Ja en het is ook de enige manier om met goed fatsoen het CDA uit de regering te houden. En dat alleen al zou er een prima reden voor zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef Horloge het volgende:
In Vrij Nederland van deze week wordt dezelfde mogelijkheid genoemd. Het is een heel logische coalitie als je de opties in ogenschouw neemt die deze vier partijen hebben.
Denk dat het wel meevalt. Dit is een coalitie die het er vrij snel over eens zal worden dat ze het over bepaalde zaken niet eens gaan worden. Daar kan je vervolgens natuurlijk prima afspraken over maken in een regeerakkoord waarbij alle partijen geven en nemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef Innisdemon het volgende:
Denk je niet dat ze onderling te ver bij elkaar vandaan liggen, qua typische 'linkse' en ' rechtse' vraagstukken? (Ik denk dat nl. wel)
Met het CDA erbij is het niet erg Paars meer natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef Seam het volgende:
D66 en VVD zie ik sowieso de coalitie wel halen. Wie de andere partijen vraag ik me af. Misschien toch de CDA erbij?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Met het CDA erbij is het niet erg Paars meer natuurlijk
Zowel het CDA als de PVDA hadden al aangegeven niet meer samen in een kabinet te willen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
CDA trapt echt niet nog een keer in de variabele prietpraatjes van Wouter Bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
En lijkt me ook niet echt realistisch. GroenLinks én VVD samen. Worden wel drie leuke maanden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt me meer het persoonlijke verlanglijstje van Maarten van Rossem
Inderdaad, de VVD is de laatste jaren steeds groener aan het worden. Ik denk dat het 'Van Rossum' Kabinet moet lukken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die zeggen dat groen-links niet samen kan met de VVD hebben echt niet zitten opletten de laatste jaren. Als de VVD terugkeert naar haar liberale roots (door bijvoorbeeld Teeven te negeren) zijn er een hoop overeenkomsten met groen-links. Ze zullen hooguit meningsverschillen hebben over asfalt, maar daar kunnen ze echt wel uitkomen. Zeker als D66 en de PvdA er nog tussenzitten als smeermiddel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |