quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die hebben dus samen 75 zetels, niet genoeg.
Ach ook het CDA gaat dit als een overwinning uitleggenquote:
Geen PVV én geen CDA, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef Oidale het volgende:
Paars + GL lijkt me de meest logische optie.
1 te weinig, hè.quote:
Dat gaat nog wel stijgen. Heb het ook over de potentie naar juni toe he. PvdA wordt de grootste en het komt hier op uit. Denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die hebben dus samen 75 zetels, niet genoeg.
Hier kijken meer mensen naar, dus de rode rakkers van de PO hopen het PvdA-vliegwiel op gang te krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef MilaNL het volgende:
Waarom is deze peiling zo anders dan die van de politieke barometer terwijl ze allebei door synovate zijn gedaan en maar 1 dag verschillen?
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74. Vooralsnog zie ik een kabinetsloos Nederland (het aankomende jaar dan).quote:
maarja de echte verkiezingen zijn over 3 maanden en er zal nog wel wat veranderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel verrassend eigenlijk.
dan moet de cristen unie er maar weer bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74.
Wat waren de verschillen eigenlijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier kijken meer mensen naar, dus de rode rakkers van de PO hopen het PvdA-vliegwiel op gang te krijgen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Felagund het volgende:
Paars plus is net mogelijk (VVD+D66+PVDA+GL)
Idd, 75 is geen meerderheid. Het zou wel mogelijk zijn om te regeren met een verdeel-en-heers politiek, oppositie is zelden eensgezind natuurlijk.quote:
Nah, met die 3 is de SGP veel waarschijnlijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet de cristen unie er maar weer bij
Net niet dus. Eentje te weinig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Felagund het volgende:
Paars plus is net mogelijk (VVD+D66+PVDA+GL)
Als PVV en alle partijen min VVD en CDA niet gaat en PvdA niet met CDA wil, dan is er vrij weinig mogelijk. Als dit de uitslag zou zijn van de 2e kamer dan wordt het een langdradige formatie en een vrij snelle val daarna.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74. Vooralsnog zie ik een kabinetsloos Nederland (het aankomende jaar dan).
Maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar PVV-VVD-CDA komt op 74.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |