Tenzij hobbelpaard.quote:
Jij bedacht ze tien tellen geleden andersquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, regels zijn regels, kan er ook niks aan doen.
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gespierde vrouwen, nee.
Welke wel dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Wel andere, maar niet die
Wat zijn die met deken dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Wel andere, maar niet die
Ik wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gespierde vrouwen, nee.
Ik heb even met het hoofdkantoor gebeld en ik kan je volgende aanbieding doen:quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bedacht ze tien tellen geleden anders
Oh, gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.![]()
Alleen omdat vet wat mensen normaal rond hun buik en heupen hebben zitten bij mij daar zit vallen de spieren niet zo op hoor.
Ibuprofen, nurofen, paracetamol. advil etc ook allemaal?quote:
Alle soorten aspirines wel ja. Paracetamol niet.quote:
Geen idee, ik blokkeer die herinneringenquote:
Gewoon, foto's waar ik onder een dekentje zit met een laptopquote:
Ik verwachte een grapje met persoonlijk medicijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ibuprofen, nurofen, paracetamol. advil etc ook allemaal?
Ik mag alleen paracetamol.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ibuprofen, nurofen, paracetamol. advil etc ook allemaal?
Dan neem je en paracetamol. Hoofdpijn is gewoon kut.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alle soorten aspirines wel ja. Paracetamol niet.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb even met het hoofdkantoor gebeld en ik kan je volgende aanbieding doen:
Het standaard studentenpakket in ruil voor jouw foto's met deken en die andere waar je het over hebt en dan krijg je ook nog airmiles.
Nee, ze heeft hoofdpijn zegt ze toch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verwachte een grapje met persoonlijk medicijn.
Dan zwellen mijn ogen, lippen, tong en gehemelte op. Die laatste zitten elkaar nog al in de weg omdat ze dan tegen elkaar aandrukken en ik geen lucht krijg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef Chai het volgende:
Als je allergisch bent en je neemt toch een aspirientje, wat krijg je dan?
Ja en? Die kan je ook vullen hoawr.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hoofdpijn zegt ze toch.
Hoe kwam je daarachter?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan zwellen mijn ogen, lippen, tong en gehemelte op. Die laatste zitten elkaar nog al in de weg omdat ze dan tegen elkaar aandrukken en ik geen lucht krijg.
Opgezwollen ogen lijkt me er wel grappig uitzien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan zwellen mijn ogen, lippen, tong en gehemelte op. Die laatste zitten elkaar nog al in de weg omdat ze dan tegen elkaar aandrukken en ik geen lucht krijg.
Nou vertel? Of was het geen mop?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef Chai het volgende:
Als je allergisch bent en je neemt toch een aspirientje, wat krijg je dan?
Dan zijn ze semi dicht en tranen ze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Opgezwollen ogen lijkt me er wel grappig uitzien.
Oh dus niet dat je van die uitpuilende ogen hebt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan zijn ze semi dicht en tranen ze.
Ja maar soms zeg je dat je hoofdpijn hebt om onder de seks uit te komen, vandaar. Los daarvan ga ik haar nu niet pesten. Dat is zielig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja en? Die kan je ook vullen hoawr.
Sorry, ik ben echt in een flauwe bui.quote:
Ojajoh?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt in een flauwe bui.
Nee, gewoon de huid er omheen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dus niet dat je van die uitpuilende ogen hebt?
Nee, die is Pfaffs kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij zuigt er iets aan Bobby as we speak.
Mijn vader gaf me het. En lachte me uit, hij heeft het zelf ook.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader gaf me het. En lachte me uit, hij heeft het zelf ook.
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef BobbyB het volgende:
M'n vriendin is echt liev. Ze heeft tickets geregeld voor Taylor Swift in Houston.
Lyndsey is echt een aanstellerige trut. Alleen Kelly is leuk. Dat zij nog samen is met die vent van haar is een wonder want die gozer voert werkelijk geen reet uit.quote:
Is zei nog samen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lyndsey is echt een aanstellerige trut. Alleen Kelly is leuk. Dat zij nog samen is met die vent van haar is een wonder want die gozer voert werkelijk geen reet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |