Dat is gewoon Brandi Bellequote:Op woensdag 5 mei 2010 04:34 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mike. (509)
13 apr 2009, 20:28
jullie zijn nu van mij, kunnen jullie ff jullie nummer naar mij krabellen?
Oeeeeh Mikey Likey Asians![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet gewoon een mike faalhyve komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook gewoon zeg maar , als die faalhaas z'n achternaam op hyves heeft staan , z'n nummer opzoeken in de telefoongids...quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:34 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mike. (509)
13 apr 2009, 20:28
jullie zijn nu van mij, kunnen jullie ff jullie nummer naar mij krabellen?
Oeeeeh Mikey Likey Asians![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet gewoon een mike faalhyve komen.
Hmm maar zijn dit wel trolls vraag ik me soms af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:59 schreef LeaderRoel het volgende:
http://lovehotpants.hyves(...)os/798586266/0/O8Pr/
Volgens mij reageren er alleen maar trolls op die foto, Bas, Svart, Archibald, Pake xD
Ja, al die trolls zijn vrienden van elkaar en ze spreken allemaal dingen af zoals een pyama party met SM dingen enzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar zijn dit wel trolls vraag ik me soms af.
Vooral dankzijquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Dat eerste topic is echt baas. Ik lig af en toe echt krom van het lachen.![]()
Falers op de hotpantshyve.
Echt he, wat een baasquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef hanould het volgende:
LOL;
wist niet dat mijn Hyves zo'n succes was op FOK. En ja er zijn inderdaad veel kansloze reacties. Vele worden zelfs verwijderd... Gezien de fun van dit topic, moet ik dat misschien maar niet meer doen!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |