Heel goed.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef VaderVanJezus het volgende:
Die femke halsema heeft een fucking eng ding in haar nek.
Dat is nationalistisch, dus engquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt er steeds zo denigrerend gedaan over het punt dat iemand het volkslied moet kennen?
Daar los je niets mee op, symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt er steeds zo denigrerend gedaan over het punt dat iemand het volkslied moet kennen?
omdat het symbolisch is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Wat voegt het toe? Het is pure symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
omdat dat niet het probleem is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Omdat de meerderheid van de Nederlanders het ook niet kent. En het is een kutlied.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Omdat ik het als uber-Nederlander ook niet ken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
Omdat 90% van de Nederlands het niet eens kennen. Het volkslied is gewoon niet zo belangrijk als in Amerika, Rusland of Afrika.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
juistquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat 90% van de Nederlands het niet eens kennen. Het volkslied is gewoon niet zo belangrijk als in Amerika, Rusland of Afrika.
Dat is inderdaad geen goede keuze geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef pberends het volgende:
Marijnissen heeft een slechte job geleverd in het trainen en kiezen van Kant.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef superjojo het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid van de Nederlanders het ook niet kent. En het is een kutlied.
studenten zijn dan ook vaak links.quote:
Verdonk wilde zelfs elke dag de vlag hijsen op scholenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat 90% van de Nederlands het niet eens kennen. Het volkslied is gewoon niet zo belangrijk als in Amerika, Rusland of Afrika.
Verschilt ook per studiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
studenten zijn dan ook vaak links.
De VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef superjojo het volgende:
[..]
Verdonk wilde zelfs elke dag de vlag hijsen op scholen
Als dat de enige maatregel is, is het inderdaad symboolpolitiek. En ik zal ook zeker niet zeggen dat dit het belangrijkste punt is. Maar het lijkt me gewoon een redelijke voorwaarde dat iemand ook gewoon kennis neemt van het volkslied. Iemand moet bij belangrijke nationale gebeurtenissen het volkslied mee kunnen zingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar los je niets mee op, symboolpolitiek.
Hogeropgeleide mensen zijn inderdaad vaker linksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar niet doen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop stiekem toch weer op een CDA-PVDA-CU kabinet. :#
Gaat niet gebeuren though.
Niks! Eindelijk eens een Christenvrij kabinet graag. Ik ga voor Groen Paars: VVD-D66-GLquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef koningdavid het volgende:
Rutte doet het goed, verwoord lekker tegendraads het rechtse geluid in een links publiek. Dat komt over bij het tv-publiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef SigmundFreud het volgende:
Rutte vind ik tot nu toe de 'winnaar', echt opgepept. van Geel heeft de schijn uiteraard tegen maar weet goed te zwijgen.
Die Kant is inderdaad een opgewonden standje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
HOU OP MET JE GESCHREEUW!
Het wordt niet overtuigender als je heel hard roept.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef koningdavid het volgende:
true dat.quote:
Ik ben ook bang voor haar. Ze zal naast je liggen in bedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ai, de aderen in de hals van Kant zwellen weer op. Eng.
godzijdank niet neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop stiekem toch weer op een CDA-PVDA-CU kabinet.
Klopt gelukkig heb ik een muteknopquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:44 schreef MilaNL het volgende:
Ja nou heb ik door al dat geschreeuw van Kant dus totaal niet begrepen hoe ze haar idee nou probeert te bereiken.
moet hij/zij dan ook in een oranje kloffie gaan lopen als nederland weer eens een wedstrijd heeft? hou toch op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als dat de enige maatregel is, is het inderdaad symboolpolitiek. En ik zal ook zeker niet zeggen dat dit het belangrijkste punt is. Maar het lijkt me gewoon een redelijke voorwaarde dat iemand ook gewoon kennis neemt van het volkslied. Iemand moet bij belangrijke nationale gebeurtenissen het volkslied mee kunnen zingen.
Niet in delftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |