SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou wel iemand die stemt op Gewoon Nijmegen of zoiets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:01 schreef swarmahoer het volgende:
owja, stemmen
Mooie meisjes doen niet aan politiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:16 schreef morgane het volgende:
Ik ga niet stemmen...heb helemaal geen tijd gehad om me een beetje in te lezen, dus heb geen idee welke partij nou waar voor staat enzo. Dan kan ik net zo goed niet gaan. Uiteraard zal ik dan ook niet zeuren over de uitslag, ik hou me sowieso eigenlijk niet met politiek bezig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Sander het volgende:
Zeer mooie fipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
D66 past het meest bij mijn visie over wat er in Wijchen moet gebeuren![]()
Waarom ga je zelf niet stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde mijn vader nog machtigen, maar dan had ie ook weer een kopie van mn paspoort nodig en dat vind ik een beetje onzin..
Ben je in de twittermood?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ik niet hier kan stemmen, dan zou ik voor die 2 seconden een uur in de bus moeten gaan zitten.. En sowieso woon ik daar niet meer dus #care
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben per 1 maart hier ingeschrevenverkiezingen zijn 3 maart, dus dat gaat hem niet worden dan denk ik he
en dat #care bestond al voor twitter hoorsowieso twitter
+1 bekend....quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik wil werk vinden, maar het enige wat er op staat is callcenter werkiemand nog tips?
Er stond ook nog een toffe over administratief werk, maar die is en in Beuningen, en ik voldoe niet aan de eisen
Horeca, verkoop, genoeg baantjes te vinden hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar ik wil gewoon het liefst in Nijmegen werken
Liep gisteren door het centrum, heb volgens mij 3 winkels gezien die mensen zochten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
verkoop waar dan?
blokker ofzoquote:
Oei.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Daar wordt je op een gegeven moment natuurlijk ook wat te oud voor
Woopsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oei.
Ik ga stemmen op een vriend van me
Wat heb je nodig dan? moet je dan op tijdschriften klikken of tijdschriftartikelen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:31 schreef LastRequest het volgende:
Grrrr iemand die via ru.nl/ubn bij de tijdschriftenportaldinges kan? Hij werkt bij mij weer eens niet en ik heb twee artikelen nodig
Ik zag het mesje al in cul voorbij komen. Had niet gezien dat jou naam bij de post stondquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vriendjespolitiek![]()
Ik heb mezelf net een mooi keukenmesje cadeau gedaan voor in de keukenVan Victorinox. En de droppot gevuld, en chocola
En een nieuw collegeblok. Bleek nog een hele speurtocht te zijn
collegeblok 5mm ruit...
1 boekenzaak het het slechts.
heel verstandig...quote:
Ben je der al oud genoeg voor dan?quote:
Ik heb me niet echt bezig gehouden met de politiek enzquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
heel verstandig...![]()
Kleine moeite toch? Tenzij je net zoals ik je stempas in een verhuizing kwijt bent geraakt en er nu pas achter komt
Niet grappigquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Sander het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht namelijk dat je 17 was. 18 dus?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat je 17 was. 18 dus?
Ik heb dat toch maar wel even gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo ook weer thuis, miss nog eens ff slapen, naja k merk wel wanneer ik moe ben
Echte Hollandersquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, dat was me het dagje wel in de Arena, uitgescholden worden door allerlei mensen omdat de parkeergarage dicht is
Het was mij ook gelijk opgevallen toen ik binnen kwam lopen bij stembureau, al vind ik het onzin om het ongeldig te verklaren verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Dupje het volgende:
Hoogleraar: Stemming Nijmegen moet ongeldig worden verklaard
Hadden ze daar niet even over na kunnen denken?
Ja, en wij maar vriendelijk blijven en uitgebreide routebeschrijvingen geven naar allerlei andere parkeerplaatsenquote:
Sorry hoor, maar wat voor een mongol ben je als je A3 formaat tentamens nodig hebtquote:Beste student,
Je mag op grond van een functiebeperking gebruik maken van extra faciliteiten (extra tijd, gebruik laptop, A3-formaat) bij het afleggen van schriftelijke tentamens. Op dit moment kun je je aanmelden voor de tentamens in april 2010.
Ik ken iemand die hele grote letters nodig had omdat hij anders niks kon lezen door de dyslexie, schijnt vaker te helpen bij dat soort mensenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor een mongol ben je als je A3 formaat tentamens nodig hebt
Als je slechtziend bentquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor een mongol ben je als je A3 formaat tentamens nodig hebt
Spil en bejaardentehuis? Idd erg onhandig, had er ook een hier in cafe Waalzicht gemaakt ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, en ook weer mijn plicht gedaan
De twee stemlokalen () in Lent zitten ook echt een halve straat van elkaar af
Ahnee! Dat is niet handig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben echt een sukkel, heb mezelf buitengesloten..
Lekker op en neer naar Almelo, want mama heeft de reservesleutel nog
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Godverdomme, ik kan nog steeds niet autorijden!![]()
Ik heb mijn pc en laptop gewisseld. Pc aan scherm, laptop aan tv en ik heb nu ineens een vele hogere resolutie dus veel meer schermen alles is piepklein
Ik denk het wel eigenlijk. PvdA/GL/D66 zou ik zelf mooi vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang de coalitie maar links blijft!
Daar hoef je je in Nijmegen niet zoveel zorgen om te makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang de coalitie maar links blijft!
Beetje laat, maar je rijbewijs is ook goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:07 schreef LastRequest het volgende:
Ah kut ik bedenk me ineens dat ik op dit moment alleen een niet-Nederlands paspoort heb.. M'n NL id-pas is gejat. Zullen ze toch niet moeilijk over gaan doen?
Je mobiel is ook om te bellen en niet om liedjes te transporterenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef SLP_ het volgende:
Iik erger me echt aan mn mobiel, hij loopt de hele tijd vast. Net ook weer wil ik liedjes overzetten en dan crasht ie weerEn het roode knopje is kapot
ik bel bijna nooit met mn mobielquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je mobiel is ook om te bellen en niet om liedjes te transporteren
Je maakt het produceren van flauwe grappen te makkelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ik bel bijna nooit met mn mobielik gebruik hem alleen om muziek te luisteren en te smsen, en soms om foto's te maken
Dat hebben mensen met dyslexie standaard bij ons op de opleidingquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jank eens niet zo joh, het heet hier niet voor niets Havana aan de Waalquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:42 schreef Mikkie het volgende:
Vreselijk, deze uitslag met PvdA en GL als grootsten.
Nijmegen wordt te links. Links is prima, maar we gaan doorslaan hier
Ehm, kleine kanttekening, volgens mij is het aantal linkse zetels juist iets afgenomen? D66 is erg sterk gegroeid en volgens mij heeft VVD procentueel ook meer stemmen gekregen dan vorige keer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:42 schreef Mikkie het volgende:
Vreselijk, deze uitslag met PvdA en GL als grootsten.
Nijmegen wordt te links. Links is prima, maar we gaan doorslaan hier
En daarbij, wanneer is het niet zo geweest dat we een linkse meerderheid hebben gehad hiero? En inderdaad, het is er niet veel linkser op geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, kleine kanttekening, volgens mij is het aantal linkse zetels juist iets afgenomen? D66 is erg sterk gegroeid en volgens mij heeft VVD procentueel ook meer stemmen gekregen dan vorige keer.
En daarbij is Nijmegen er niet slechter op geworden onder de linkse coalities, zowel belastingtechnisch gezien als maatschappelijk gezien.
De laatste coalitie is gevallen op de OZBverhogingquote:
Precies, dat wilde ik ook zeggen. Voorheen was het PvdA, SP, GroenLinks. En nu wordt het (hopelijk) PvdA, GroenLinks, D66. Dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, kleine kanttekening, volgens mij is het aantal linkse zetels juist iets afgenomen? D66 is erg sterk gegroeid en volgens mij heeft VVD procentueel ook meer stemmen gekregen dan vorige keer.
En daarbij is Nijmegen er niet slechter op geworden onder de linkse coalities, zowel belastingtechnisch gezien als maatschappelijk gezien.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef IrishBastard het volgende:
Ik duidelijk wel. Als ik met links probeer te schrijven lukt het helemaal niet meer
je hebt mij nooit zien lezen manquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef Merel1808 het volgende:
Er zit hier iemand in de metro die sprekend lijkt op swarma toen hij 15 was, zelfs met dezelfde gezichtsuitdrukkingen, heel moeilijk te kijken terwijl hij een boek leest
Ik heb jou regelmatig met een heel moeilijk gezicht naar vragenlijsten en routes zien kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt mij nooit zien lezen man
ik deed nooit de routesquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb jou regelmatig met een heel moeilijk gezicht naar vragenlijsten en routes zien kijken
Misschien dat je er daarom zo moeilijk naar keekquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik deed nooit de routesvragenlijst zou kunnen
Is die kerel nog niet kapotgeschoten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
'Met zo'n kindercondoom mag ik toch kinderen neuken, of wat?'
nee die werkt nu bij ons als regiomanagerquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Is die kerel nog niet kapotgeschoten?
echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die werkt nu bij ons als regiomanager
Hehequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die werkt nu bij ons als regiomanager
Nee, jij weetss ook nietquote:
hij stond op n stapavond de hele tijd naast de djbooth chickies te checken, ik wilde m er uit laten gooienquote:
Whehe, doen. Ik moet vanavond weer, ben benieuwd hoe het gaat. Beter dan vorige week, hoop ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij stond op n stapavond de hele tijd naast de djbooth chickies te checken, ik wilde m er uit laten gooien
wat bedoel je ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer, ben benieuwd hoe het gaat. Beter dan vorige week, hoop ik
Eindelijk eentje die ik ook pas!quote:
Dat was zaterdag toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
in de aspen?
das nog niks, wij hadden een groep az supporters die de straat onveilig maakte
Allemaal omdat je dus eerder terug bent gekomen dan gepland?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aargh, al dat geregel en dingen die ik over het hoofd zie, leuk joh dat hele buitenlandgedoe
Naja hopelijk is het bijna afgerond..
Heb wel 1000 euro tot ergens in Augustus om rente over te trekken, dat is dan wel weer tof
Ben je eerstejaars toevallig?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Allemaal omdat je dus eerder terug bent gekomen dan gepland?
Krijg net een telefoontje van collega-student waarmee ik een blok bij de huisarts loop. Moeten een patiënt interviewen over zijn ziekte, en nu is dus die patiënt overleden
Dat zal ook wel en dat wist ik van te voren gelukkig ook welquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das balenZal alleen nog wel vaker voorkomen denk ik, in de toekomst. Desalniettemin wel raar
Ik ben derdejaars maar moet wel dit eerstejaars blokoverstijgende onderwijs inhalen inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben je eerstejaars toevallig?
Ik heb laatst een interview gegeven aan twee eerstejaars medicijnstudenten die dat ook via huisarts geregeld hadden.
Shaking Godspeed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef AMDB het volgende:
Eerste namen Oranjepop Nijmegen bekend: Gotcha! All Stars, Shaking Godspeed en Moss.
Zeker Moss is een aanrader
http://www.oranjepop-nijmegen.nl/
Die heb ik een keer in de NDRGRND gezien maar vond het niet zo heel speciaal. Maar het kan natuurlijk dat het kwartje pas valt als ik wat materiaal geluisterd heb vooraf, heb ik vaak met stonerbands.quote:
Ik vind ze wel leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die heb ik een keer in de NDRGRND gezien maar vond het niet zo heel speciaal. Maar het kan natuurlijk dat het kwartje pas valt als ik wat materiaal geluisterd heb vooraf, heb ik vaak met stonerbands.
ja en hier aan t knokkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Sander het volgende:
Ja, daar hoorde ik wat over. Die waren Arnhem uitgeflikkerd
Mij werd ooit gevraagd of ik mee wilde doen aan college voor dertig man/vrouw die mij dan vragen mochten stellen. Maar ik had bedankt voor de eer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat zal ook wel en dat wist ik van te voren gelukkig ook wel
Maar nu moeten we een nieuw persoon toegewezen krijgen. Klinkt beetje bot, maar zo is het natuurlijk gewoon
[..]
