Site NOS: http://nos.nl/dossier/133681-nederland-kiest/quote:21.00-01.25 uur NEDERLAND KIEST
Live-verslag van de verkiezingsavond:
de laatste ontwikkelingen,uitslagen,
interviews en live-schakelingen naar
diverse partijbijeenkomsten.
Terwijl Nederland in spanning wacht op
de definitieve uitslag,presenteert de
NOS rond de klok van 21.30 uur een
eigen peiling.
Rob Trip presenteert vanuit de studio
in Hilversum,Ferry Mingelen geeft zijn
bijdrage als 'politiek duider' en
Herman van der Zandt verzorgt de
uitslagen.Paul Witteman is om 00.00 uur
de 'hekkensluiter' van de avond met het
slotgesprek in het Haagse gemeentehuis.
Maar hoe het in beeld te brengen is nog niet helemaal duidelijk geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef Hukkie het volgende:
Ze hebben inderdaad goed hun best gedaan.
Stelletje wannabe's, dat voegt helemaal niets toe.quote:
Nee man, je bedoelt een Wiiquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stelletje wannabe's, dat voegt helemaal niets toe.
Als ze écht modern wilden doen, hadden ze een systeem genomen dat met camera's reageert op de handbewegingen van de presentator. Project Natal enzo.
of 3D. Dat is hip.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stelletje wannabe's, dat voegt helemaal niets toe.
Als ze écht modern wilden doen, hadden ze een systeem genomen dat met camera's reageert op de handbewegingen van de presentator. Project Natal enzo.
Had je hem net moeten zien bij zijn praatje voor de Olympische Sporters, blamage ten top.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef du_ke het volgende:
Wat een nietszeggend figuur is die Balkenende toch ook
Zolang de media zich baseert op dagelijkse peilingen zou hij de laatste twee weekjes wel een zeteltje gewonnen hebben tov 2002quote:
Het is vooral weer een groot tokkiefeest bij de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
NodigDan is juist wat ze ons wijs willen maken
Hoewel ik ontzettend tegen de ideeën en plannen van de PVV ben, denk maar eens aan Fortuyn & Van Gogh. Beide werden bedreigd, beide hadden geen beveiliging (verschillende redenen) en beide zijn vermoord.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
NodigDan is juist wat ze ons wijs willen maken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
PVV in café de Hollandse kluisHoe typisch
Heb je die dooddoener weer. Werkelijk elke flyeruitdeler van welke partij dan ook is een tokkie en nu kom je hier maar mee aankakken. Slechte verliezer ben je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is vooral weer een groot tokkiefeest bij de PVV
Amenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je die dooddoener weer. Werkelijk elke flyeruitdeler van welke partij dan ook is een tokkie en nu kom je hier maar mee aankakken. Slechte verliezer ben je.
Onzin natuurlijk, aangezien we het voor de stemcomputers ook op tijd konden tellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het duurt natuurlijk gigántisch lang, zo'n verkiezingsavond na rode potloodjes.
Waarschijnlijk gevuld met oeverloos geleuter van journalisten...
Of jij bent een slechte winnaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je die dooddoener weer. Werkelijk elke flyeruitdeler van welke partij dan ook is een tokkie en nu kom je hier maar mee aankakken. Slechte verliezer ben je.
1 in Den Haag. 1 in Almere?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
2 verslaggevers voor de pvv??
Nou ja, 2 verslaggevers voor de meest belangrijke steden van vanavond, juist omdat de PVV daar meedoet. Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het duurt natuurlijk gigántisch lang, zo'n verkiezingsavond na rode potloodjes.
Waarschijnlijk gevuld met oeverloos geleuter van journalisten...
Een slechte winnaar.quote:
Precies, zoals ik dus al zei, een slechte winnaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een slechte winnaar.Voor mij zijn de verkiezingen geslaagd als de winst van D66 meevalt en de SP, GL en PvdA zware klappen krijgen.
PvdA is vergane gloriequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja.
flauwekul.
er staat toch ook geen verslaggever bij de pvda in a'dam?
Op tijd... wat is op tijd. Voor middernacht?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Onzin natuurlijk, aangezien we het voor de stemcomputers ook op tijd konden tellen.
Tsja.. het is nieuws.. Ik kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja.
flauwekul.
er staat toch ook geen verslaggever bij de pvda in a'dam?
Welk publiek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
PVV! Ben benieuwd. Ik kon ook geen allochtoon ontdekken in het publiek, waar iets ik nieuwsgierig naar was.
Je moet de winnaars en de verliezers in beeld brengen. Veel mensen willen best de kop van Bos zien als hij te horen krijgt dat het weer drama was.quote:
alcoholistquote:
Nou er is wel een verschil tussen een D66 of VVD aanhanger die zijn mond open trekt en een PVV'erquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij was de uitslag de volgende dag al bekend. Zo niet, voor middernacht. Maar is erg lang geleden en kan het me niet precies herinneren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op tijd... wat is op tijd. Voor middernacht?
Met potloodjes duurt het gewoon een stuk langer allemaal, vooral de interessante (grote) steden.
Eerst maar 's eindeloos zeuren over de opkomst-cijfers.
Inderdaad, 44%.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef Halcon het volgende:
De grote winnaar is de Partij van de Thuisblijver, dat staat al vast.
Helaas wel. Het wordt weer eens pijnlijk duidelijk dat men geen interesse heeft in de politiek. Ben benieuwd wat hier aan gedaan kan worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef Halcon het volgende:
De grote winnaar is de Partij van de Thuisblijver, dat staat al vast.
Het D'66 en VVD-publiek is doorgaans net wat intelligenter dan het publiek van andere partijen. Of je nu een PVV-er, SP-er of PvdA-er ziet flyeren het zijn allemaal tokkies die vroeger heel veel gepest zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er is wel een verschil tussen een D66 of VVD aanhanger die zijn mond open trekt en een PVV'er.
Nee, drankorgelquote:
Misschien had je beter moeten opletten in groep 8?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat Rosendaal ergens anders lag. En wel wat meer inwoners had.
Dan nog schiet zo'n PVV er flink bovenuit qua tokkiegehaltequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het D'66 en VVD-publiek is doorgaans net wat intelligenter dan het publiek van andere partijen. Of je nu een PVV-er, SP-er of PvdA-er ziet flyeren het zijn allemaal tokkies die vroeger heel veel gepest zijn.
Precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Roosendaal wel, dit is Rozendaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dat worden zware onderhandelingen daar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Arcee het volgende:
Wel extreem oninteressante uitslag van Rozendaal.:')
Nu even een uur analyse naar aanleiding van die uitslag, doorvertaling naar landelijkse cijfers, conclusies trekken, etc...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Arcee het volgende:
Wel extreem oninteressante uitslag van Rozendaal.:')
Halcon die Post Icons niet begrijpt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien had je beter moeten opletten in groep 8?
Ja, die -0.1% is een duidelijk signaal naar Halsema als premier...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu even een uur analyse naar aanleiding van die uitslag, doorvertaling naar landelijkse cijfers, conclusies trekken, etc...
Gelul achteraf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Halcon die Post Icons niet begrijpt.
Jajaja mijn jong, kan je het niet hebben als een niet-blanke een grapje maakt jonge.quote:
Ik vind Raymann over het algemeen best lollig hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jajaja mijn jong, kan je het niet hebben als een niet-blanke een grapje maakt jonge.
Dan heb je duidelijk een heel ander gevoel voor humor dan mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind Raymann over het algemeen best lollig hoor.
Ze proberen het spannend te makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een rare-zwaai beweging maakte die presentator.
Het heeft niet echt meerwaarde zoals ze het nu doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Desmonkey het volgende:
Ferry helemaal into the touch touchschermen.
Niet moeilijk als jij geen gevoel voor humor hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk een heel ander gevoel voor humor dan mij.
Dat zijn maar 74 zetels..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
Volgens die peilingen moet het wel CDA-VVD-PVV worden. Iets anders is niet mogelijk...
Laat maar komen, kijken hoe lang dat stand houdt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
Volgens die peilingen moet het wel CDA-VVD-PVV worden. Iets anders is niet mogelijk...
Samen 74 zetels. Nee dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
Het is maar net wat je onder humor verstaat he, meneertje zuurpruim.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet moeilijk als jij geen gevoel voor humor hebt.
Nog 2 zeteltjes winnen dan. Die andere 76 zetels zie ik niet tot elkaar komen. PvdA-CU-D66-SP-GL-D66-SGP-PVDD...ik zie het niet gebeuren.quote:
Hehequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Desmonkey het volgende:
PvdA mentaliteit: Juichen als je verliest.
Iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Desmonkey het volgende:
PvdA mentaliteit: Juichen als je verliest.
Die hebben dus samen 75 zetels, niet genoeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef Oidale het volgende:
Paars + GL lijkt me de meest logische optie.
Dat gezichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel verrassend eigenlijk.
Hebben ze geleerd van Balkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Halcon het volgende:
PvdA moet weer even recht lullen wat krom is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die hebben dus samen 75 zetels, niet genoeg.
Ach ook het CDA gaat dit als een overwinning uitleggenquote:
Geen PVV én geen CDA, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef Oidale het volgende:
Paars + GL lijkt me de meest logische optie.
1 te weinig, hè.quote:
Dat gaat nog wel stijgen. Heb het ook over de potentie naar juni toe he. PvdA wordt de grootste en het komt hier op uit. Denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die hebben dus samen 75 zetels, niet genoeg.
Hier kijken meer mensen naar, dus de rode rakkers van de PO hopen het PvdA-vliegwiel op gang te krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef MilaNL het volgende:
Waarom is deze peiling zo anders dan die van de politieke barometer terwijl ze allebei door synovate zijn gedaan en maar 1 dag verschillen?
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74. Vooralsnog zie ik een kabinetsloos Nederland (het aankomende jaar dan).quote:
maarja de echte verkiezingen zijn over 3 maanden en er zal nog wel wat veranderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel verrassend eigenlijk.
dan moet de cristen unie er maar weer bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74.
Wat waren de verschillen eigenlijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier kijken meer mensen naar, dus de rode rakkers van de PO hopen het PvdA-vliegwiel op gang te krijgen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Felagund het volgende:
Paars plus is net mogelijk (VVD+D66+PVDA+GL)
Idd, 75 is geen meerderheid. Het zou wel mogelijk zijn om te regeren met een verdeel-en-heers politiek, oppositie is zelden eensgezind natuurlijk.quote:
Nah, met die 3 is de SGP veel waarschijnlijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet de cristen unie er maar weer bij
Net niet dus. Eentje te weinig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Felagund het volgende:
Paars plus is net mogelijk (VVD+D66+PVDA+GL)
Als PVV en alle partijen min VVD en CDA niet gaat en PvdA niet met CDA wil, dan is er vrij weinig mogelijk. Als dit de uitslag zou zijn van de 2e kamer dan wordt het een langdradige formatie en een vrij snelle val daarna.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74. Vooralsnog zie ik een kabinetsloos Nederland (het aankomende jaar dan).
Maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74.
Alleen is CDA - PVV onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, met die 3 is de SGP veel waarschijnlijker
We hebben deze nog: Maarten van Rossem voorspelt nieuwe coalitie - deel 2. Paars+ dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Halcon het volgende:
Als PVV en alle partijen min VVD en CDA niet gaat en PvdA niet met CDA wil, dan is er vrij weinig mogelijk. Als dit de uitslag zou zijn van de 2e kamer dan wordt het een langdradige formatie en een vrij snelle val daarna.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier kijken meer mensen naar, dus de rode rakkers van de PO hopen het PvdA-vliegwiel op gang te krijgen.
Nee hoor, Balkie zal alles doen om weer MP te proberen te zijn. Hij wil per se een kabinet afmakenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen is CDA - PVV onwaarschijnlijk.
VVD en PvdA kunnen samen wel regeren. Daar zijn wel een paar partijen bij te vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als PVV en alle partijen min VVD en CDA niet gaat en PvdA niet met CDA wil, dan is er vrij weinig mogelijk. Als dit de uitslag zou zijn van de 2e kamer dan wordt het een langdradige formatie en een vrij snelle val daarna.
Mwahquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef TheArt het volgende:
Chickie net hoor links bij D66.
Bij gebrek aan andere opties zie ik het nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen is CDA - PVV onwaarschijnlijk.
Een dame met hoofddoekje was leuker geweestquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Urquhart het volgende:
Ze dachten: we zetten bij de PVV ook maar zo'n olijke blonde journalist neer
Dat zal best, maar hij gaat gewoon door zijn partij teruggefloten worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, Balkie zal alles doen om weer MP te proberen te zijn. Hij wil per se een kabinet afmaken
Je hebt dan nog een zeteltje of 30 nodig. Die kan D66 niet leveren...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
VVD en PvdA kunnen samen wel regeren. Daar zijn wel een paar partijen bij te vinden.
*grinnik*quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Nielsch het volgende:
Ook zo triest dat je helemaal niemand van de PVV kan interviewen.
GL er nog bij, heb je 75.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt dan nog een zeteltje of 30 nodig. Die kan D66 niet leveren...
Dan kan ie maar beter niet aan een samenwerking met de PVV beginnen, denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, Balkie zal alles doen om weer MP te proberen te zijn. Hij wil per se een kabinet afmaken
Maar samen met GL misschien wel. En Paars+GL is best wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt dan nog een zeteltje of 30 nodig. Die kan D66 niet leveren...
Denk het niet, ligt aan de uitslag vanaaf... Als het CDA flink wordt afgestraft voor eht gelieg & bedrieg van Verhagen, dan ligt Balkie er wss uit. Zo niet, zal hij voor de volle winst gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij gaat gewoon door zijn partij teruggefloten worden.
Dat is waar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vanavond heb ik bij andere partijen nog niet beter gezien.
Heb je geen meerderheid en de VVD in de linkse tang. Het lijkt me niet werkbaar. Geen enkele combinatie met een meerderheid trouwens.quote:
Ambitie maakt blindquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dan kan ie maar beter niet aan een samenwerking met de PVV beginnen, denk ik.
Hij gunt haar zijn eerste kwakkie. Meer niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Freudie het volgende:
Ik vond Rutte ook wel complimenteus soms naar Halsema
Zeg dat nog eens na dat de opkomst bekend is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Hukkie het volgende:
van der Ham: bij de vorige verkiezingen hadden we 7.000 leden, nu 20.000 leden. En dan zijn ze vervijfvoudigd in de verkiezingen, geeft wel aan hoe politiek leeft in Nederland.
Paars+ zou best kunnen. Zelfs met 75 zetels, misschien gedoogsteun van PvdD.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je geen meerderheid en de VVD in de linkse tang. Het lijkt me niet werkbaar. Geen enkele combinatie met een meerderheid trouwens.
Ja nou je t zegtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
VVD heeft er nu toch 22 en dus 1 verloren?
Ja, nogmaals - dat geloof ik best. Maar stel dat het CDA afgestraft zou worden - dan zal de PVV bij de Tweede Kamer verkiezingen de grootste worden. Wilders wil premier worden, Balkie gaat echt niet mee in die retoriek dan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het niet, ligt aan de uitslag vanaaf... Als het CDA flink wordt afgestraft voor eht gelieg & bedrieg van Verhagen, dan ligt Balkie er wss uit. Zo niet, zal hij voor de volle winst gaan.
Misschien 9 juni wel en anders PvDD er nog bij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Halcon het volgende:
Heb je geen meerderheid en de VVD in de linkse tang. Het lijkt me niet werkbaar. Geen enkele combinatie met een meerderheid trouwens.
Had. Verdonk is er uit (Ton staat er op 1).quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft schept het meer vertrouwen als je flinke groei hebt in (betalende) leden, dan een willekeurige peiling van kiezers op een bepaald momentquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Hukkie het volgende:
van der Ham: bij de vorige verkiezingen hadden we 7.000 leden, nu 20.000 leden. En dan zijn ze vervijfvoudigd in de verkiezingen, geeft wel aan hoe politiek leeft in Nederland.
Rita zit er niet meer bij he. Maar je hebt gelijk: Bij de vorige verkiezingen heeft de VVD 22 zetels gehaald en feitelijk verliezen ze er nu 1.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Was het toppunt van sarcasme, maar dat had je zelf ook wel door toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef RvLaak het volgende:
Zeg dat nog eens na dat de opkomst bekend is.
Nee, dat klopt. Als het CDA vanavond verliest, dan is het exit Balkie (denk ik).quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, nogmaals - dat geloof ik best. Maar stel dat het CDA afgestraft zou worden - dan zal de PVV bij de Tweede Kamer verkiezingen de grootste worden. Wilders wil premier worden, Balkie gaat echt niet mee in die retoriek dan.
ohja Rita. Je zou haar bijna vergetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie heeft die ene er bij gekregen dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Was het toppunt van sarcasme, maar dat had je zelf ook wel door toch?
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Had. Verdonk is er uit (Ton staat er op 1).
Ach, die proletenkoppen bij de PVV waren ook niet mals.quote:
Dat doet ze altijd.:')quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Halcon het volgende:
Agnes begint te schreeuwen. Wat een viswijf.
Natuurlijk niet. De partijtop heeft hem nota bene een week geleden gebombardeerd als lijsttrekker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Als het CDA vanavond verliest, dan is het exit Balkie (denk ik).
Dat denk ik niet. Nederland heeft heel wat plattelandbewoners. Het grote probleem is dat ze een viswijf-imago heeft en er nu weer alles aan doet om dat imago te versterken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
Het probleem met Agnes Kant is dat ze zo boers overkomt.
quote:
Klopt, 21 zetels is eigenlijk gewoon een verlies van 1 zetelquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toch waren het 22 zetels voor de VVD.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, die proletenkoppen bij de PVV waren ook niet mals.
Niets zo veranderlijk als de mening van het CDA.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De partijtop heeft hem nota bene een week geleden gebombardeerd als lijsttrekker.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef AardbeefMachine het volgende:
Ja gaan we ook doen een hele heldere Rechtse keuze
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef AardbeefMachine het volgende:
Nee hoor, leuke milf, maar Groen Links stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef YazooW het volgende:
Kan aan mij liggen enzo...
Maar die Halsema wordt met de dag lekkerder.
quote:fritswester (frits wester)
Volgens Agnes Kant moet campagne nog beginnen en daar heeft ze gelijk in. Vraag is alleen met wie voor SP, benieuwd of ze steun houdt van SP
Wat dat betreft, is Marianne Thieme wel net iets beterquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee hoor, leuke milf, maar Groen Links stemmen
PVV is economisch echt socialistisch engquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef AardbeefMachine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |