Het opgroeien is volgens mij nog eens niet zo het probleem... eerder hoe sommige er mee omgaan! Volgens mij weet 80% van de ouders niet wat hun kids doen op de pc. Daar zit het probleem in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:21 schreef Surf_Bunny het volgende:
Hiertussen wil je je kinderen toch niet laten opgroeien
Er klopt iets echt niet aan zijn gezicht...quote:
En jij wil beweren dat je baas Mikey bent?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:29 schreef hanould het volgende:
[..]
Het opgroeien is volgens mij nog eens niet zo het probleem... eerder hoe sommige er mee omgaan! Volgens mij weet 80% van de ouders niet wat hun kids doen op de pc. Daar zit het probleem in mijn ogen.
Zijn onderlip/schaamlip.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Er klopt iets echt niet aan zijn gezicht...
of nog beter, met zijn oudersquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:46 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon zeg maar , als die faalhaas z'n achternaam op hyves heeft staan , z'n nummer opzoeken in de telefoongids...
Om vervolgens te doen alsof je van de hyves moderators bent , en graag even met mike wil praten over z'n gedrag op hyves.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef MyPod het volgende:
[ afbeelding ]
Menno:
ze zijn nep maar wel heeeeeeeeeeeel lekker
En dit is Menno (?)
[ afbeelding ]
Jou avatar!!quote:
quote:Theo (19)
10 mrt, 10:50
Heel mooi, deze zijn bijna perfect....mooi rond,
en de juiste afmeting....ze zijn gewoon Lekker !!!!!
Dat misvormde hoofd van die gastquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Een BH en een shirtje maakt het doen lijken dat je tieten de juiste vorm hebben en niet hangen, maar Theo weet dat blijkbaar nog niet.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je? Ik ben Mike hoor!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef hanould het volgende:
LOL;
wist niet dat mijn Hyves zo'n succes was op FOK. En ja er zijn inderdaad veel kansloze reacties. Vele worden zelfs verwijderd... Gezien de fun van dit topic, moet ik dat misschien maar niet meer doen!?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb Mike een bericht gestuurd op hyves dat ie eens op dit topic moet gaan kijken en dat hij populair bij ons is.
hij heeft het over die pistolen toch?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef MyPod het volgende:
[ afbeelding ]
Menno:
ze zijn nep maar wel heeeeeeeeeeeel lekker
En dit is Menno (?)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Emmer. Of Emre, wat jij wilt.
En dit is onze Kwal / Quailquote:Ouail (98)
vandaag, 10:58
waneer mag ik je neuken schat:engagement: :dinner: (l)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef MyPod het volgende:
http://fleurindelente.hyves.nl/fotos/939504145/0/hgR3/
[ afbeelding ]
[..]
En dit is onze Kwal / Quail
[ afbeelding ]
Aldus Dennis 'Denito' die helemaal gek is van RC autootjes en verdacht veel op de Sherminator uit American Pie lijkt.quote:DJ_Denito @ Ameland (419)
31 dec 2008, 19:45
ze daagt me uit en mooi bol is niet lelijk
Ramon:quote:Ramon (295)
27 apr, 00:22
ook goej aafond hoe is het mesj uo dan goesjs en kusjs van ramonroef
De jongen lijkt op die van de boefjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:27 schreef heywoodu het volgende:
http://fleurindelente.hyves.nl/fotos/936767178/0/FYNk/
[ afbeelding ]
[..]
Ramon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef MyPod het volgende:
http://fleurindelente.hyves.nl/fotos/939504145/0/hgR3/
[ afbeelding ]
[..]
En dit is onze Kwal / Quail
[ afbeelding ]
Ze daagt me uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Dennis 'Denito' die helemaal gek is van RC autootjes en verdacht veel op de Sherminator uit American Pie lijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus Dennis 'Denito' die helemaal gek is van RC autootjes en verdacht veel op de Sherminator uit American Pie lijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hopen we allemaal toch op?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Toempf het volgende:
Ik zit gewoon te hopen tot ik hier een bekende tegenkom![]()
Geen TVP dit hoor.
Zij lijkt verdacht veel op zo'n vierdeklasser bij mij op school.quote:
Ja goh, 9/10 hoerige hyvesprofielen zijn fake.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat is echt niet dezelfde en daarnaast lijkt ze me redelijk fake.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze is 21.
http://fleurindelente.hyves.nl/
Godverdomme, ik ging bijna dood omdat ik me verslikte in een slok drinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |