http://www.nu.nl/buitenla(...)aby-verhongeren.htmlquote:SEOUL - Internetverslaafde ouders in Zuid-Korea hebben hun pasgeboren kind laten verhongeren, terwijl ze via internet een virtueel meisje probeerden op te voeden. Dat meldde de BBC vrijdag.
Het stel voedde de drie maanden oude baby één keer per dag en zaten de rest van de dag in een internetcafé. Volgens de Zuid-Koreaanse politie waren ze geobsedeerd geraakt door het opvoeden van een virtueel meisje via het spel Prius Online.
De ouders zouden hun baan hebben verloren en sindsdien hun toevlucht op internet zoeken om aan de realiteit te ontkomen.
De 25-jarige moeder en haar 41-jarige echtgenoot werden eerder deze week gearresteerd, vijf maanden nadat ze bekend hadden gemaakt dat hun kind was overleden. Een autopsie heeft uitgewezen dat hun dochter een hongerdood was gestorven.
iddquote:
Mooi. Dat scheelt mij weer tijd, geld en moeite. Succes!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:18 schreef Lauwierent het volgende:
Sommige mensen verdienen een nekschot. Van mij kunnen ze hem krijgen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef Isabeau het volgende:
...een virtuele baby over een echte kiezen.Dit slaat alles wel.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Xaryna het volgende:
Internet... het zou verboden moeten worden
Spuit 11.quote:
quote:
ik ken de goede knaap niet eens lol. eerste keer dat ik zijn naam zie. hij zal wel verbolgen zijn om een of andere kwaliteitspost van mij ergens ooit.quote:
De manier waarop jij post hoort thuis in subfora als ONZ en KLB.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken de goede knaap niet eens lol. eerste keer dat ik zijn naam zie. hij zal wel verbolgen zijn om een of andere kwaliteitspost van mij ergens ooit.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Skrull het volgende:
[..]
De manier waarop jij post hoort thuis in subfora als ONZ en KLB.
en zoals jij nu reageert hoort thuis in Puber- & Tienertalkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Skrull het volgende:
[..]
De manier waarop jij post hoort thuis in subfora als ONZ en KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |