Best wel eens-post.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef error_404 het volgende:
Je bent haar 'gewoon' zat. Banden met vrienden en familie hebben niets met de situatie te maken en goede/slechte sex ook niet. Het houden van waar je het over hebt klinkt vooral als een gewoonte.
Het klinkt ook niet erg alsof je daadwerkelijk op haar kunt bouwen. Is wel belangrijk voor een serieuze relatie, net als dat je goed met elkaar kunt praten.
En dat zijn niet echt dingen die ik in je verhaal terug hoor eigenlijk. Heb je er ook met haar over gesproken?
Als dat nu al zo begint, raad ik je aan vooral NIET samen te gaan wonen. Het gaat dan echt NIET beter worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Evil_Bastard het volgende:
heb het er vaak zat met er over gehad maar dan zegt ze altijd van: ja als je gelijk hebt dan geef ik dat gewoon toe maar je hebt geen gelijk enz enz en als ik zeg dat ik het niet tof vind dat ze over mn autos zit te zeiken begint ze van ja maar die kosten veel te veel geld als we straks samenwonen hebben we daar geen geld meer voor enz enz valt gewoon niet mee te praten
De advocaat van de duivel zou je vragen wat je nou belangrijker vond: je relatie of die 2e auto?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Evil_Bastard het volgende:
heb het er vaak zat met er over gehad maar dan zegt ze altijd van: ja als je gelijk hebt dan geef ik dat gewoon toe maar je hebt geen gelijk enz enz en als ik zeg dat ik het niet tof vind dat ze over mn autos zit te zeiken begint ze van ja maar die kosten veel te veel geld als we straks samenwonen hebben we daar geen geld meer voor enz enz valt gewoon niet mee te praten
Je hebt gelijk. Ze moeten *eerst* een kindje nemenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef error_404 het volgende:
[..]
Als dat nu al zo begint, raad ik je aan vooral NIET samen te gaan wonen. Het gaat dan echt NIET beter worden.
En jij als slimme gast zegt dan tegen haar : het zijn mijn auto's en daar zorg ikzelf voor!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Evil_Bastard het volgende:
Misschien, maar dat is dan nog steeds haar probleem en niet iets waar jullie samen heel erg veel mee opschieten lijkt me?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Evil_Bastard het volgende:
Het irritante is ook dat ze tegenover der vrienden enzo wel gewoon toegeeft als ze gelijk hebben.. terwijl ze bij mij gewoon continu door blijft zeiken..
Ik zat zelf te denken dat het komt omdat ze thuis nooit gelijk krijgt.. der pa en der broer zijn precies dezelfde kwa alles en als zei bijv een discussie heeft met der broer geeft der pa der broer gelijk en der ma volgt.. dus mischien dat het daar aan ligt??
Nee, ze moeten eerst hun vrienden opgeven zodat ze meer tijd voor elkaar hebben. Dan trouwen ze en gaan ze samenwonen en pas daarna komt het kind.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze moeten *eerst* een kindje nemen
Ohja, op het moment dat de vriendin in kwestie aan rood piekhaar begint. *ril*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Nee, ze moeten eerst hun vrienden opgeven zodat ze meer tijd voor elkaar hebben. Dan trouwen ze en gaan ze samenwonen en pas daarna komt het kind.
Ik zat meer aan een kort, vlot kapsel te denken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, op het moment dat de vriendin in kwestie aan rood piekhaar begint. *ril*
Life is a bitch, if not, Your girlfriend will be.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Evil_Bastard het volgende:
Het irritante is ook kan gewoon niet zonder der.. heb een jaar of 6 geleden al eens eerder wat met der gehad maar dat is toen uitgegaan. Maar om een of andere reden, weet niet waarom heb ik er nooit uit mn kop kunnen krijgen en heb ik altijd stiekem gehoopt dat het weer goed zou komen enz enz toen kwamen we mekaar dus weer tegen 5 jaar na dato en de vlam sloeg gelijk weer over en nu houden we het alweer bijna 1.5 jaar vol..
Maar snap gewoon nog steeds niet waarom ik der zo geweldig vind kan het gewoon niet beschrijven.. en het is niet zo dat zei de enige was, heb tijden gehad dat ik iedere week een ander had. Maar het was zelfs zo erg dat als ik een vriendin/scharrel had en ik kwam der tegen met uitgaan of iets dan had ik alleen nog maar aandacht voor haar..
Wordt der gewoon helemaal gestoord van aangezien ik sinds het moment dat ik er heb leren kennen al stapel gek op der ben maar als iemand vraagt waarom ik het gewoon niet uit kan leggen![]()
pfff wordt gek denk
FAAL.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef mrfool het volgende:
[..]
Life is a bitch, if not, Your girlfriend will be.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |