volgende:
Nou zie titel eigenlijk haha.

Als ik ongesteld ben wil mijn vriend geen seks met me en hij heeft ook geen ervaring op dit gebied. Hij zei dat hij dan liever had dat ik hem pijpte oid ipv neuken maar voor mij is neuken natuurlijk een stuk leuker! Voor mij zou het dus geen probleem zijn maar hoe haal ik mijn vriend over het een keertje te proberen?

En wat vinden de mannen hier op FOK van seks tijdens ongesteldheid? Hebben veel mannen hier moeite mee?
Het zegt iets meer over jou als jij dat wilt. Ik vind het smerig en de gedachte al..
75 topics = FIN
pi_78973993
quote:
Want jij denkt echt dat de gemiddelde man het smerig vindt om zn pasgewassen vriendin dr schaamheuvel aan te raken als ze net een schone tampon in heeft? En bang is voor een doosje tampons in de badkamer?Kijk dat je bijv. niet het vuilnisbakje bij het toilet wil legen, dat snap ik, gebruikte tampons zijn gewoon onwijs smerig. Maar een schone die nog in zn folie zit? Vind jij dat dan ook eng?
Ik snap niet helemaal waarom mijn mening hier toe doet. Het is iets tussen jou en je vriend, of ik het nu vies vind of niet maakt daarin niks uit. Ik heb je alleen gezegd dat je niet een conclusie moet trekken op basis van een aantal reacties van fokkers in het seksualiteitforum.

Jouw vriend vindt het niks. Daar kan je met hem over praten, maar als je dat doet zoals hier kom je niet ver. En waar hebben we het verder over? Het is maar 3 of 4 dagen in de maand...
pi_78974036
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef FP128 het volgende:

[..]

Het zegt iets meer over jou als jij dat wilt. Ik vind het smerig en de gedachte al..
De gedachte aan een clitoris.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:56:14 #200
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78975344
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Chai het volgende:

[..]

De gedachte aan een clitoris.
Hè bah. Ga jij eens heel snel weg met die clitoris van je.
OT: Seks bij ongesteldheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')