Dat zijn maar 74 zetels..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
Volgens die peilingen moet het wel CDA-VVD-PVV worden. Iets anders is niet mogelijk...
Laat maar komen, kijken hoe lang dat stand houdt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
Volgens die peilingen moet het wel CDA-VVD-PVV worden. Iets anders is niet mogelijk...
Samen 74 zetels. Nee dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
Het is maar net wat je onder humor verstaat he, meneertje zuurpruim.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet moeilijk als jij geen gevoel voor humor hebt.
Nog 2 zeteltjes winnen dan. Die andere 76 zetels zie ik niet tot elkaar komen. PvdA-CU-D66-SP-GL-D66-SGP-PVDD...ik zie het niet gebeuren.quote:
Hehequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Desmonkey het volgende:
PvdA mentaliteit: Juichen als je verliest.
Iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Desmonkey het volgende:
PvdA mentaliteit: Juichen als je verliest.
Die hebben dus samen 75 zetels, niet genoeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef Oidale het volgende:
Paars + GL lijkt me de meest logische optie.
Dat gezichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel verrassend eigenlijk.
Hebben ze geleerd van Balkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Halcon het volgende:
PvdA moet weer even recht lullen wat krom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |