Successful troll is succesful. Dat WD zou happen... maar jij? Valt me tegen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een weinig originele kutcliché-uitspraak.!
cancer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
WEET IK NIET, WANT IK KAN SBS NIET ONTVANGEN EN DE STREAM VIA INTERNET DOET HET NIET.![]()
Met motortjes en een afstandsbedieing. Uitsluitend voor luie mensen.quote:
Elke mogelijkheid om jou neer te kunnen zetten als een burgermannetje benut ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Successful troll is succesful. Dat WD zou happen... maar jij? Valt me tegen.
Jammer dat ik er niet op reageerde he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Successful troll is succesful. Dat WD zou happen... maar jij? Valt me tegen.
Nee hoor. Bragi heeft dat goed gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet op reageerde he.
Je doet je best maar. Alsof ik daar wakker van lig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om jou neer te kunnen zetten als een burgermannetje benut ik.
Belachelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met motortjes en een afstandsbedieing. Uitsluitend voor luie mensen.
Dat is een van je doelstellingen, nu?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om jou neer te kunnen zetten als een burgermannetje benut ik.
We have themquote:
Lamon is weg. Zotheid ook voor zolang het duurt dus ja, hij moet iemand hebben he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een van je doelstellingen, nu?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We have themAls het buiten donker wordt gaan ze dicht.
BAZENNUMMER.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Fascination het volgende:
Ik was ook de titel van dat nummer kwijt, wd.
Ik zag lamon gisteren nog posten, maar iedereen negeerde hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon is weg. Zotheid ook voor zolang het duurt dus ja, hij moet iemand hebben he.
Het is ook de grootste onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou ja je geeft wel zelf toe dat het voor luie mensen is.
Logisch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag lamon gisteren nog posten, maar iedereen negeerde hem.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag lamon gisteren nog posten, maar iedereen negeerde hem.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is de enige pussy die je krijgt, ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bobby
Begin jij nu ook al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoeveel soorten pasta wil je hebben?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
dWc!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |