Na veel zoeken een erg sneue gevonden die nog niet geplaatst was:
Deze jongeman:
![]()
Is nogal vol van zichzelf.
Zo zegt hij in zijn eigen comments het volgende:
quote:
Maar ik heb heel veel geld dus ik kan er financeel 4 vrouwen aan en op sex gebied kan ik er 100 aan:-$
Hij gaat ook de discussie aan en alle kwijlen de meiden beantwoord hij met liefde. Hele discussies daar! Een paar voorbeelden:
quote:
haahah deze chicka gaat gewono dood omdat haar vriend ( datis als ze al een vriend heeft met dat kk hoofd van der) NIETTTT zo een lichaam heeft en tegelijkertijd op jou lichaam zit te geilen..ga maar lekker dood van binnen meisje dan zijn we snel van je af
haha ik moet ZOO lachen om deze mensen wallah:-p
ik chexk gewoon elke dag je profiel om te lezen wat voor gekke mensen er zijn hahaah...
En deze snap ik niet helemaal:
quote:
wajoh hajekk haters herres zn moeder :-s je kanker megolen wshh hebbe ze niks te doen ofzo moet je persee wat opschrijven koweddddd wattt kkr bezems ahhahaa ,trouwens mooi foto je moet gewoon die reacties verwijderen en nie eens beantwoorden.
Dat de fanclub van "Fout & Stout" niet heel intelligent is blijkt ook hieruit:
quote:
Hmm wat zit er in je broek? Net zo gespierd? :hearteyes:
Kijk hier voor de volledige comments:
http://vrijen-op-locatie.hyves.nl/album/35863694/Vrijen_op_een_locatie_daar_zijn_we_dol_op/_78fL5tQ/fotos/887421131/0/v3pb/#media=4.843306059.rNEl&respect_1=1&show_reactions_1=1&__state__=7
Chocoladetaartjes.
Op
donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef
trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P