Ik ben derdejaars maar moet wel dit eerstejaars blokoverstijgende onderwijs inhalen inderdaad
Californium kom er maar in!quote:
Vroegah, toen ik nog kankerveel hardcore, techno en hardtrance luisterde was hij een baas.quote:
kleren kunnen me sowieso voor geen meter boeien, dus MoH trui had ik niet (wel een thunderdome longsleeve, maargoedquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zie jou nog niet met petje en MoH trui, maar volgens mij heb je dat beeld al eens eerder geschetst (inclusief Calibra toch?)
Een Calibra 2.6!quote:
hij is idd grappigquote:
De 2.5 V6 is wel standaard geleverd ja. Het topmodel was overigens de 2-liter turbo met 4WD.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een Calibra 2.6!
Ik ken alleen een Calibra 2.5 v6
Die zat in de Opel Omega aldus google.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 2.5 V6 is wel standaard geleverd ja. Het topmodel was overigens de 2-liter turbo met 4WD.
De 2.6 V6 is wel een motor van Opel dacht ik, maar die is niet in NL geleverd in een Calibra (en volgens mij nergens). Misschien een engine swap dus.
Is dit nu basiskennis voor jou of zoek je dat toch ook altijd even op?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 2.5 V6 is wel standaard geleverd ja. Het topmodel was overigens de 2-liter turbo met 4WD.
De 2.6 V6 is wel een motor van Opel dacht ik, maar die is niet in NL geleverd in een Calibra (en volgens mij nergens). Misschien een engine swap dus.
Die dingen zoek ik op! Auto's daar heb ik geen verstand van! Zelf heb ik een groene met deuk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Is dit nu basiskennis voor jou of zoek je dat toch ook altijd even op?
Ik zag laatst op de uni bij de lift een verdomd heet mokkel die wel wat op je leek!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef morgane het volgende:
Zo, inmiddels mn nieuwe monitortje in gebruik. Toch een witte dus. Ik ben helemaal gelukkig
Wat toevallig! Ik kwam pas nog een wat bleekjes/ziekig uitziende slungelige jongen tegen, ook bij de lift, en ik moest gelijk aan jou denken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag laatst op de uni bij de lift een verdomd heet mokkel die wel wat op je leek!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik kwam pas nog een wat bleekjes/ziekig uitziende slungelige jongen tegen, ook bij de lift, en ik moest gelijk aan jou denken.
O, dan hebben we elkaar dus toch niet gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik kwam pas nog een wat bleekjes/ziekig uitziende slungelige jongen tegen, ook bij de lift, en ik moest gelijk aan jou denken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Swine het volgende:
Zou dit nu de laatste collage zijn van haar, die op het web komt te staan?
http://www.dumpert.nl/med(...)LLAGE_HEGE_BOKKO.jpg
Truste, ik ben er ook vandoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
You don't have permission to access /mediabase/foto/b96c3001_COLLAGE_HEGE_BOKKO.jpg on this server.
Slapen nu!
Een gedeelte ervan is basiskennis (quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Is dit nu basiskennis voor jou of zoek je dat toch ook altijd even op?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:30 schreef Sander het volgende:
Mogguh allemaal. Werken was gezellig gister. En zowaar een beetje fris vanmorgen
Omgedraaide wereld, ik lag eindelijk eens in mijn nest voor 1 uurquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik lag vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens na drie uur in bed, maar blijkbaar vond m'n biologische klok het alsnog een goed idee om om 8 uur wakker te worden.
Productief lid van de samenleving tegenwoordig, dan krijg je datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Mikkie het volgende:
M'n Hosti, wat doe je?!
Zeg eens niet van die enge dingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Productief lid van de samenleving tegenwoordig, dan krijg je dat
En jij vindt dat reden tot juichen??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen.
Vanavond weer kans op sneeuw trouwens
dat is niet fijn nee. Zit nu in college, en het gaat nog soepelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik lag vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens na drie uur in bed, maar blijkbaar vond m'n biologische klok het alsnog een goed idee om om 8 uur wakker te worden.
Whehehequote:It’s a crime someone as breathtakingly stupid as Michael Bay gets to be so rich.
Enige goede paard zit óf onder mijn friet, of op mijn frietquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enige goede paard zit óf onder mijn friet, of op mijn friet
Jup. Ik hoef er toch niet doorheen te fietsen en het ziet er zo leuk uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij vindt dat reden tot juichen??
Je moet iets, de IKEA catalogus, chronische ziektes en wasmiddel begonnen ook te vervelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Dupje het volgende:
Ik noem het woord paard en er is gelijk van alles op te reageren
Vooral IKEAquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet iets, de IKEA catalogus, chronische ziektes en wasmiddel begonnen ook te vervelen.
En dat terwijl het juist weer is gaan vriezen 's nachtsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef AMDB het volgende:
Heb trouwens liever geen sneeuw meer, ik heb van de week m'n zomerjas weer aangetrokken en dat vond ik wel prima eigenlijk. Genoeg met de kou, leve de lente!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Dupje het volgende:
Moblo? Waar blijft jouw inzending? Dit is echt te slecht: FOK!Idols: De kandidaten
Dan zoeken wij er toch eentje! De slotscene uit De Ring van Wagner?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik weet nog geen liedje en heb ook niet echt tijd gehad om wat te zoeken
schijnt zelfs zo te zijn dat je zonder kleine teen ook je evenwicht naar de klote gaat, raar maar waarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kleine teen kan je wel missen inderdaad, de grote is iets lastiger, dan schijnt je hele evenwicht naar de klote te gaan
http://www.volkskrant.nl/(...)3759.ece/Kleine_teenquote:Hij noemt de theorie dat het kleine teentje bijdraagt aan het evenwichtsgevoel onwaarschijnlijk. 'Je merkt dat als de kleine teen weg is, de andere tenen de rol een beetje overnemen. Ze komen iets verder uit elkaar te staan.'
zag m op de weblog iddquote:
Onzinquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
schijnt zelfs zo te zijn dat je zonder kleine teen ook je evenwicht naar de klote gaat, raar maar waar
Iedereen reageert er anders op, het is onzin dat je als je je tenen mist per definitie geen evenwicht meer hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:19 schreef LastRequest het volgende:
Is geen onzin... Ik ken een meisje dat haar kleine tenen mist en die heeft daar echt problemen mee.
In plaats dat hij ze even uit elkaar haalt ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:36 schreef IrishBastard het volgende:
Vechtpartij tijdens journaal
Fakking briljant.
Mooi klote. Aan de andere kant wel prettig dat die knakker gewoon getraceerd is en dus alsnog voor alle schade kan opdraaien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:23 schreef royjn het volgende:
Vanochtend ook nog leuk nieuws gehad. de auto van een vriend van me in de prak gereden door een dronken meneer.
http://www.nijmegenleeft.(...)den-na-ongeval/7187/
Ja na dat plaatje vond ik dat wel een goed idee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe heb je dat berekend? Met een walvis?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe heb je dat berekend? Met een walvis?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi klote. Aan de andere kant wel prettig dat die knakker gewoon getraceerd is en dus alsnog voor alle schade kan opdraaien.
Bovendien krijgt ie nu een flinke douw.
Zeker klote. Ik heb de foto's gezien en de auto is total loss. Hopelijk valt er wat te verhalen op die idioot.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:34 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een idiootOok je auto op z'n kant rijden, hoe doe je dat in zo'n straat
Is gewoon een verzekeringskwestie. Zijn verzekering zal het proberen op hemzelf te verhalen, maar da's niet jullie probleem.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:32 schreef royjn het volgende:
[..]
[..]
Zeker klote. Ik heb de foto's gezien en de auto is total loss. Hopelijk valt er wat te verhalen op die idioot.
Qmusic, hele week al.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
wonderfull dayshet is ergens 90's dag ofzo op een of andere zender
ik gok dr op dat diegene Q-music op heeft staan...is geloof ik al heel de week...en vandaag laatste dagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
wonderfull dayshet is ergens 90's dag ofzo op een of andere zender
Misschien weet Hosti 't, die luistert al die lijstjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
op qmusic hebben ze vet relaxte muziek afgelopen week, iemand dat al opgevallen? allemaal 90's hits
Haha ik vond het zo apart dat het uit de kamer van M kwamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch fijn die houten vloerenhet lijkt net alsof ik zelf smells like teenspirit op heb staan
Kut joh. Heb ik de hele week geluisterd, alleen nu de laatste uren op vrijdag gemistquote:
ja voor die dimmers etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |