Het D'66 en VVD-publiek is doorgaans net wat intelligenter dan het publiek van andere partijen. Of je nu een PVV-er, SP-er of PvdA-er ziet flyeren het zijn allemaal tokkies die vroeger heel veel gepest zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er is wel een verschil tussen een D66 of VVD aanhanger die zijn mond open trekt en een PVV'er.
Nee, drankorgelquote:
Misschien had je beter moeten opletten in groep 8?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat Rosendaal ergens anders lag. En wel wat meer inwoners had.
Dan nog schiet zo'n PVV er flink bovenuit qua tokkiegehaltequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het D'66 en VVD-publiek is doorgaans net wat intelligenter dan het publiek van andere partijen. Of je nu een PVV-er, SP-er of PvdA-er ziet flyeren het zijn allemaal tokkies die vroeger heel veel gepest zijn.
Precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Roosendaal wel, dit is Rozendaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dat worden zware onderhandelingen daar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Arcee het volgende:
Wel extreem oninteressante uitslag van Rozendaal.:')
Nu even een uur analyse naar aanleiding van die uitslag, doorvertaling naar landelijkse cijfers, conclusies trekken, etc...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Arcee het volgende:
Wel extreem oninteressante uitslag van Rozendaal.:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |