Daar krijg je meer hoofdpijn van.quote:
Ik was niet in Utreg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:15 schreef Biogarde het volgende:
En ik zag een wolvendagen look-a-like in Utrecht.
Tenzij je een donker vriendinnetje hebt, want dat was je het
En nurofen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Aspirientjes zijn sowieso slecht. Ze verdunnen je bloed oa.
Paracetamol FTW.
Nee hoor, alleen als je stopt is het weer terug.quote:
Omdat ze speciaal is.quote:
Die verdunt ook je bloed.quote:
GEEF D'R EEN ACCOUNT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die had ik dinsdag in Brussel.quote:
Dat ben je nu toch hm? Of wie ben je?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
is dat een van deze?
[ afbeelding ]
Het zal de hoofdpijn wel zijn... ik ben gewoon Bobby hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Dat ben je nu toch hm? Of wie ben je?
JE ZEI NET: NEE BOBBYB KIJKT PFAFFS.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal de hoofdpijn wel zijn... ik ben gewoon Bobby hoor.
Notenpastaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
is dat een van deze?
[ afbeelding ]
Te wild doen of heel enthousiast pijpen werkt in elk geval nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als je stopt is het weer terug.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GEEF D'R EEN ACCOUNT!
Ik heb gewoon verteld dat ik een meisje op FOK ken die ik wel zou willen neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Esmeralda17?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verteld dat ik een meisje op FOK ken die ik wel zou willen neuken.
Gun mij eens wat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verteld dat ik een meisje op FOK ken die ik wel zou willen neuken.
Als ik mijn noten plezier krijg ik ook een soort van pasta. Geen idee of het lekker is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind vier noten pasta heel erg lekker en cashewnotenpasta ook
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE ZEI NET: NEE BOBBYB KIJKT PFAFFS.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij zuigt er iets aan Bobby as we speak.
En met die, bedoelde ik dat iets, dus mijn vriendin.quote:
Oh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
En met die, bedoelde ik dat iets, dus mijn vriendin.
Nee.quote:
Niet echtquote:
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik mijn noten plezier krijg ik ook een soort van pasta. Geen idee of het lekker is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben helemaal gaar van zo'n lange dag.
Wat? Wie?quote:
WAAAquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel!
Anders zou je dat niet vragen WAAA
Weet ik veel. Ik ken haar niet eens. Ik had het over jou, gekkie.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ken haar niet eens. Ik had het over jou, gekkie.
Pikstraf, you is getting it.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Zou wel lachen zijn als mijn vriendin ineens op mijn account zou zitten.
Ik wil alleen WD. Wd is de enige voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom rouleren we de meisjes uit de SC gewoon niet?
Goed idee, dan verzorg ik het schema welquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Had die luie Bio dat nog niet eens gedaan?quote:
Leen mij die van jou dan een paar dagen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil alleen WD. Wd is de enige voor mij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed idee, dan verzorg ik het schema wel
Ik weet zeker dat WD op het punt stond alle dingen die ik tegen haar heb gezegd zou vertellen aan mijn vriendin.quote:
Van JB blijft iedereen af, ik wil niet op mijn geweten hebben dat alle meisjes die de bazen in dit topic na JB nog zouden krijgen afgedankt worden als wannabe's, stijve planken, frigide en saai.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, is goed!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leen mij die van jou dan een paar dagen!
NEEquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leen mij die van jou dan een paar dagen!
We hadden het ook over meisjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van JB blijft iedereen af, ik wil niet op mijn geweten hebben dat alle meisjes die de bazen in dit topic na JB nog zouden krijgen afgedankt worden als wannabe's, stijve planken, frigide en saai.
Zo ben ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat WD op het punt stond alle dingen die ik tegen haar heb gezegd zou vertellen aan mijn vriendin.
Ik bood al aan om het schema bij te houden zodat ik niet mee zou hoeven doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van JB blijft iedereen af, ik wil niet op mijn geweten hebben dat alle meisjes die de bazen in dit topic na JB nog zouden krijgen afgedankt worden als wannabe's, stijve planken, frigide en saai.
Alsof jij wat te zeggen hebt. Vrouwen met een mening of een wil. Dat is zo 1999.quote:
blijkbaar niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had die luie Bio dat nog niet eens gedaan?
Ik noem haar ook nog geregeld zoquote:
Ik wil alleen Bt. Bt is de enige voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Oh. En weet je, ik geloof je ook nog.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. En weet je, ik geloof je ook nog.
Komt omdat ze geen modje meer is zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil alleen Bt. Bt is de enige voor mij.
Dat draagt er wel aan bij, ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen modje meer is zeker.
Ik geef je geen ongelijk hoor. Als ze niet zo jong was zou ik d'r ook willen.quote:
Omdat een paard ook geen eend is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom wordt het op sbs6 uitgezonden en niet op rtl7, dan had ik het in HD kunnen kijken.
Ja, hoezo zou een SBS programma uitgezonden worden door RTL.quote:
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Dus.. hoe heet dat nummer waarmee ze opende?
Welkom onder de arbeiders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stoor me aan mijn naaste collega's omdat ze zeuren dat ze een kwartier pauze willen in de ochtend en in de middag
Dit klinkt... euh... dubieus.quote:
Voetbal.quote:
Daar moet je je bed ook voor uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand krijg hier z'n gordijnen niet dicht
Ik werk nu al 12 jaar en ik heb het nog niet zo erg meegemaaktquote:
Wat een weinig originele kutcliché-uitspraak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voetbal.Al die moeite om het balletje te krijgen, schoppen ze hem weg.
Moet niet. Elektrische gordijnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet je je bed ook voor uit
Ik ben aangekleed uit bed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet je je bed ook voor uit
quote:
HALLO HOE HEET DAT NUMMER WAARMEE ZE OPENDEquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een weinig originele kutcliché-uitspraak.!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HALLO HOE HEET DAT NUMMER WAARMEE ZE OPENDE
WEET IK NIET, WANT IK KAN SBS NIET ONTVANGEN EN DE STREAM VIA INTERNET DOET HET NIET.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HALLO HOE HEET DAT NUMMER WAARMEE ZE OPENDE
Successful troll is succesful. Dat WD zou happen... maar jij? Valt me tegen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een weinig originele kutcliché-uitspraak.!
cancer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
WEET IK NIET, WANT IK KAN SBS NIET ONTVANGEN EN DE STREAM VIA INTERNET DOET HET NIET.![]()
Met motortjes en een afstandsbedieing. Uitsluitend voor luie mensen.quote:
Elke mogelijkheid om jou neer te kunnen zetten als een burgermannetje benut ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Successful troll is succesful. Dat WD zou happen... maar jij? Valt me tegen.
Jammer dat ik er niet op reageerde he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Successful troll is succesful. Dat WD zou happen... maar jij? Valt me tegen.
Nee hoor. Bragi heeft dat goed gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet op reageerde he.
Je doet je best maar. Alsof ik daar wakker van lig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om jou neer te kunnen zetten als een burgermannetje benut ik.
Belachelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met motortjes en een afstandsbedieing. Uitsluitend voor luie mensen.
Dat is een van je doelstellingen, nu?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om jou neer te kunnen zetten als een burgermannetje benut ik.
We have themquote:
Lamon is weg. Zotheid ook voor zolang het duurt dus ja, hij moet iemand hebben he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een van je doelstellingen, nu?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We have themAls het buiten donker wordt gaan ze dicht.
BAZENNUMMER.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Fascination het volgende:
Ik was ook de titel van dat nummer kwijt, wd.
Ik zag lamon gisteren nog posten, maar iedereen negeerde hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon is weg. Zotheid ook voor zolang het duurt dus ja, hij moet iemand hebben he.
Het is ook de grootste onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou ja je geeft wel zelf toe dat het voor luie mensen is.
Logisch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag lamon gisteren nog posten, maar iedereen negeerde hem.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag lamon gisteren nog posten, maar iedereen negeerde hem.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is de enige pussy die je krijgt, ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bobby
Begin jij nu ook al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoeveel soorten pasta wil je hebben?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
dWc!quote:
Dat zeg ik ook steeds. 1 uur 's nachts. Kom op zeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Fascination het volgende:
Oh en trouwens, ik zag dat ik een semi-rel heb gemist vannacht.Volgende keer graag op een tijd wanneer ik er ook ben.
Ik was al begonnen in het begin, maar ik verveelde me en deze foto's waren duidelijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?
En hoeveel soorten pasta wil je hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik ook. Zo maar ff doen.quote:
WAT DAN?!?!?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Fascination het volgende:
Oh en trouwens, ik zag dat ik een semi-rel heb gemist vannacht.Volgende keer graag op een tijd wanneer ik er ook ben.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was al begonnen in het begin, maar ik verveelde me en deze foto's waren duidelijker
maar ging meer om dat pinda, als er alleen Bobby had gestaan, had ik zoiets gepost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoiets:Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
* rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook de grootste onzin natuurlijk.Maar het is wel geinig.
Zotheid kwam weer eens langs om Crack zwart te maken zichzelf belachelijk te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WAT DAN?!?!?!
Ado zei ook al iets
Jwz.quote:
quote:
Aha, niet veel gemist dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zotheid kwam weer eens langs om Crack zwart te maken zichzelf belachelijk te maken.
HOI KOOLMEESJE.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
Tell my wife I love her very much!
SHE KNOOHOOOWSSS
GROUND CONTROL YOUR CIRCUITS DEAD, THERE'S SOMETHING WRONG!!!!!
CAN YOU HEAR ME MAJOR TOM?!!?!??!?!?!?!!?!?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
of zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
Tell my wife I love her very much!
SHE KNOOHOOOWSSS
GROUND CONTROL YOUR CIRCUITS DEAD, THERE'S SOMETHING WRONG!!!!!
CAN YOU HEAR ME MAJOR TOM?!!?!??!?!?!?!!?!?
Zotheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WAT DAN?!?!?!
Ado zei ook al iets
Boterham met pindakaas maken, bedoelde ik.quote:
Dat zei ik toch.quote:
RRRIIIIIGGHTT.quote:
quote:
je kan het gewoon van me aannemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar je zei verder niet zoveel
Ga niet grappen over jezelf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas maken, bedoelde ik.
JALOERS, GEK!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je van rare koppen houdt, ja.
dit dus, wat een freak of naturequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je van rare koppen houdt, ja.
fuck, dat had ik niet eens door.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
JALOERS, GEK!!!
Ze acteert. Dan mogen rare koppen. Je trekt zelf ook rare koppen. Met je kop.
Nah, ik vind de vrouwen die jij post gewoon niets hebben. Gewoon smaak verschil.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
JALOERS, GEK!!!
Ze acteert. Dan mogen rare koppen. Je trekt zelf ook rare koppen. Met je kop.
Tieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, ik vind de vrouwen die jij post gewoon niets hebben. Gewoon smaak verschil.
dat van die pindakaas.quote:
Hij heeft wel eens mooie vrouwen gepost. Zo eentje met zo'n sultanapop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, ik vind de vrouwen die jij post gewoon niets hebben. Gewoon smaak verschil.

Ik laatst naar de Praxis voor een nieuwe vloer. Dat was pas lastig parket.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER, GEK!!!
Haha, zie mij wd eens in een lastig parket vol paradoxen brengen.
Lekker gek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER, GEK!!!
Haha, zie mij wd eens in een lastig parket vol paradoxen brengen.
Nee. Gewoon niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
En dit niet mooi vinden.Ffffuuu.
eigenwijze vriendin, wat te doen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jamaar!
Er wàs toch iets?!?!?!?
EN!
Ik ben eigenwijs
kusje
Nu weet ik het zeker. Je bent homo.quote:
Boh. Iemand die het met me eens is over haar smoelwerk!quote:
PADABOEM TSSJ!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik laatst naar de Praxis voor een nieuwe vloer. Dat was pas lastig parket.
HAHAHA WD VALT OP MANNEN.quote:
Zeg dr ff bij dat ik je op dat topic heb gewezenquote:
Ja het klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh. Iemand die het met me eens is over haar smoelwerk!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja het klopt gewoon niet.Ze is van de achter zijkant nog enigszins aan te zien en zodra de camera op de voorkant staat is het een gedrocht.
Pigtails.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh. Echt wel. Wat een gedrocht.
Wat?quote:
Ik vind het niks. Accepteer het gewoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Accepteer het gewoon.
Ik accepteer jou altijd baby.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij kan toch accepteren dat ik het wel wat vind? Of tegen je in ga?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat Kuyt een baas is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
Waarom nam Sneijder die penalty niet zelf?Waarom nou weer Kuyt?!
Die eerste foto vind ik ook afschrikwekkendquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat doe ik toch, maar dan hoef je geen foto's te blijven posten om te laten zien dat het geen gedrocht is. Because I think she is, and so be it. Klaar. Punt. Uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij kan toch accepteren dat ik het wel wat vind? Of tegen je in ga?
Maar vooruit, ik zal niet meer tegen je wansmaak jegens sommige vrouwen ingaan.
Mwoah. Hij speelt aardig, werkt hard, maar voor doelpunten (penalty's of niet) wil ik gewoon anderen zien.quote:
Wat vind je er afschrikwekkend aan? Het gezicht dat ze trekt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die eerste foto vind ik ook afschrikwekkend
En ik vind haar wel leuk om te zien normaal
Nou, blijkbaar niet als ik die foto's niet van jou mag posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik toch, maar dan hoef je geen foto's te blijven posten om te laten zien dat het geen gedrocht is. Because I think she is, and so be it. Klaar. Punt. Uit.
Ach, over smaak valt niet te twisten, maar zelfs Wd zal het ermee eens zijn dat dit eerder onder het kopje gedrocht valtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij kan toch accepteren dat ik het wel wat vind? Of tegen je in ga?
Maar vooruit, ik zal niet meer tegen je wansmaak jegens sommige vrouwen ingaan.
Omdat jij een laffe Ajacied ben die een voormalig Feyenoorder zoiets niet gunt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mwoah. Hij speelt aardig, werkt hard, maar voor doelpunten (penalty's of niet) wil ik gewoon anderen zien.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij een laffe Ajacied ben die een voormalig Feyenoorder zoiets niet gunt.
Het hele plaatje...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat vind je er afschrikwekkend aan? Het gezicht dat ze trekt? [ afbeelding ] Ik vind dat juist wel cute.
Ja, op zich wel mee eens. Snap sommige fotoshoots van haar ook niet echt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het hele plaatje...
Vind haar te oud voor die onzin.
Kuyt scoort ook veel en gemakkelijk..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Niet.
Ik weet niet, vind Kuyt gewoon geen echte toffe speler/spits.
Het hetzelfde eigenlijk ook met Huntelaar (kijk, een oud-Ajacied!), maar die scoort dan wel erg veel/gemakkelijk.
Ze is een jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, op zich wel mee eens. Snap sommige fotoshoots van haar ook niet echt.
Maar zo oud is ze nog niet, hè. Dacht zelf eerst ook dat ze ouder was,maar toen ze met Lost begon was ze 25.
En? Zie jij er zo uit?quote:
True.quote:En nee, dat is niet oud, maar als ik twee van die staartjes heb en zo'n kop trek, neem ik mezelf ook niet meer serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
En? Zie jij er zo uit?
[..]
True.Mn lijf is niet zo strak, maar ik heb een leuk koppie en ben over het algemeen heel erg tevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Paracetamol is ook slecht voor je. Ibuprofen is beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Aspirientjes zijn sowieso slecht. Ze verdunnen je bloed oa.
Paracetamol FTW.
Ibu ben ik allergisch voor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Paracetamol is ook slecht voor je. Ibuprofen is beter.
Sinds Kant het van Marijnissen heeft overgenomen spreekt de SP niet meer aan of zo. Marijnissen heeft veel meer charisma en is een betere debater.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn lijf is niet zo strak, maar ik heb een leuk koppie en ben over het algemeen heel erg tevreden
Geen idee waarom?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me hoogst oncomfortabel om ene of andere gare reden.
Ik slik niet vaak pillen tegen iets, maar ik weet wel dat nurofen het beste werkt tegen kiespijn, paracetamol bij buikpijn en aleve bij hoofdpijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Paracetamol is ook slecht voor je. Ibuprofen is beter.
't Is ook gewoon een hype die nu over is. Een tijdje terug was het hip om op de SP te stemmen. Nu zie je dat bij D'66. Maar hoeveel van die D'66-stemmers (of SP-stemmers toentertijd) wisten waar ze precies op stemden en waar die partij voor stond?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds Kant het van Marijnissen heeft overgenomen spreekt de SP niet meer aan of zo. Marijnissen heeft veel meer charisma en is een betere debater.
ik mag geen paracetamol wegens G6PD-deficiëntie.quote:
Ik weet alleen waar Wilders voor staat omdat hij steeds in het nieuws is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds Kant het van Marijnissen heeft overgenomen spreekt de SP niet meer aan of zo. Marijnissen heeft veel meer charisma en is een betere debater.
Ik weet niet waar: "niet zo strak(als zij)" en "veel te dik" ineens hetzelfde zijn geworden, maar dat is het dus nietquote:
Marijnissen bleek binnen de partij een echte dictator te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
SP kwam inderdaad ook puur door Marijnissen. Kant is een joke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is ook gewoon een hype die nu over is. Een tijdje terug was het hip om op de SP te stemmen. Nu zie je dat bij D'66. Maar hoeveel van die D'66-stemmers (of SP-stemmers toentertijd) wisten waar ze precies op stemden en waar hun partij voor stond?
Oh, die moet ik nog binnenhalen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef RickoKun het volgende:
CHILL! Mijn Teenburg Dec 2009 doet gewoon 800kb / s
Ik vond m daarbuiten ook niet erg sympathiek overkomen hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Marijnissen bleek binnen de partij een echte dictator te zijn.
D66 is zonder meer een hype.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SP kwam inderdaad ook puur door Marijnissen. Kant is een joke.
Zeer goed als kamerlid maar niet als fractievoorzitter.
D'66 is geen hype, D'66 heeft gewoon een enorme dip gehad maar heeft altijd wel prima gestaan omdat het een enorm gematigde partij is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar: "niet zo strak(als zij)" en "veel te dik" ineens hetzelfde zijn geworden, maar dat is het dus niet
Maar ik vind je wel een leuker koppie hebben dan haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn lijf is niet zo strak, maar ik heb een leuk koppie en ben over het algemeen heel erg tevreden
tijdje vrij gehad?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik ben het trouwens niet meer gewend om te werken.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een leuker koppie hebben dan haar.
LIEVVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Crack_ het volgende:.
Ja en toen een maandje in een callcenter gewerkt, alleen maar zitten en dit noem ik dan echt werken. En ik ben zo moe en mn voeten doen er pijn vanquote:
Ik had 'm zo hard aan staan in de auto.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik ben niet zo gauw beledigd hoorquote:
Ja, dank je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een leuker koppie hebben dan haar.
...ga dan mee! Omarm me! Omarm me, omarm me! En breng me nergens heen...quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
ik ga morgen denk ik echt effe m'n kop millimeteren
iedereen is gevoelig ergens voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw beledigd hoor
[..]
Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
ik ga morgen denk ik echt effe m'n kop millimeteren
Hihi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
iedereen is gevoelig ergens voor
dat diep zit
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef RickoKun het volgende:
CHILL! Mijn Teenburg Dec 2009 doet gewoon 800kb / s
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en toen een maandje in een callcenter gewerkt, alleen maar zitten en dit noem ik dan echt werken. En ik ben zo moe en mn voeten doen er pijn van.
Dan geloof je het niet.quote:
Ik zeg toch ook niet dat ik nooit beledigd ben? Ik zeg: Niet zo gauwquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
iedereen is gevoelig ergens voor
dat diep zit
Dude. Wtf.quote:
Ik wel.quote:
Daar had Bovend'Eert het weleens over.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Marijnissen bleek binnen de partij een echte dictator te zijn.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
HAHA trouwens Fas. Ik blijk niet de enige te zijn die Sander vind stinken.
je bent iig verliefd, kun je sowieso meer hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik nooit beledigd ben? Ik zeg: Niet zo gauw
Die kabelsnelheden zijn echt niet grappig meer.quote:
Heeft het er ook mee te maken dat ik achter een router zit?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kabelsnelheden zijn echt niet grappig meer.
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.I don't care.
ik wil upload van 2 of hogerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmm, valt me op zich nog mee.
Fas wilt ons niet zeggen wat ze gestemd heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
Ik kon vandaag niet stemmen omdat ik m'n stempas niet had.
Oja jij woont in zo'n kutdorpje waar ze al glasvezel hebben aangelegd.quote:
Hiervoor heb ik het heel veel jaar met 4mbit moeten doen.quote:
Nee. Wel dat het in je regio gewoon nog niet zo snel is of dat je een niet zo'n snel abo hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heeft het er ook mee te maken dat ik achter een router zit?
Ik achter 2.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb daar meer verhalen over gehoord, SP'ers zelf ook die dat vertelden. Het moest en zou allemaal op zijn manier gaan enzo. En dan van buiten de leuke sympathieke kerel uithangen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar had Bovend'Eert het weleens over."Ja, hij zat me Kant toch af te bekken. Ja, zo lieve man is het niet."
![]()
Maar klopt. Hij kan goed toneel spelen.
[..]
Wat dan?
Gebruik dan ook gewoon nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil upload van 2 of hoger
die porno torrents willen terug upload
nu moet ik nachten terug uploaden
maar is gelukt, zit weer op ratio 1:1
hahaha
Zoiets heet brabantquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja jij woont in zo'n kutdorpje waar ze al glasvezel hebben aangelegd.
Ik blijf erbij, eerst glasvezel in de grote steden en in regio hilversum en daarna pas in die boeren dorpjes.
[..]
Hiervoor heb ik het heel veel jaar met 4mbit moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
Nee, ik denk niet dat je meer dan 20mbit gaat halen. Router maakt meestal geen drol uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boern durpn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja jij woont in zo'n kutdorpje waar ze al glasvezel hebben aangelegd.
Ik blijf erbij, eerst glasvezel in de grote steden en in regio hilversum en daarna pas in die boeren dorpjes.
[..]
Hiervoor heb ik het heel veel jaar met 4mbit moeten doen.
Zo lang hij zetels binnensleept...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb daar meer verhalen over gehoord, SP'ers zelf ook die dat vertelden. Het moest en zou allemaal op zijn manier gaan enzo. En dan van buiten de leuke sympathieke kerel uithangen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Bragi het volgende:
Ik wil met Crack_ afspreken.Ik las tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dommel is een klein boeren rotdorp. Brabant is één groot gezwel.quote:
Ah, oké.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je meer dan 20mbit gaat halen. Router maakt meestal geen drol uit.
ik download van beidenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gebruik dan ook gewoon nieuwsgroepen.
En porno torrents?
Alsof ik daar op dat moment oog voor heb met 85MB/s.quote:
quote:
quote:
Vroeger was ik al blij als ik uitschieters kreeg naar 700-800kb/s.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, oké.Ik ben echt door het dolle heen als een download met 1MB/s gaat.
Mijn hoofd. Confused.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof ik daar op dat moment oog voor heb met 85MB/s.
Het is ook in eindhoven hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dommel is een klein boeren rotdorp. Brabant is één groot gezwel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb daar meer verhalen over gehoord, SP'ers zelf ook die dat vertelden. Het moest en zou allemaal op zijn manier gaan enzo. En dan van buiten de leuke sympathieke kerel uithangen.
Sharon zat naast 'm vandaag, en ik had al weleens eerder gezegd dat ik hem vond stinken.Dus wij waren klaar met college, zegt Sharon ineens zo van ja jij zei toch dat Sander niet zo fijn rook? Ik heb 't gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |