RRRIIIIIGGHTT.quote:
quote:
je kan het gewoon van me aannemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar je zei verder niet zoveel
Ga niet grappen over jezelf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas maken, bedoelde ik.
JALOERS, GEK!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je van rare koppen houdt, ja.
dit dus, wat een freak of naturequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je van rare koppen houdt, ja.
fuck, dat had ik niet eens door.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
JALOERS, GEK!!!
Ze acteert. Dan mogen rare koppen. Je trekt zelf ook rare koppen. Met je kop.
Nah, ik vind de vrouwen die jij post gewoon niets hebben. Gewoon smaak verschil.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
JALOERS, GEK!!!
Ze acteert. Dan mogen rare koppen. Je trekt zelf ook rare koppen. Met je kop.
Tieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, ik vind de vrouwen die jij post gewoon niets hebben. Gewoon smaak verschil.
dat van die pindakaas.quote:
Hij heeft wel eens mooie vrouwen gepost. Zo eentje met zo'n sultanapop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, ik vind de vrouwen die jij post gewoon niets hebben. Gewoon smaak verschil.

Ik laatst naar de Praxis voor een nieuwe vloer. Dat was pas lastig parket.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER, GEK!!!
Haha, zie mij wd eens in een lastig parket vol paradoxen brengen.
Lekker gek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER, GEK!!!
Haha, zie mij wd eens in een lastig parket vol paradoxen brengen.
Nee. Gewoon niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
En dit niet mooi vinden.Ffffuuu.
eigenwijze vriendin, wat te doen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jamaar!
Er wàs toch iets?!?!?!?
EN!
Ik ben eigenwijs
kusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |