abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78617411
het zit dus zo.. ben nu bijna anderhalf jaar samen met mn huidige vriendin en over het algemeen is het perfect. Kan goed opschieten met der familie en vrienden doen veel leuke dingen samen ze is ook al geregeld bezig over samenwonen enz .
Maar het probleem is als volgt, ze is zo verschrikkelijk eigenwijs op alles maar dan ook alles wat ik zeg heeft ze een tegenwoord, waar het ook over gaat maakt niet uit ze moet altijd het laatste woord hebben.
Ook als we een discussie hebben over welk onderwerp dan ook, ze moet altijd maar dan ook altijd gelijk hebben en als ze geen gelijk krijgt gaat ze net zolang door ook al duurt het uren totdat ik toegeef.
Wordt er gewoon gek van en zeg meestal maar dat ze gelijk heeft puur om er vanaf te zijn.
En dat is niet het enigste, ze is zelfs over mn hobbys aan het zeiken..
Ik heb namelijk 2 autos, waaronder een oldtimer waar ik in mn vrije tijd veel mee bezig ben en ook heel zuinig/trots op ben. Maar ze is zelfs bezig van ja en als wij straks samenwonen dan gaan ze weg want zuipen veel te veel en je stopt er veel te veel geld in enz enz.
Wordt hier dus helemaal gestoord/chagerijnig van, maar wat moet ik hier nou aan doen?
Wat betreft mn autos is ze redelijk bijgetrokken tegenwoordig, ze moet er nog steeds weinig van hebben maar ze zeikt er iniedergeval niet meer over. Maar die eeuwige discussies en dat koppige wordt er gewoon dood en doodziek van.
Weet gewoon niet meer wat ik moet doen, hou heel veel van mn vriendin, ze doet alles voor me de sex is goed ouders en broer zijn relaxed kan goed opschieten met der vrienden en zei met de mijne enz enz
Maar ben dat koppige/betweterige gedoe echt spuugzat!
Maar wat denken jullie? heeft dit gewoon geen zin en kan ik het beste iemand anders opzoeken of moet ik het gewoon een kans geven?

bedankt alvast..
pi_78617570
Er met haar over praten?

Of anders minder op in gaan, niet meer reageren als de discussie voor jou af is.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  maandag 1 maart 2010 @ 23:18:02 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78617634
Je bent haar 'gewoon' zat. Banden met vrienden en familie hebben niets met de situatie te maken en goede/slechte sex ook niet. Het houden van waar je het over hebt klinkt vooral als een gewoonte.
Het klinkt ook niet erg alsof je daadwerkelijk op haar kunt bouwen. Is wel belangrijk voor een serieuze relatie, net als dat je goed met elkaar kunt praten.
En dat zijn niet echt dingen die ik in je verhaal terug hoor eigenlijk. Heb je er ook met haar over gesproken?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 1 maart 2010 @ 23:18:13 #4
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78617644

Of gewoon eens met haar gaan *praten*
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 1 maart 2010 @ 23:18:21 #5
191838 mrfool
Why so serious?
pi_78617651
Volgens mij gaat dit niks worden qua relatie. Je kunt het nog even met de vlakke hand proberen?
  maandag 1 maart 2010 @ 23:18:49 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78617682
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef error_404 het volgende:
Je bent haar 'gewoon' zat. Banden met vrienden en familie hebben niets met de situatie te maken en goede/slechte sex ook niet. Het houden van waar je het over hebt klinkt vooral als een gewoonte.
Het klinkt ook niet erg alsof je daadwerkelijk op haar kunt bouwen. Is wel belangrijk voor een serieuze relatie, net als dat je goed met elkaar kunt praten.
En dat zijn niet echt dingen die ik in je verhaal terug hoor eigenlijk. Heb je er ook met haar over gesproken?
Best wel eens-post.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:19:25 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78617719
Als je je na 1,5 jaar al zo enorm loopt op te vreten..hoe moet het dan de komende 40 jaar?
pi_78617780
Heb je dit al 's aangekaart bij 'r, dat je 'r moe van wordt dat ze steeds gelijk wil hebben en dat je 'r chagrijnig van wordt. Als je dit niet hebt gedaan is er een kans dat ze er zelf geen erg in heeft dat dit voor jou zo een probleem vormt.

Waarschijnlijk wil ze wel haar best doen om wat minder moeilijk te doen en wat minder eigenwijs te zijn. Kijk, helemaal veranderen zal ze nooit, beetje eigenwijs zal ze wss wel blijven, maar je moet haar ook niet helemaal willen veranderen natuurlijk. Als je daar niet mee kan leven moet je 'r maar mee stoppen.

Oh en als je 't al meerdere keren aangekaart heb maar ze verbeterd nog steeds niet echt, moet je je echt gaan afvragen of jullie wel bij elkaar passen.
pi_78617864
heb het er vaak zat met er over gehad maar dan zegt ze altijd van: ja als je gelijk hebt dan geef ik dat gewoon toe maar je hebt geen gelijk enz enz en als ik zeg dat ik het niet tof vind dat ze over mn autos zit te zeiken begint ze van ja maar die kosten veel te veel geld als we straks samenwonen hebben we daar geen geld meer voor enz enz valt gewoon niet mee te praten
  maandag 1 maart 2010 @ 23:22:53 #10
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_78617899
Het is gewoon penisnijd, vrouwen weten dat ze discussies nooit kunnen winnen daarom probeert ze gewoon zo hard.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:25:03 #11
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78618023
goede basis

er valt gewoon niet mee te praten.

Ik zeg: trouw met haar!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:25:12 #12
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78618027
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Evil_Bastard het volgende:
heb het er vaak zat met er over gehad maar dan zegt ze altijd van: ja als je gelijk hebt dan geef ik dat gewoon toe maar je hebt geen gelijk enz enz en als ik zeg dat ik het niet tof vind dat ze over mn autos zit te zeiken begint ze van ja maar die kosten veel te veel geld als we straks samenwonen hebben we daar geen geld meer voor enz enz valt gewoon niet mee te praten
Als dat nu al zo begint, raad ik je aan vooral NIET samen te gaan wonen. Het gaat dan echt NIET beter worden.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:25:30 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78618046
quote:
De advocaat van de duivel zou je vragen wat je nou belangrijker vond: je relatie of die 2e auto?
De advocaat van de advocaat van de duivel zou zeggen dat jij ook gewoon je eigen dingen moet kunnen doen, zoals aan auto's klussen.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:25:53 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78618076
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef error_404 het volgende:

[..]

Als dat nu al zo begint, raad ik je aan vooral NIET samen te gaan wonen. Het gaat dan echt NIET beter worden.
Je hebt gelijk. Ze moeten *eerst* een kindje nemen
pi_78618084
Het irritante is ook dat ze tegenover der vrienden enzo wel gewoon toegeeft als ze gelijk hebben.. terwijl ze bij mij gewoon continu door blijft zeiken..
Ik zat zelf te denken dat het komt omdat ze thuis nooit gelijk krijgt.. der pa en der broer zijn precies dezelfde kwa alles en als zei bijv een discussie heeft met der broer geeft der pa der broer gelijk en der ma volgt.. dus mischien dat het daar aan ligt??
pi_78618180
quote:
En jij als slimme gast zegt dan tegen haar : het zijn mijn auto's en daar zorg ikzelf voor!

Bij samenwonen : 1 gezamelijke rekening om alle kosten die je met zijn 2en maakt te spekken en dan heb je zelf nog een rekening voor je auto's en dingen voor je zelf.

En om een discussie te doden zeg je : Ja : eingenwijs is ook wijs idd

succes
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 1 maart 2010 @ 23:30:15 #17
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78618304
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Evil_Bastard het volgende:
Het irritante is ook dat ze tegenover der vrienden enzo wel gewoon toegeeft als ze gelijk hebben.. terwijl ze bij mij gewoon continu door blijft zeiken..
Ik zat zelf te denken dat het komt omdat ze thuis nooit gelijk krijgt.. der pa en der broer zijn precies dezelfde kwa alles en als zei bijv een discussie heeft met der broer geeft der pa der broer gelijk en der ma volgt.. dus mischien dat het daar aan ligt??
Misschien, maar dat is dan nog steeds haar probleem en niet iets waar jullie samen heel erg veel mee opschieten lijkt me?
Misschien moet ze eens een tijdje in therapie vanwege die ouders, is dat wat je voorstelt...?
  maandag 1 maart 2010 @ 23:32:01 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78618373
Die auto's gaan later nog een extra twistpunt worden.

Vriendin: "Ik wil ........ "
TS: "Hmmm dat is wel wat duur lieverd, volgens mij hebben we daar geen geld voor"
Vriendin: "Oh ja, jij alles uitgeven aan je auto's en als ik een keer iets wil "

En dan maakt het helemaal niets uit of TS alles zelf betaald heeft aan die dingen
  maandag 1 maart 2010 @ 23:34:15 #19
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78618480
En dat hou jij al anderhalf jaar vol ?

Gast....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78618511
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ze moeten *eerst* een kindje nemen
Nee, ze moeten eerst hun vrienden opgeven zodat ze meer tijd voor elkaar hebben. Dan trouwen ze en gaan ze samenwonen en pas daarna komt het kind.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:35:50 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78618553
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Nee, ze moeten eerst hun vrienden opgeven zodat ze meer tijd voor elkaar hebben. Dan trouwen ze en gaan ze samenwonen en pas daarna komt het kind.
Ohja, op het moment dat de vriendin in kwestie aan rood piekhaar begint. *ril*
pi_78618672
Het irritante is ook kan gewoon niet zonder der.. heb een jaar of 6 geleden al eens eerder wat met der gehad maar dat is toen uitgegaan. Maar om een of andere reden, weet niet waarom heb ik er nooit uit mn kop kunnen krijgen en heb ik altijd stiekem gehoopt dat het weer goed zou komen enz enz toen kwamen we mekaar dus weer tegen 5 jaar na dato en de vlam sloeg gelijk weer over en nu houden we het alweer bijna 1.5 jaar vol..
Maar snap gewoon nog steeds niet waarom ik der zo geweldig vind kan het gewoon niet beschrijven.. en het is niet zo dat zei de enige was, heb tijden gehad dat ik iedere week een ander had. Maar het was zelfs zo erg dat als ik een vriendin/scharrel had en ik kwam der tegen met uitgaan of iets dan had ik alleen nog maar aandacht voor haar..
Wordt der gewoon helemaal gestoord van aangezien ik sinds het moment dat ik er heb leren kennen al stapel gek op der ben maar als iemand vraagt waarom ik het gewoon niet uit kan leggen

pfff wordt gek denk
pi_78618708
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ohja, op het moment dat de vriendin in kwestie aan rood piekhaar begint. *ril*
Ik zat meer aan een kort, vlot kapsel te denken.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:41:30 #24
191838 mrfool
Why so serious?
pi_78618795
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Evil_Bastard het volgende:
Het irritante is ook kan gewoon niet zonder der.. heb een jaar of 6 geleden al eens eerder wat met der gehad maar dat is toen uitgegaan. Maar om een of andere reden, weet niet waarom heb ik er nooit uit mn kop kunnen krijgen en heb ik altijd stiekem gehoopt dat het weer goed zou komen enz enz toen kwamen we mekaar dus weer tegen 5 jaar na dato en de vlam sloeg gelijk weer over en nu houden we het alweer bijna 1.5 jaar vol..
Maar snap gewoon nog steeds niet waarom ik der zo geweldig vind kan het gewoon niet beschrijven.. en het is niet zo dat zei de enige was, heb tijden gehad dat ik iedere week een ander had. Maar het was zelfs zo erg dat als ik een vriendin/scharrel had en ik kwam der tegen met uitgaan of iets dan had ik alleen nog maar aandacht voor haar..
Wordt der gewoon helemaal gestoord van aangezien ik sinds het moment dat ik er heb leren kennen al stapel gek op der ben maar als iemand vraagt waarom ik het gewoon niet uit kan leggen

pfff wordt gek denk
Life is a bitch, if not, Your girlfriend will be.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:42:36 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78618846
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef mrfool het volgende:

[..]

Life is a bitch, if not, Your girlfriend will be.
FAAL.

Het is:

"Life is a bitch...then you marry one"
  maandag 1 maart 2010 @ 23:43:33 #26
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78618889
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Ik zat meer aan een kort, vlot kapsel te denken.
Gast..dat is HETZELFDE
pi_78618900
Ik zou der dumpen. Het is wel jouw leven he. En je leeft maar 1 keer
pi_78619154
Je zit wel heel dik onder de plak volgens mij, althans in haar belevingswereld.

Als je echt je auto's weg moet doen zeg je gewoon: Die auto's blijven, of ik ben weg. Je moet niet je hobbies gaan opgeven omdat zij het maar niet leuk vindt. Wat ik overigens frappant vind, want wat kan haar het nou boeien dat jij wat tijd besteedt aan een oldtimer?
pi_78619192
zit daar al tijden over te denken maar kan het gewoon niet, der is iemand die mij leuk vind en is ook een hele relaxte meid maar ik kan het gewoon niet ben bang dat ik er ontiegelijk spijt van ga krijgen want weet zeker dat als ik het uitmaak het nooit meer goed komt..
pi_78619287
Als het zo door gaat mag je straks alleen nog maar hobbies beoefenen die zij goedkeurt. Hoe fout zit je dan?
pi_78619334
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:48 schreef Xeanor het volgende:
Je zit wel heel dik onder de plak volgens mij, althans in haar belevingswereld.

Als je echt je auto's weg moet doen zeg je gewoon: Die auto's blijven, of ik ben weg. Je moet niet je hobbies gaan opgeven omdat zij het maar niet leuk vindt. Wat ik overigens frappant vind, want wat kan haar het nou boeien dat jij wat tijd besteedt aan een oldtimer?
ze gaat het gelukkig steeds meer accepteren, thank GOD! dus dat deel gaat nog wel goedkomen denk ik ze gaat ook al mee naar verjaardagen van vrienden van de bmwclub en mee naar de rally enzo dus wat autos betreft is ze aan het bijdraaien ben alleen bang dat ik het eigenwijze betweterige er niet uit ga krijgen, is de aard van het beestje denk ik
pi_78619418

Beetje meer van je afbijten TS, toegeven is voor pussies.
pi_78619533
doe ik ook vaak genoeg, ga af en toe echt helemaal over de zeik, dan wordt het uitgepraat en gaat het een tijdje perfect zonder gezeik maar naar verloop van tijd begint het weer opnieuw, totdat ik het beu wordt en weer over de zeik ga dan wordt het weer uitgepraat enz enz een hoop dingen zijn op die manier al opgelost en het gaat ook steeds beter, alleen dat eigenwijze/betweterige krijg ik er gewoon niet uit
pi_78619615
Ga in ieder geval niet samenwonen als je twijfelt, want dat is vragen om problemen.

Zoiets ga je niet veranderen in iemand. Ze is nu eenmaal eigenwijs. Je kan praten wat je wil, maar er zal weinig veranderen. Je moet voor jezelf beslissen of je daar mee kan leven.

Ik zou het zelf niet kunnen. Ik krijg echt de kriebels van eigenwijze mensen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_78619910
Dat wat in de post boven me staat: eigenwijs zal ze altijd blijven. En als je 't al meerdere keren heb aangekaart wil ze 'r blijkbaar niet aan werken om 't voor jou dragelijk te maken (tsja, eigenwijs he). Dus ik zou je afvragen: word ik hier gelukkig van? Uit dit topic blijkt niet bepaald dat je 'r gelukkig van wordt (nouja, mss de goede sex, maar dat is maar tijdelijk tot er weer ruzie is: -> ruzie ->goedmaakseks ->ruzie->goedmaakseks, enzovoort). Dus dude, zou 't afkappen.
pi_78620245
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Evil_Bastard het volgende:
Waarschijnlijk juist omdat ze zo eigenzinnig is, blijft ze spannend..

Als ze begint over auto's en samenwonen moet je trouwens direct een streep trekken. Jij gaat niet samenwonen, als jij daarvoor jouw hobby op moet geven en verder moet je helemaal niet in discussie gaan. Met een discussie ''beloon'' je haar betweterige gedrag.

Waar geeft zij haar geld aan uit? Winkelt ze bv wel erg vaak?
pi_78620321
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarschijnlijk juist omdat ze zo eigenzinnig is, blijft ze spannend..

Als ze begint over auto's en samenwonen moet je trouwens direct een streep trekken. Jij gaat niet samenwonen, als jij daarvoor jouw hobby op moet geven en verder moet je helemaal niet in discussie gaan. Met een discussie ''beloon'' je haar betweterige gedrag.

Waar geeft zij haar geld aan uit? Winkelt ze bv wel erg vaak?
aan uitgaan en boeken, ze doet namelijk hbo en zit doordeweeks op kamers.. betaald buiten der studie bijna alles zelf dus heeft niet echt veel te besteden.. ik daarintegen werk full time en heb kwa geld weinig klagen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:20:27 #38
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_78620464
Wees eens wat harder tegenover haar. Maak haar duidelijk dat ze moet kappen met zeiken, blijft ze doorgaan dan negeer je haar voor een langere periode. En word kwaad als ze zo onredelijk doet, vooral niet over je heen laten lopen.

Zo werkt het ook met honden dus met vrouwen moet het ook wel lukken

Maar ik ben ook vreselijk eigenwijs en wil gewoon altijd m'n zin/gelijk krijgen. Nu heb ik ook in 99% van de tijd ook gewoon gelijk, maar voor die 1e procent heb ik wel iemand nodig die niet over zich heen laat lopen. Sinds ik met m'n huidige vriend ben, ben ik enorm veranderd in het altijd m'n zin willen. Ik had voorheen gewoon echt niet door dat het zo erg was. Maar veranderen kan dus wel
My mama didn't raise no fool
pi_78620526
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef La_Vita het volgende:
Wees eens wat harder tegenover haar. Maak haar duidelijk dat ze moet kappen met zeiken, blijft ze doorgaan dan negeer je haar voor een langere periode. En word kwaad als ze zo onredelijk doet, vooral niet over je heen laten lopen.

Zo werkt het ook met honden dus met vrouwen moet het ook wel lukken

Maar ik ben ook vreselijk eigenwijs en wil gewoon altijd m'n zin/gelijk krijgen. Nu heb ik ook in 99% van de tijd ook gewoon gelijk, maar voor die 1e procent heb ik wel iemand nodig die niet over zich heen laat lopen. Sinds ik met m'n huidige vriend ben, ben ik enorm veranderd in het altijd m'n zin willen. Ik had voorheen gewoon echt niet door dat het zo erg was. Maar veranderen kan dus wel
zou tof zijn want verder gaat het gewoon prima en is er niks aan de hand
pi_78620951
weet iig wel dat ik het zo niet nog een 1.5 jaar vol hou zeg ook welles tegen der als ze zit te zeiken van dit is niet goed dat niet enz enz heb al een aantal x letterlijk gezegd van als het allemaal zo slecht is dan zoek je toch lekker een ander op dan sodemieter je maar op.
dan is het meestal gelijk afgelopen en probeert ze het weer goed te maken en lief te doen enz
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:47:16 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78621076
Ze voelt zich onzeker en kan niet tegen het idee dat ze een discussie "verliest". Waarschijnlijk weet jij op bepaalde punten slimmer of ervarener over te komen (logisch ook, je werkt al, zit in volgende levensfase etc). Misschien dat ze dat van jou soms ook wijsneuzerig vindt, of zich aan iets anders stoort wat ze niet kan/durft te zeggen; daar moet je achter komen. Ze zal die gevoelens ook wel hebben met anderen erbij, maar daar gedraagt ze zich zoals dat sociaal netjes is, omdat ze eigenlijk wel weet dat het onhebbelijk is. Zal inderdaad wel met haar opvoeding te maken hebben.

Wat je er tegen kan doen is zo rustig mogelijk aankaarten dat je haar manier van reageren arelaxed vindt. Zeggen van het doet er niet toe, waarom maak je er zo'n issue van, een gesprek hoort ook gezellig te zijn. Wel zorgen dat je argumenten altijd goed zijn, zodat ze niet alsnog op de inhoud door kan gaan.

Dreigen van dan rot je maar op vind ik zelf vrij kansloos, je moet al hebben ingegrepen voordat je zo boos wordt, en als het geen zin heeft om verder te praten moet je dat maar gewoon zeggen en dan kijken of ze na een uurtje afgekoeld is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78621144
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:39 schreef Evil_Bastard het volgende:
weet iig wel dat ik het zo niet nog een 1.5 jaar vol hou zeg ook welles tegen der als ze zit te zeiken van dit is niet goed dat niet enz enz heb al een aantal x letterlijk gezegd van als het allemaal zo slecht is dan zoek je toch lekker een ander op dan sodemieter je maar op.
dan is het meestal gelijk afgelopen en probeert ze het weer goed te maken en lief te doen enz
Kan ze dan ook ''sorry'' zeggen?
pi_78621173
heel sporadisch maar zo goed als nooit meestal lult ze er dan omheen ofzo

[ Bericht 31% gewijzigd door Evil_Bastard op 02-03-2010 00:59:11 ]
pi_78621647
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:52 schreef Evil_Bastard het volgende:
heel sporadisch maar zo goed als nooit meestal lult ze er dan omheen ofzo
Herkenbaar.

Ik PM je wel even.
pi_78621664
is goed
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:45:31 #46
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_78621901
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:13 schreef Evil_Bastard het volgende:
ze doet alles voor me
Kennelijk dus niet hè.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_78622349
Dumpen, wat een zeikwijf
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_78622518
Moet je voorstellen dat je hier nog dik 50 jaar mee moet leven, dat wil je toch niet, weg met dat moeilijke vrouwke, de sex wordt eentonig en haar kop zo lelijk als het achterwerk van een hond, de anus mond. Ik moet altijd lachen als ik zie hoe onderdanig de meeste mannen zijn naar hun vrouw toe.
pi_78622526
Tja, dan zal ik de zaak dan maar es van de andere kant belichten ,
dus probeer ik voors en tegens die nog niet genoemd zijn :

Ga gerust samenwonen met dit koppige , eigenwijze doosje,
na wat ze allemaal gezegd heeft en kan dr niks meer tegenvallen , alleen maar meevallen.
Misschien wist je zoiets ergens al wel , en hou je daarom juist van haar.

Als ze vanavong weer begint te zeiken ,
ga dan voor deverandering eens met haar meerekenen ,
oftewel : bied nou es een keer inhoudelijk verzet , en vergeet effe de sfeer.
Als jullie alles uitgerekend hebben is t klaar toch?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_78622848
Geef niet je hobby's op! Die heb je waarschijnlijk al langer dan haar dus ze heeft voor jou gekozen en krijgt jouw hobby's erbij.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')