Jij bent goed op de hoogte heb jij een nep hyves ?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Famke is sowieso dood. Die is destijds overleden en vervangen door Lisa Verbeek, die inmiddels een leven gevonden heeft
Dude, ik was Penelope Pussycat (verwijderd) daarna Paulien Cornelisse (gelijk verwijderd) daarna Famke Paalhaar (die is na een hele tijd pas verwijderd, toen Pake probeerde terug te komen) en daarna Lisa Verbeek. Die bestaat nogsteeds, maar ik ben er zelf mee gestoptquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte heb jij een nep hyves ?
Sowieso dat. Maar het is al helemaal obvious als een kerel genaamd Arnold die foto plaatst en mensen dan alsnóg 'tegen dat meisje praten'quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Vooral storend dat ze denken dat ze ook daadwerkelijk tegen die vrouwen van de foto praten..
Wat een stel randdebielen staan er weer in dit topicquote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef ippieleon het volgende:
Emre krijgt waanideeën bij het zien van de volgende foto:
[ afbeelding ]
"ik doe mee in bed met juillie"
En dit is Emre:
[ afbeelding ]
Mick valt op konTjes:
[ afbeelding ]
"mooi meisje hoor vooral die kond"
En dit is dan onze Mick:
[ afbeelding ]
Ronald kent de dame op de volgende foto persoonlijk, getuige zijn reactie:
[ afbeelding ]
"schone boezem ook"
Goed bezig Ronald!
[ afbeelding ]
Is Mert Atici stoned of wat?
[ afbeelding ]
"dese is versjes"
Mert:
[ afbeelding ]
Nog ééntje om het af te leren:
(Volgens mij is de volgende baas al een aantal x voorbij gekomen...)
Is Mike z'n reactie serieus bedoeld of kraakt hij deze blubber (in vergelijking met andere foto's) gewoon af?
[ afbeelding ]
"mensen met lekker billen hebben vaak ook heerlijke borsten"
Baas Mike:
[ afbeelding ]
neen,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:34 schreef _Midnight_ het volgende:
een SPEEN ???
wut?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Nog zon raar figuur!
http://94.100.116.70/7985(...)98586266_5_O8Pr.jpeg
[..]
http://viking77.hyves.nl/
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Vooral storend dat ze denken dat ze ook daadwerkelijk tegen die vrouwen van de foto praten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef toe, hij heeft wel deels gelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Michael van WIjnen (14) is heel erg kritisch
[..]
Dit is hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |