quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef renwan het volgende:
Hodeeee die Blondina is tantoe spangg..!!!!!!
quote:Kevin (282)
22 feb, 16:35
tuurlijk word zo n lekkere kont goedgekeurd
Die gast doet me trouwens denken aan Kokosnootkop;quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef egeltje1985 het volgende:
En kevin zag dat het goed was:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, ja, vlot kapsel inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast doet me trouwens denken aan Kokosnootkop;
[ afbeelding ]
Je kan veel over die chick zeggen, maar over haar kont...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
En kevin zag dat het goed was:
[..]
[ afbeelding ]
Veel blubber iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan veel over die chick zeggen, maar over haar kont...
hehe dees is ook wel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef Aepjeh het volgende:
oke, geef maar toe, wie van jullie is dit: http://basjongenelen1.hyves.nl/
Reactie hiero
quote:hoi barry,
ik ben op zoek naar mijn echte vader. 20 jaar geleden heeft mijn moeder met een 14 jarige jonge sex gehad. het was op een feestje. Helemaal zeker weten doet ze het niet meer, maar ze kon me 2 mogelijke vaders vertellen. De een heet Ronnie Rododendrons en de ander zou Barry Bekkenbodem heten. Ronnie kon ik niet op hyves vinden, maar jou wel. nu moet ik zeggen dat er ook enige gelijkenis tussen ons is. Graag zou ik in contact met je willen komen.
groetjes
Bas
door barry van 34quote:Barry
Barry (163)
vandaag, 16:27
ik zou er best een avondje mee willen dekselen :-$
Jij hebt gelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef Robbiedd het volgende:
Als iedereen alleen maar blijft tvp'en, is dit topic dadelijk vol en hebben we nog geen falers gezien
Inderdaad. Ga aan het werk. Ik heb al zoveel intrieste hyves gezien dat ik bijna een overdosis heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef Robbiedd het volgende:
Als iedereen alleen maar blijft tvp'en, is dit topic dadelijk vol en hebben we nog geen falers gezien
Hij gaat ook de discussie aan en alle kwijlen de meiden beantwoord hij met liefde. Hele discussies daar! Een paar voorbeelden:quote:Maar ik heb heel veel geld dus ik kan er financeel 4 vrouwen aan en op sex gebied kan ik er 100 aan:-$
En deze snap ik niet helemaal:quote:haahah deze chicka gaat gewono dood omdat haar vriend ( datis als ze al een vriend heeft met dat kk hoofd van der) NIETTTT zo een lichaam heeft en tegelijkertijd op jou lichaam zit te geilen..ga maar lekker dood van binnen meisje dan zijn we snel van je af
haha ik moet ZOO lachen om deze mensen wallah:-p
ik chexk gewoon elke dag je profiel om te lezen wat voor gekke mensen er zijn hahaah...
Dat de fanclub van "Fout & Stout" niet heel intelligent is blijkt ook hieruit:quote:wajoh hajekk haters herres zn moeder :-s je kanker megolen wshh hebbe ze niks te doen ofzo moet je persee wat opschrijven koweddddd wattt kkr bezems ahhahaa ,trouwens mooi foto je moet gewoon die reacties verwijderen en nie eens beantwoorden.
Kijk hier voor de volledige comments:quote:Hmm wat zit er in je broek? Net zo gespierd? :hearteyes:
Maar hij mag dat soort dingen zeggen, want hij is stoer en drinkt al:quote:~<-TenHoeve-058>~ (497)
Lkkere tieten;-)
aldus onze F.W.B (52 jaar)quote:Friedrich Wilhelm Bülow (79)
24 feb, 16:54
mmmm zoo lkeker en jong mmm
Kijk die haar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:22 schreef gamezz het volgende:
Misschien een idee voor een nieuwe serie.... 'falers op de Wildershyve'![]()
http://wilderspvv.hyves.nl/
(of http://anti-wilders.hyves.nl/ en http://geertpvv.hyves.nl/ )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Yke (183)
vandaag, 15:18
FOCKING KUT RACIST
JIJ MOET EGT FF FACKING OPROTTEN MET JE KUT HOOFT MET JE MEELOPERTJES DT WIL TOG NIET!!!
KUT RACIST
gr.yke
[yke is 12]
[ afbeelding ]The Official Lil-Emano hyves (1003)
vandaag, 07:20
kk homo :s
[ afbeelding ]GFB! (340)
gisteren, 23:46
Kijk die haar dan hahahaha
quote:NICEik geef wat ik krijg
tering nu heb ik mijn colleg's wakker gemaakt met mijn gelachquote:
aldus deze held:quote:ik heb grotere gezien![]()
als je helemaal naakt stond had het mij meer geintreseerd
quote:lkkr beffen
mag ik ook effe lkkr likken
http://viking77.hyves.nl/quote:Svart (83)
vandaag, 22:05
Hey ik wil jou eens vragen, zou jij met mij naar Noorwegen willen komen ? We kunnen daar zalm vangen! Uiteraard zal ik je de kneepjes van het vissen leren! En daarna gaan we in een echte Noorse sauna! Dat moet wel naakt maar maak je geen zorgen! Er zitten geen ijsberen! En tja er kan dus niks mis gaan! Ik zou graag iets met je willen doen! Als je niet naar Noorwegen wilt! Kunnen we misschien samen woody wood pecker spelen! In dat geval ben ik de woodpecker en jij een boom! Laat me wat weten.
Xxx Je vriend! :-$
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Nog zon raar figuur!
http://94.100.116.70/7985(...)98586266_5_O8Pr.jpeg
[..]
http://viking77.hyves.nl/
Ik WWP en jij de boomquote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Nog zon raar figuur!
[..]
........quote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Nog zon raar figuur!
[..]
Die heb ik een tijdje geleden ook gepost.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
stanley
zal eens meeloeren..
toos erug jong en tieloos
[ afbeelding ]
[..]
aldus onze F.W.B (52 jaar)
[ afbeelding ]
tevens staat zijn hyves vol met " Hallo meneer ik ken u niet.."
![]()
-edit- ohw ik zie dat hij in deel 2 ook al staat met zijn familiestamboom..
You guys.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
www.hyverzoeken.nl ?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef pisnicht het volgende:
Hoe achterhaal je ook alweer het hyves adres adhv die plaatjescodes? Daar was toch een site voor oid?
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:29 schreef rubberburner het volgende:
Friedrich Wilhelm Bülow, een mafkees die lid is van de Jozef Fritzl hyves
Ohgodquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
aldus deze held:
[ afbeelding ]
en komt matthijs van 13 ook nog even kijken:
[..]
[ afbeelding ]
Game on!
Zou kunnen, het komt me wel bekend voorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
You guys.
Kennen jullie die hype nog van een paar maanden geleden?
FOK!kers die nephyves aanmaken en daarmee een beetje over hyves lopen te trollen?
Barry, Pake, Svart en Bas horen daar dus ook bij
Leven die niet nog ? Ik dacht dat ik die vorige week zag trollen op de wiskunde hyves ?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Zou kunnen, het komt me wel bekend voor
RIP Famke en Karel
Allebei dood ben ik bang.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Leven die niet nog ? Ik dacht dat ik die vorige week zag trollen op de wiskunde hyves ?
Ze waren zo'n leuk stelletjequote:Op donderdag 29 april 2010 08:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Zou kunnen, het komt me wel bekend voor
RIP Famke en Karel
Famke is sowieso dood. Die is destijds overleden en vervangen door Lisa Verbeek, die inmiddels een leven gevonden heeftquote:Op donderdag 29 april 2010 12:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Leven die niet nog ? Ik dacht dat ik die vorige week zag trollen op de wiskunde hyves ?
Jij bent goed op de hoogte heb jij een nep hyves ?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Famke is sowieso dood. Die is destijds overleden en vervangen door Lisa Verbeek, die inmiddels een leven gevonden heeft
Dude, ik was Penelope Pussycat (verwijderd) daarna Paulien Cornelisse (gelijk verwijderd) daarna Famke Paalhaar (die is na een hele tijd pas verwijderd, toen Pake probeerde terug te komen) en daarna Lisa Verbeek. Die bestaat nogsteeds, maar ik ben er zelf mee gestoptquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte heb jij een nep hyves ?
Sowieso dat. Maar het is al helemaal obvious als een kerel genaamd Arnold die foto plaatst en mensen dan alsnóg 'tegen dat meisje praten'quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Vooral storend dat ze denken dat ze ook daadwerkelijk tegen die vrouwen van de foto praten..
Wat een stel randdebielen staan er weer in dit topicquote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef ippieleon het volgende:
Emre krijgt waanideeën bij het zien van de volgende foto:
[ afbeelding ]
"ik doe mee in bed met juillie"
En dit is Emre:
[ afbeelding ]
Mick valt op konTjes:
[ afbeelding ]
"mooi meisje hoor vooral die kond"
En dit is dan onze Mick:
[ afbeelding ]
Ronald kent de dame op de volgende foto persoonlijk, getuige zijn reactie:
[ afbeelding ]
"schone boezem ook"
Goed bezig Ronald!
[ afbeelding ]
Is Mert Atici stoned of wat?
[ afbeelding ]
"dese is versjes"
Mert:
[ afbeelding ]
Nog ééntje om het af te leren:
(Volgens mij is de volgende baas al een aantal x voorbij gekomen...)
Is Mike z'n reactie serieus bedoeld of kraakt hij deze blubber (in vergelijking met andere foto's) gewoon af?
[ afbeelding ]
"mensen met lekker billen hebben vaak ook heerlijke borsten"
Baas Mike:
[ afbeelding ]
neen,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:34 schreef _Midnight_ het volgende:
een SPEEN ???
wut?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Nog zon raar figuur!
[..]
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Vooral storend dat ze denken dat ze ook daadwerkelijk tegen die vrouwen van de foto praten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef toe, hij heeft wel deels gelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Michael van WIjnen (14) is heel erg kritisch
[..]
Dit is hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon Brandi Bellequote:Op woensdag 5 mei 2010 04:34 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mike. (509)
13 apr 2009, 20:28
jullie zijn nu van mij, kunnen jullie ff jullie nummer naar mij krabellen?
Oeeeeh Mikey Likey Asians![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet gewoon een mike faalhyve komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Je zou ook gewoon zeg maar , als die faalhaas z'n achternaam op hyves heeft staan , z'n nummer opzoeken in de telefoongids...quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:34 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mike. (509)
13 apr 2009, 20:28
jullie zijn nu van mij, kunnen jullie ff jullie nummer naar mij krabellen?
Oeeeeh Mikey Likey Asians![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet gewoon een mike faalhyve komen.
Hmm maar zijn dit wel trolls vraag ik me soms af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:59 schreef LeaderRoel het volgende:
http://lovehotpants.hyves(...)os/798586266/0/O8Pr/
Volgens mij reageren er alleen maar trolls op die foto, Bas, Svart, Archibald, Pake xD
Ja, al die trolls zijn vrienden van elkaar en ze spreken allemaal dingen af zoals een pyama party met SM dingen enzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar zijn dit wel trolls vraag ik me soms af.
Vooral dankzijquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Dat eerste topic is echt baas. Ik lig af en toe echt krom van het lachen.![]()
Falers op de hotpantshyve.
Echt he, wat een baasquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef hanould het volgende:
LOL;
wist niet dat mijn Hyves zo'n succes was op FOK. En ja er zijn inderdaad veel kansloze reacties. Vele worden zelfs verwijderd... Gezien de fun van dit topic, moet ik dat misschien maar niet meer doen!?
Het opgroeien is volgens mij nog eens niet zo het probleem... eerder hoe sommige er mee omgaan! Volgens mij weet 80% van de ouders niet wat hun kids doen op de pc. Daar zit het probleem in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:21 schreef Surf_Bunny het volgende:
Hiertussen wil je je kinderen toch niet laten opgroeien
Er klopt iets echt niet aan zijn gezicht...quote:
En jij wil beweren dat je baas Mikey bent?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:29 schreef hanould het volgende:
[..]
Het opgroeien is volgens mij nog eens niet zo het probleem... eerder hoe sommige er mee omgaan! Volgens mij weet 80% van de ouders niet wat hun kids doen op de pc. Daar zit het probleem in mijn ogen.
Zijn onderlip/schaamlip.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Er klopt iets echt niet aan zijn gezicht...
of nog beter, met zijn oudersquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:46 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon zeg maar , als die faalhaas z'n achternaam op hyves heeft staan , z'n nummer opzoeken in de telefoongids...
Om vervolgens te doen alsof je van de hyves moderators bent , en graag even met mike wil praten over z'n gedrag op hyves.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef MyPod het volgende:
[ afbeelding ]
Menno:
ze zijn nep maar wel heeeeeeeeeeeel lekker
En dit is Menno (?)
[ afbeelding ]
Jou avatar!!quote:
quote:Theo (19)
10 mrt, 10:50
Heel mooi, deze zijn bijna perfect....mooi rond,
en de juiste afmeting....ze zijn gewoon Lekker !!!!!
Dat misvormde hoofd van die gastquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Een BH en een shirtje maakt het doen lijken dat je tieten de juiste vorm hebben en niet hangen, maar Theo weet dat blijkbaar nog niet.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je? Ik ben Mike hoor!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef hanould het volgende:
LOL;
wist niet dat mijn Hyves zo'n succes was op FOK. En ja er zijn inderdaad veel kansloze reacties. Vele worden zelfs verwijderd... Gezien de fun van dit topic, moet ik dat misschien maar niet meer doen!?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb Mike een bericht gestuurd op hyves dat ie eens op dit topic moet gaan kijken en dat hij populair bij ons is.
hij heeft het over die pistolen toch?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef MyPod het volgende:
[ afbeelding ]
Menno:
ze zijn nep maar wel heeeeeeeeeeeel lekker
En dit is Menno (?)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Emmer. Of Emre, wat jij wilt.
En dit is onze Kwal / Quailquote:Ouail (98)
vandaag, 10:58
waneer mag ik je neuken schat:engagement: :dinner: (l)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef MyPod het volgende:
http://fleurindelente.hyves.nl/fotos/939504145/0/hgR3/
[ afbeelding ]
[..]
En dit is onze Kwal / Quail
[ afbeelding ]
Aldus Dennis 'Denito' die helemaal gek is van RC autootjes en verdacht veel op de Sherminator uit American Pie lijkt.quote:DJ_Denito @ Ameland (419)
31 dec 2008, 19:45
ze daagt me uit en mooi bol is niet lelijk
Ramon:quote:Ramon (295)
27 apr, 00:22
ook goej aafond hoe is het mesj uo dan goesjs en kusjs van ramonroef
De jongen lijkt op die van de boefjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:27 schreef heywoodu het volgende:
http://fleurindelente.hyves.nl/fotos/936767178/0/FYNk/
[ afbeelding ]
[..]
Ramon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef MyPod het volgende:
http://fleurindelente.hyves.nl/fotos/939504145/0/hgR3/
[ afbeelding ]
[..]
En dit is onze Kwal / Quail
[ afbeelding ]
Ze daagt me uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Dennis 'Denito' die helemaal gek is van RC autootjes en verdacht veel op de Sherminator uit American Pie lijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Dennis 'Denito' die helemaal gek is van RC autootjes en verdacht veel op de Sherminator uit American Pie lijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hopen we allemaal toch op?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Toempf het volgende:
Ik zit gewoon te hopen tot ik hier een bekende tegenkom![]()
Geen TVP dit hoor.
Zij lijkt verdacht veel op zo'n vierdeklasser bij mij op school.quote:
Ja goh, 9/10 hoerige hyvesprofielen zijn fake.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat is echt niet dezelfde en daarnaast lijkt ze me redelijk fake.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze is 21.
http://fleurindelente.hyves.nl/
Godverdomme, ik ging bijna dood omdat ik me verslikte in een slok drinken.quote:
Hahahaha wat een baas. Verwijder die site.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb Mikey even een krabbel op hyves gestuurd
Hij krabbelt mij terug: Verwijder kankermongool
Alsof ik topics kan verwijderen
UPDATE
Hij stuurt mij nu terug: Verwijder dan de site
Ik stuur dan weer: Dat kan ik al helemaaaal niet
Hij stuurt dan weer: dan zorg je dat je het eraf haalt, 1 ofandere manier, met je verkankerde kutkop.
Zijn moeder heeft hem betrapt toen hij zich faptequote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef ArmouredAssault het volgende:
[..]
Hahahaha wat een baas. Verwijder die site.
beter ga jij terug naar schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef sciter het volgende:
Beter gaat dit topic een #2 krijgen
Klopt. Het zijn ook gewoon mensen die later banen horen te krijgen en in de maatschappij zouden moeten functioneren. Een uiterst betreurenswaardige ontwikkeling.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:37 schreef Aron7120 het volgende:
We lachen er wel m met z'n allen, maar dat kinderen zo doen is fakking triest natuurlijk. De nieuwe generatie is verdoemd
Nederland gaat kapotquote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef leRomein het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn ook gewoon mensen die later banen horen te krijgen en in de maatschappij zouden moeten functioneren. Een uiterst betreurenswaardige ontwikkeling.
Nee, we hebben hier echt te maken met de pure kanker van de samenleving.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap, is dat die tjappies denken dat ze echt tegen die wijven praten, zien ze dan niet dat al die foto's door die Arnold ofzo zijn geupload?
Hij heeft me als vriend op hyves verwijderd omdat ik overal bij zn fotos de link van dit topic ging neerzettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef DjinN het volgende:
nog iets van baas Mikey gehoord ondertussen ?
Als je jailbait wilt moet je:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef amvrosios het volgende:
Wat de fuck is dit ? (tvp voor jailbait)
Das een fokkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Kwallenvisser het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van gangsterboy Bas :
een potje schaken wil ik wel met haar, maar dekselen? nee mijn 1e keer moet met een speciaal iemand zijn.
En dit is Bas :
[ afbeelding ]
Noooohhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Bas is zelf ook een beetje "speciaal"....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Kwallenvisser het volgende:
[ afbeelding ]
een potje schaken wil ik wel met haar, maar dekselen? nee mijn 1e keer moet met een speciaal iemand zijn.
En dit is Bas :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef FrankP het volgende:
[..]
Bas is zelf ook een beetje "speciaal"....
Fokkersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Kwallenvisser het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is Bas :
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onze baas:quote:Christiaan (502)
zondag, 17:26
omin jij bent lekker:-$ :-$
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef leRomein het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier echt te maken met de pure kanker van de samenleving.
DUDE!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
DUDE!![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
Op zijn hyves heeft ie dit geplaatst:
Hallo meneer
u heeft een reactie geplaats bij myn foto en k ken u
niet.
en ook bij een vriend van me genaamdd Samson.
wrrm doet u dat want k ken u niet.
oke doei.
Hij vind naakt fietsen ook leuk btw.
Had al doorgeklikt..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Kerol het volgende:
Link naar zn Hyves en hij zal spijt krijgen.
quote:Jeroen (279)
vandaag, 17:28
ik kom je zo wel een x piano les geven
xx
quote:Marco (222)
11 mei, 16:50
Als je billen in net zulke mooie proporties zijn......![]()
quote:Rob (408)
20 jan, 21:55
mooie borstjes hoor hou ik wel van
quote:jeremy (104)
11 mei, 16:00
heb je zelf gemaakt wat een ghaile tieten!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Marco.
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
[..]
Jij wel, Rob.. Jij wel.
en nog een jonkie..
[..]
[ afbeelding ]
Jeremy.
aldus Bas:quote:Bas (251)
gisteren, 01:05damn met jou zou ik wel james bond willen spelen
Aldus Peter Pulk:quote:Peter Pulk (173)
25 jul, 12:48so he meid dat ziet er egt goed uitik sou wel es met je wille nachtvisse. krabel me als je heir ok iets voor voelt. de groeten van peter
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef hanould het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Peter Pulk:
[ afbeelding ]
Aldus kikkerlikker had er beter kunnen staan whehehequote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef hanould het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Peter Pulk:
[ afbeelding ]
Jezus, die oude dude wil gewoon de kont van dat meisje openscheurenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef hanould het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Peter Pulk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
Paul houd wel van hondjes. Dit is Paul.quote:Paul (348)
18 mrt, 20:07
Ligt daar nou een labrador op bed?:-d
"Parra" mag dat zeggen, hij is tenslotte al 16.quote:Parra Montana!! (687)
30 nov, 05:59
dese is versjes:-p :-$
Zij is niet significant ouder hoor...quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Queen_Minny het volgende:
"Parra" mag dat zeggen, hij is tenslotte al 16.
Weet ik. Maar vond het wel grappig dat zo een broekkie zegt Dese is versjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zij is niet significant ouder hoor...
Ik houd ook van hondjes, ben ik nu net zoals Paul?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Paul houd wel van hondjes. Dit is Paul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
heb je deze van hyves??quote:
no shit sherlockquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
heb je deze van hyves??
van dit grietje heb ik namelijk veel meer (spannendere) foto's gezien en
volgens mij komt ze helemaal niet uit NL
doe mij eens een linkje van die account aub...
[ afbeelding ]
Dat hoeft toch ook niet? Volgens mij kun je er echt foto's van Miley Cyrus opgooien en dan fappen er nog Nederlandse 16-jarige gastjes op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
heb je deze van hyves??
[ afbeelding ]
ja weet ik veel, ik kom nooit op hyves...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
no shit sherlockde meeste mensen van die hyves komen niet eens uit NL
[verzoek]quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:17 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand die geshopte familiefoto met die witte hond nog een x posten ? ik kan em niet meer terugvinden
Die was gewoon echt BAAS
Held! Thnx!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:08 schreef hanould het volgende:
[..]
[verzoek]
[ afbeelding ]
[/verzoek]
astu!
really..quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef hanould het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Peter Pulk:
[ afbeelding ]
http://www.tineye.com/sea(...)38065a57c1faea9fed0/quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
heb je deze van hyves??
[ afbeelding ]
Jailbait!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:39 schreef hanould het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
aldus Bas:
[ afbeelding ]
Hier is Mikey weer!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hier is Mikey weer!
http://blinky8156.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Hij wou persé met meisjes op de foto, dit is het eindresultaat. De enige tieten die hij ooit zou kunnen aanraken zijn die links.
Echt he ... goddamn hoeveel relaties zouden er al gestrand zijn door hyves ? hahahaquote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peter (46)
9 apr, 08:15
Je hand, je lach, je houding, je uitstraling en jijzelf zijn hier op een onbeschrijfelijke manier vastgelegd, maak snel meer foto's en plaats deze hier op jou site en laat iedereen meegenieten van jou. Veel succes in de toekomst:hollandyell: :wave: :happygroup:
Zal z'n vrouw leuk vinden.
Wat zijn sommige mannen toch triest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Paul houd wel van hondjes. Dit is Paul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Fappen en cola drinken kan niet tegelijk nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
dankjewel, cola op me beeldscherm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |