Hahahaha wat een baas. Verwijder die site.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb Mikey even een krabbel op hyves gestuurd
Hij krabbelt mij terug: Verwijder kankermongool
Alsof ik topics kan verwijderen
UPDATE
Hij stuurt mij nu terug: Verwijder dan de site
Ik stuur dan weer: Dat kan ik al helemaaaal niet
Hij stuurt dan weer: dan zorg je dat je het eraf haalt, 1 ofandere manier, met je verkankerde kutkop.
Zijn moeder heeft hem betrapt toen hij zich faptequote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef ArmouredAssault het volgende:
[..]
Hahahaha wat een baas. Verwijder die site.
beter ga jij terug naar schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef sciter het volgende:
Beter gaat dit topic een #2 krijgen
Klopt. Het zijn ook gewoon mensen die later banen horen te krijgen en in de maatschappij zouden moeten functioneren. Een uiterst betreurenswaardige ontwikkeling.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:37 schreef Aron7120 het volgende:
We lachen er wel m met z'n allen, maar dat kinderen zo doen is fakking triest natuurlijk. De nieuwe generatie is verdoemd
Nederland gaat kapotquote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef leRomein het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn ook gewoon mensen die later banen horen te krijgen en in de maatschappij zouden moeten functioneren. Een uiterst betreurenswaardige ontwikkeling.
Nee, we hebben hier echt te maken met de pure kanker van de samenleving.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap, is dat die tjappies denken dat ze echt tegen die wijven praten, zien ze dan niet dat al die foto's door die Arnold ofzo zijn geupload?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |