SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou wel iemand die stemt op Gewoon Nijmegen of zoiets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:01 schreef swarmahoer het volgende:
owja, stemmen
Mooie meisjes doen niet aan politiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:16 schreef morgane het volgende:
Ik ga niet stemmen...heb helemaal geen tijd gehad om me een beetje in te lezen, dus heb geen idee welke partij nou waar voor staat enzo. Dan kan ik net zo goed niet gaan. Uiteraard zal ik dan ook niet zeuren over de uitslag, ik hou me sowieso eigenlijk niet met politiek bezig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Sander het volgende:
Zeer mooie fipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
D66 past het meest bij mijn visie over wat er in Wijchen moet gebeuren![]()
Waarom ga je zelf niet stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde mijn vader nog machtigen, maar dan had ie ook weer een kopie van mn paspoort nodig en dat vind ik een beetje onzin..
Ben je in de twittermood?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ik niet hier kan stemmen, dan zou ik voor die 2 seconden een uur in de bus moeten gaan zitten.. En sowieso woon ik daar niet meer dus #care
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben per 1 maart hier ingeschrevenverkiezingen zijn 3 maart, dus dat gaat hem niet worden dan denk ik he
en dat #care bestond al voor twitter hoorsowieso twitter
+1 bekend....quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik wil werk vinden, maar het enige wat er op staat is callcenter werkiemand nog tips?
Er stond ook nog een toffe over administratief werk, maar die is en in Beuningen, en ik voldoe niet aan de eisen
Horeca, verkoop, genoeg baantjes te vinden hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar ik wil gewoon het liefst in Nijmegen werken
Liep gisteren door het centrum, heb volgens mij 3 winkels gezien die mensen zochten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
verkoop waar dan?
blokker ofzoquote:
Oei.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Daar wordt je op een gegeven moment natuurlijk ook wat te oud voor
Woopsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oei.
Ik ga stemmen op een vriend van me
Wat heb je nodig dan? moet je dan op tijdschriften klikken of tijdschriftartikelen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:31 schreef LastRequest het volgende:
Grrrr iemand die via ru.nl/ubn bij de tijdschriftenportaldinges kan? Hij werkt bij mij weer eens niet en ik heb twee artikelen nodig
Ik zag het mesje al in cul voorbij komen. Had niet gezien dat jou naam bij de post stondquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vriendjespolitiek![]()
Ik heb mezelf net een mooi keukenmesje cadeau gedaan voor in de keukenVan Victorinox. En de droppot gevuld, en chocola
En een nieuw collegeblok. Bleek nog een hele speurtocht te zijn
collegeblok 5mm ruit...
1 boekenzaak het het slechts.
heel verstandig...quote:
Ben je der al oud genoeg voor dan?quote:
Ik heb me niet echt bezig gehouden met de politiek enzquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
heel verstandig...![]()
Kleine moeite toch? Tenzij je net zoals ik je stempas in een verhuizing kwijt bent geraakt en er nu pas achter komt
Niet grappigquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Sander het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht namelijk dat je 17 was. 18 dus?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat je 17 was. 18 dus?
Ik heb dat toch maar wel even gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo ook weer thuis, miss nog eens ff slapen, naja k merk wel wanneer ik moe ben
Echte Hollandersquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, dat was me het dagje wel in de Arena, uitgescholden worden door allerlei mensen omdat de parkeergarage dicht is
Het was mij ook gelijk opgevallen toen ik binnen kwam lopen bij stembureau, al vind ik het onzin om het ongeldig te verklaren verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Dupje het volgende:
Hoogleraar: Stemming Nijmegen moet ongeldig worden verklaard
Hadden ze daar niet even over na kunnen denken?
Ja, en wij maar vriendelijk blijven en uitgebreide routebeschrijvingen geven naar allerlei andere parkeerplaatsenquote:
Sorry hoor, maar wat voor een mongol ben je als je A3 formaat tentamens nodig hebtquote:Beste student,
Je mag op grond van een functiebeperking gebruik maken van extra faciliteiten (extra tijd, gebruik laptop, A3-formaat) bij het afleggen van schriftelijke tentamens. Op dit moment kun je je aanmelden voor de tentamens in april 2010.
Ik ken iemand die hele grote letters nodig had omdat hij anders niks kon lezen door de dyslexie, schijnt vaker te helpen bij dat soort mensenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor een mongol ben je als je A3 formaat tentamens nodig hebt
Als je slechtziend bentquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor een mongol ben je als je A3 formaat tentamens nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |