Nou, blijkbaar niet als ik die foto's niet van jou mag posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik toch, maar dan hoef je geen foto's te blijven posten om te laten zien dat het geen gedrocht is. Because I think she is, and so be it. Klaar. Punt. Uit.
Ach, over smaak valt niet te twisten, maar zelfs Wd zal het ermee eens zijn dat dit eerder onder het kopje gedrocht valtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij kan toch accepteren dat ik het wel wat vind? Of tegen je in ga?
Maar vooruit, ik zal niet meer tegen je wansmaak jegens sommige vrouwen ingaan.
Omdat jij een laffe Ajacied ben die een voormalig Feyenoorder zoiets niet gunt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mwoah. Hij speelt aardig, werkt hard, maar voor doelpunten (penalty's of niet) wil ik gewoon anderen zien.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij een laffe Ajacied ben die een voormalig Feyenoorder zoiets niet gunt.
Het hele plaatje...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat vind je er afschrikwekkend aan? Het gezicht dat ze trekt? [ afbeelding ] Ik vind dat juist wel cute.
Ja, op zich wel mee eens. Snap sommige fotoshoots van haar ook niet echt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het hele plaatje...
Vind haar te oud voor die onzin.
Kuyt scoort ook veel en gemakkelijk..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Niet.
Ik weet niet, vind Kuyt gewoon geen echte toffe speler/spits.
Het hetzelfde eigenlijk ook met Huntelaar (kijk, een oud-Ajacied!), maar die scoort dan wel erg veel/gemakkelijk.
Ze is een jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, op zich wel mee eens. Snap sommige fotoshoots van haar ook niet echt.
Maar zo oud is ze nog niet, hè. Dacht zelf eerst ook dat ze ouder was,maar toen ze met Lost begon was ze 25.
En? Zie jij er zo uit?quote:
True.quote:En nee, dat is niet oud, maar als ik twee van die staartjes heb en zo'n kop trek, neem ik mezelf ook niet meer serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
En? Zie jij er zo uit?
[..]
True.Mn lijf is niet zo strak, maar ik heb een leuk koppie en ben over het algemeen heel erg tevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Paracetamol is ook slecht voor je. Ibuprofen is beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Aspirientjes zijn sowieso slecht. Ze verdunnen je bloed oa.
Paracetamol FTW.
Ibu ben ik allergisch voor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Paracetamol is ook slecht voor je. Ibuprofen is beter.
Sinds Kant het van Marijnissen heeft overgenomen spreekt de SP niet meer aan of zo. Marijnissen heeft veel meer charisma en is een betere debater.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn lijf is niet zo strak, maar ik heb een leuk koppie en ben over het algemeen heel erg tevreden
Geen idee waarom?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me hoogst oncomfortabel om ene of andere gare reden.
Ik slik niet vaak pillen tegen iets, maar ik weet wel dat nurofen het beste werkt tegen kiespijn, paracetamol bij buikpijn en aleve bij hoofdpijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Paracetamol is ook slecht voor je. Ibuprofen is beter.
't Is ook gewoon een hype die nu over is. Een tijdje terug was het hip om op de SP te stemmen. Nu zie je dat bij D'66. Maar hoeveel van die D'66-stemmers (of SP-stemmers toentertijd) wisten waar ze precies op stemden en waar die partij voor stond?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds Kant het van Marijnissen heeft overgenomen spreekt de SP niet meer aan of zo. Marijnissen heeft veel meer charisma en is een betere debater.
ik mag geen paracetamol wegens G6PD-deficiëntie.quote:
Ik weet alleen waar Wilders voor staat omdat hij steeds in het nieuws is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds Kant het van Marijnissen heeft overgenomen spreekt de SP niet meer aan of zo. Marijnissen heeft veel meer charisma en is een betere debater.
Ik weet niet waar: "niet zo strak(als zij)" en "veel te dik" ineens hetzelfde zijn geworden, maar dat is het dus nietquote:
Marijnissen bleek binnen de partij een echte dictator te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
SP kwam inderdaad ook puur door Marijnissen. Kant is een joke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is ook gewoon een hype die nu over is. Een tijdje terug was het hip om op de SP te stemmen. Nu zie je dat bij D'66. Maar hoeveel van die D'66-stemmers (of SP-stemmers toentertijd) wisten waar ze precies op stemden en waar hun partij voor stond?
Oh, die moet ik nog binnenhalen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef RickoKun het volgende:
CHILL! Mijn Teenburg Dec 2009 doet gewoon 800kb / s
Ik vond m daarbuiten ook niet erg sympathiek overkomen hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Marijnissen bleek binnen de partij een echte dictator te zijn.
D66 is zonder meer een hype.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SP kwam inderdaad ook puur door Marijnissen. Kant is een joke.
Zeer goed als kamerlid maar niet als fractievoorzitter.
D'66 is geen hype, D'66 heeft gewoon een enorme dip gehad maar heeft altijd wel prima gestaan omdat het een enorm gematigde partij is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar: "niet zo strak(als zij)" en "veel te dik" ineens hetzelfde zijn geworden, maar dat is het dus niet
Maar ik vind je wel een leuker koppie hebben dan haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn lijf is niet zo strak, maar ik heb een leuk koppie en ben over het algemeen heel erg tevreden
tijdje vrij gehad?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik ben het trouwens niet meer gewend om te werken.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een leuker koppie hebben dan haar.
LIEVVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Crack_ het volgende:.
Ja en toen een maandje in een callcenter gewerkt, alleen maar zitten en dit noem ik dan echt werken. En ik ben zo moe en mn voeten doen er pijn vanquote:
Ik had 'm zo hard aan staan in de auto.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik ben niet zo gauw beledigd hoorquote:
Ja, dank je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een leuker koppie hebben dan haar.
...ga dan mee! Omarm me! Omarm me, omarm me! En breng me nergens heen...quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
ik ga morgen denk ik echt effe m'n kop millimeteren
iedereen is gevoelig ergens voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw beledigd hoor
[..]
Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
ik ga morgen denk ik echt effe m'n kop millimeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |