Daar krijg je meer hoofdpijn van.quote:
Ik was niet in Utreg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:15 schreef Biogarde het volgende:
En ik zag een wolvendagen look-a-like in Utrecht.
Tenzij je een donker vriendinnetje hebt, want dat was je het
En nurofen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Aspirientjes zijn sowieso slecht. Ze verdunnen je bloed oa.
Paracetamol FTW.
Nee hoor, alleen als je stopt is het weer terug.quote:
Omdat ze speciaal is.quote:
Die verdunt ook je bloed.quote:
GEEF D'R EEN ACCOUNT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die had ik dinsdag in Brussel.quote:
Dat ben je nu toch hm? Of wie ben je?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
is dat een van deze?
[ afbeelding ]
Het zal de hoofdpijn wel zijn... ik ben gewoon Bobby hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Dat ben je nu toch hm? Of wie ben je?
JE ZEI NET: NEE BOBBYB KIJKT PFAFFS.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal de hoofdpijn wel zijn... ik ben gewoon Bobby hoor.
Notenpastaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
is dat een van deze?
[ afbeelding ]
Te wild doen of heel enthousiast pijpen werkt in elk geval nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als je stopt is het weer terug.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GEEF D'R EEN ACCOUNT!
Ik heb gewoon verteld dat ik een meisje op FOK ken die ik wel zou willen neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Esmeralda17?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verteld dat ik een meisje op FOK ken die ik wel zou willen neuken.
Gun mij eens wat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verteld dat ik een meisje op FOK ken die ik wel zou willen neuken.
Als ik mijn noten plezier krijg ik ook een soort van pasta. Geen idee of het lekker is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind vier noten pasta heel erg lekker en cashewnotenpasta ook
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE ZEI NET: NEE BOBBYB KIJKT PFAFFS.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij zuigt er iets aan Bobby as we speak.
En met die, bedoelde ik dat iets, dus mijn vriendin.quote:
Oh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
En met die, bedoelde ik dat iets, dus mijn vriendin.
Nee.quote:
Niet echtquote:
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik mijn noten plezier krijg ik ook een soort van pasta. Geen idee of het lekker is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben helemaal gaar van zo'n lange dag.
Wat? Wie?quote:
WAAAquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel!
Anders zou je dat niet vragen WAAA
Weet ik veel. Ik ken haar niet eens. Ik had het over jou, gekkie.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ken haar niet eens. Ik had het over jou, gekkie.
Pikstraf, you is getting it.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Zou wel lachen zijn als mijn vriendin ineens op mijn account zou zitten.
Ik wil alleen WD. Wd is de enige voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom rouleren we de meisjes uit de SC gewoon niet?
Goed idee, dan verzorg ik het schema welquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Had die luie Bio dat nog niet eens gedaan?quote:
Leen mij die van jou dan een paar dagen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil alleen WD. Wd is de enige voor mij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed idee, dan verzorg ik het schema wel
Ik weet zeker dat WD op het punt stond alle dingen die ik tegen haar heb gezegd zou vertellen aan mijn vriendin.quote:
Van JB blijft iedereen af, ik wil niet op mijn geweten hebben dat alle meisjes die de bazen in dit topic na JB nog zouden krijgen afgedankt worden als wannabe's, stijve planken, frigide en saai.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, is goed!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leen mij die van jou dan een paar dagen!
NEEquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leen mij die van jou dan een paar dagen!
We hadden het ook over meisjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van JB blijft iedereen af, ik wil niet op mijn geweten hebben dat alle meisjes die de bazen in dit topic na JB nog zouden krijgen afgedankt worden als wannabe's, stijve planken, frigide en saai.
Zo ben ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat WD op het punt stond alle dingen die ik tegen haar heb gezegd zou vertellen aan mijn vriendin.
Ik bood al aan om het schema bij te houden zodat ik niet mee zou hoeven doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van JB blijft iedereen af, ik wil niet op mijn geweten hebben dat alle meisjes die de bazen in dit topic na JB nog zouden krijgen afgedankt worden als wannabe's, stijve planken, frigide en saai.
Alsof jij wat te zeggen hebt. Vrouwen met een mening of een wil. Dat is zo 1999.quote:
blijkbaar niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had die luie Bio dat nog niet eens gedaan?
Ik noem haar ook nog geregeld zoquote:
Ik wil alleen Bt. Bt is de enige voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Oh. En weet je, ik geloof je ook nog.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. En weet je, ik geloof je ook nog.
Komt omdat ze geen modje meer is zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil alleen Bt. Bt is de enige voor mij.
Dat draagt er wel aan bij, ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen modje meer is zeker.
Ik geef je geen ongelijk hoor. Als ze niet zo jong was zou ik d'r ook willen.quote:
Omdat een paard ook geen eend is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom wordt het op sbs6 uitgezonden en niet op rtl7, dan had ik het in HD kunnen kijken.
Ja, hoezo zou een SBS programma uitgezonden worden door RTL.quote:
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Dus.. hoe heet dat nummer waarmee ze opende?
Welkom onder de arbeiders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stoor me aan mijn naaste collega's omdat ze zeuren dat ze een kwartier pauze willen in de ochtend en in de middag
Dit klinkt... euh... dubieus.quote:
Voetbal.quote:
Daar moet je je bed ook voor uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand krijg hier z'n gordijnen niet dicht
Ik werk nu al 12 jaar en ik heb het nog niet zo erg meegemaaktquote:
Wat een weinig originele kutcliché-uitspraak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voetbal.Al die moeite om het balletje te krijgen, schoppen ze hem weg.
Moet niet. Elektrische gordijnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet je je bed ook voor uit
Ik ben aangekleed uit bed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet je je bed ook voor uit
quote:
HALLO HOE HEET DAT NUMMER WAARMEE ZE OPENDEquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een weinig originele kutcliché-uitspraak.!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HALLO HOE HEET DAT NUMMER WAARMEE ZE OPENDE
WEET IK NIET, WANT IK KAN SBS NIET ONTVANGEN EN DE STREAM VIA INTERNET DOET HET NIET.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HALLO HOE HEET DAT NUMMER WAARMEE ZE OPENDE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |