Prematuur?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die mn tomaten verhaal gelezen hadden, dit was hem![]()
.
NIET DAN? Dat vind ik het mooiste aan mezelf.quote:
Dan moet je niet om erkenning vragen. Daar zorgen je lippen dan zelf wel voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NIET DAN? Dat vind ik het mooiste aan mezelf.
Goed punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd bevestiging hebben dat ze mooi zijn? Puhlease.
Ik vind ze wonderbaarlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NIET DAN? Dat vind ik het mooiste aan mezelf.
Jij bent kankerlekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Pleun wilt bevestiging.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHWquote:
Nee, was mooi om te zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHW
DEVVIE HEET HENK!!! KRUISRAKET @ HETE MEEL?!!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA CRACK_ WERKT MET IE EN NIET EENS MET TABBLADEN.
Tof nummer. Zocht 'm ook op toen ik 'm op de radio hoorde (pre-Vancouver).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, eindelijk dit kutnummer gevonden.![]()
![]()
Ze draaide 'm toen op Radio 2 met de commentatoren die Sven de mist zien in gaan erover heen gedubt en daarna Sven z'n reactie.
Lekkere power zit erin.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof nummer. Zocht 'm ook op toen ik 'm op de radio hoorde (pre-Vancouver).
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
DEVVIE HEET HENK!!! KRUISRAKET @ HETE MEEL?!!
I can guess who...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar al mn filmpjes zijn door iemand verwijderd..
Daarom: nooit inloggegevens delen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar al mn filmpjes zijn door iemand verwijderd..
Ik heb al gereageerd hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
S_A check je last.fm
Ik ga Photoshoppen (Zooey Deschanel tekenen en muziek van Yeasayer evt) terwijl ik het live stream! net als ooit eerder.
Kom dus even hier kijken
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Als je zin hebt om me bezig te zien en falafels te eten.
Doen ze ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten 'm live spelen als ik ze zie!![]()
falafel = mijn favo foodquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
S_A check je last.fm
Ik ga Photoshoppen (Zooey Deschanel tekenen en muziek van Yeasayer evt) terwijl ik het live stream! net als ooit eerder.
Kom dus even hier kijken
Damn it.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
S_A check je last.fm
Kom dus even hier kijken
jij lijkt me meer een frikandel iemand?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij lijkt me meer een frikandel iemand?
Hihi.quote:
Ik wil Maisnon bezig zien, natuurlijk.quote:
Die uitspraak deed ze zeker naar aanleiding van je taalgebruik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef MiVer het volgende:
net turk meisje die vroeg of ik ook turks was
WTF
moet niet veel gekker worden
Nou jongen, stem pvvquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef MiVer het volgende:
net turk meisje die vroeg of ik ook turks was
WTF
moet niet veel gekker worden
ik jou ook welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
Ik wil Maisnon bezig zien, natuurlijk.
nee geen woord gewisseldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die uitspraak deed ze zeker naar aanleiding van je taalgebruik?
Heb ik nog niet gelezen. Hij staat wel op blackboard maar hele gare kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
@S_a: tofjes. Dat was ik toen ook geloof ik. Vertel eens wat over je zaak.
http://www.twitvid.com/4A5F9
Ik moest hard op lachen.
Ik had toen zo'n debiele zaak. Ik dacht: wtf, wat moet ik hemelsnaam aanvoeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen. Hij staat wel op blackboard maar hele gare kwaliteit.Print 'm thuis wel even.
Handig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Oh das helemaal achterlijk.Ik heb dezelfde zaak als Sharon en we zijn allebei OvJ, dus das wel leuk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef MiVer het volgende:
trouwens fas?
ben jij echt aardig?
of altijd uit op prikken uitdelen en rellen
of is nu je bril beslagen?
ok, want anders moet ik beeld bijstellenquote:
Awesome, ik zou dat soort dingen ook kopen omdat het er enkel apart en gaaf utizietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben iemand die graag dingen koopt die ze niet nodig heeft.
[ afbeelding ]
Zie hier, 4 euro.
Ik heb nu twee soorten. Lange dunne Vogue's en die. En ik rookte voor het laatst vorige zomer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Awesome, ik zou dat soort dingen ook kopen omdat het er enkel apart en gaaf utiziet![]()
welk teken tablet heb je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Procaster zorgde dat photoshop langzamer werd en het lukt niet echt om het hoofd van zooey goed te krijgenDOUBLE FAIL
Jammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Procaster zorgde dat photoshop langzamer werd en het lukt niet echt om het hoofd van zooey goed te krijgenDOUBLE FAIL
Screens?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
en ja, jij houdt van rellen, hahhahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef Fascination het volgende:
Oei, zal Maisnon op die belediging reageren.
pfff...je wilt niet weten weten welke post ik klaar hadquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef Maisnon het volgende:
ik was gewoon weer aan het photoshoppenik kijk altijd even snel in de SC en dan ga ik verder met wat ik aan het doen was
die screens komen nog wel, ik ben er dus wel mee verder aan het gaan dus het wordt nog wel wat denk ik
Ik heb een Wacom tablet, een kleine. Volito2 oid.
En of ik Painter gebruik, nopewel ooit geprobeerd even maar ik ben zo'n photoshop veteraan dat het heel erg wennen was en ik kan met photoshop dus goed uit de weg
wil gewoon zijn gezicht zienquote:
Ja inderdaad, ban van een paar maandenquote:
laatst ontkende je brabant!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben niet zo'n mysterie hoorik ben best ijdel en ik woon in Brabant niet Limburg
Ja inderdaad,ik wil ook weleens weten hoe Bp'tje eruitziet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil gewoon zijn gezicht zien
zoals ik de mijne ook toon
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Zeg, Bp, ik dacht dat je langer haar had?
Heb je een ban gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ban van een paar maanden
Wed je nog steeds?
OPZEIquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Middenscheiding opzei. Niet emo opzij.![]()
Maar mijn haar is stijl, dus hangt nogal.
HAHAAHAHAHAHA jij hebt van dat headbangers heavy-metal haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hang ondersteboven.
dit is de voorkant
achterkant is die lengte die je ziet, daar de helft van, die lente erbij
Maar ik ga van alles de helft eraf doen ofzo
en het dan een beetje naar achter
Sanna zegt:![]()
Henk van der Lek zegt:
het hangt nu naar opzij
Henk van der Lek zegt:
dus oog nog smaller
echt van dat hijheeftlanghaarmaardoeterniksmeehaar
Carice!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
@S_a: tofjes. Dat was ik toen ook geloof ik. Vertel eens wat over je zaak.
http://www.twitvid.com/4A5F9
Ik moest hard op lachen.
BBCquote:
Helleuquote:
quote:
Ja dankjewel he, nu moet ik dalijk gaan slapen met zo een stuk tumor van een nummer in mijn hoofd.quote:
Ik was eten bij zoeen Japannerquote:
quote:
Kankerblauw:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poll: wd, je MOET kiezen:reetveter Biogarde Surveillance-Fiets remlof McFearless BobbyB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat ben ik dan ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHA jij hebt van dat headbangers heavy-metal haar.
Ja, kom nou zeg. Er moeten gewoon eindelijk eens harde keuzes gemaakt worden.quote:
Homo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
WTF, hoe komt dat hartje achter Bobby's naam?
Ik sta er niet tussenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poll: wd, je MOET kiezen:reetveter Biogarde Surveillance-Fiets remlof McFearless BobbyB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je hebt iets te vertellen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
WTF, hoe komt dat hartje achter Bobby's naam?
HOER!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dankjewel he, nu moet ik dalijk gaan slapen met zo een stuk tumor van een nummer in mijn hoofd.
Ooh, je twitterrrrquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mijn twitter al had?
Ik mag kiezen en dan mag ik nog flirten met Bio omdat dat leuk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, kom nou zeg. Er moeten gewoon eindelijk eens harde keuzes gemaakt worden.
Daar doelde ik op ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij staat er niet eens tussen man.
Lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Ik neitquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mijn twitter al had?
Maar die is vast via S_a te vindenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Proest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dankjewel he, nu moet ik dalijk gaan slapen met zo een stuk tumor van een nummer in mijn hoofd.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Duh, S_a en ik delen alles via twiets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik neit
Maar die is vast via S_a te vinden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Ik moest aan Lamon denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR REETVETER WEET HET AL DOOR HEM. DUS JE HOEFT HEM NIET TE VRAGEN OF HIJ WD WILT NEUKEN.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
![]()
Zoooowat is deze vet gedaan! Ik dacht ja fijn weer zo'n kettingreactie maar hier zitten echt toffe dingen in
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
Okee bp volgende keer je hele gezicht, je kunt het.
Jij neit he. Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik neit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Maar dat wist hij toch ook al voordat Lamon. pm'de?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik moest aan Lamon denken.MAAR REETVETER WEET HET AL DOOR HEM. DUS JE HOEFT HEM NIET TE VRAGEN OF HIJ WD WILT NEUKEN.
Because I am so handsome and I am so bored
Hossel die mossel als een guido:quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook.![]()
Maar wil een andere stylo jwz. Mijn hossel skill moet een upgrade.
Hossel die mossel als een koekwaus:
Zwarte Schmink doet tegenwoordig ook wonderen bij het regelen van vrouwen:
Tenslotte zou je ook nog kunnen gaan voetballen: Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
@maisnon
maar goed
wees echt, en behoed je voor teveel ego en ijdeltuiterij
wees 100%, dus praat nooit poep
of zeg niets, maar geen poep!
verder zie je er recht leuk uit
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dat wist hij toch ook al voordat Lamon. pm'de?
Duh.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ja, ik heb geen picca's van jou mattie.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Wel heul anders dan hun fitness video's.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Zoooowat is deze vet gedaan! Ik dacht ja fijn weer zo'n kettingreactie maar hier zitten echt toffe dingen in
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Die chick van TokioHotel ziet er nu veel spanger uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hossel die mossel als een guido:
Hossel die mossel als een koekwaus:
Zwarte Schmink doet tegenwoordig ook wonderen bij het regelen van vrouwen:
Tenslotte zou je ook nog kunnen gaan voetballen:![]()
BOHBOH
BOH
Dankjewel, BP, nu moet ik weer een teiltje halen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Wattefuck.
Op die eerste foto ziet ie er een beetje Depeche Mode uit.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
Dankjewel, BP, nu moet ik weer een teiltje halen.
Ah, ze kan nu vliegen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die chick van TokioHotel ziet er nu veel spanger uit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BOHBOH
BOH
Haha Jap jonge trollgod
Een wandelend stuk kanker bedoel je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Wattefuck.
Op die eerste foto ziet ie er een beetje Depeche Mode uit.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Je wilt 'm! Z'n hosselskill slaat nu al toe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Wattefuck.
Op die eerste foto ziet ie er een beetje Depeche Mode uit.0 topics op naam. 14.gif![]()
![]()
Of nouja, Depeche Mode, iig zo´n soort band die vroeger er ook zo uit zagen ±´'Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
RTquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een wandelend stuk kanker bedoel je.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Wie zegt dat ik DP geil vind?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je wilt 'm! Z'n hosselskill slaat nu al toe.quote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
DP? Double Penetration?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik DP geil vind?
[..]Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik voel een nieuwe der untergang aankomen. Een nieuwe Hitler, maar deze heeft een coupe soleil.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ook echt die semi-homoerotische ijshockyers op de achtergrond
Moi?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik voel een nieuwe der untergang aankomen. Een nieuwe Hitler, maar deze heeft een coupe soleil.
Quadriple penetration. Twee in de kont en twee in de mond.quote:
Dat zal wel lekker gaan uitscheuren en bloeden in onemanonejar style. Damn wat w...
140 characters exceededOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Oh, die gaat toch niet de coalitie in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
![]()
ehm wat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
![]()
![]()
Haha Jap jonge trollgod
![]()
Haha Jap jonge trollgod
Sowieso.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik neit
![]()
![]()
Ik wist dat het BBC was maar ik kon niet zo 1-2-3 het directe nummer eruit halen
Maar goed gespeeld
Haha Jap jonge trollgod
Ik vind hem nog best mooi geluktquote:
Haha Jap jonge trollgod
Dat was jouw idee om bij dr te doen toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Crack_slet het volgende:
Of ga je het nu weer met andere mensen erover hebben om een baksteen door m'n raam te gooien?![]()
![]()
Ik hoop dat er nog een beetje zaad van mij zit als je dr likt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Devvie het volgende:
Kankerstraal toch op zotheid
jij bent echt zo triest bezig
![]()
mm, lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een beetje zaad van mij zit als je dr likt.![]()
![]()
Jij weet precies hoe het zit. Of liegt ze ook tegen jou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat was jouw idee om bij dr te doen toch?
Zal wel.![]()
![]()
WATSDEES?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
what you give is what you getquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:15 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Zo goed wast ze hem niet dus grote kans van wel.![]()
![]()
Jullie hadden het erover om een baksteen door m'n raam te gooien.quote:
En geef godverdomme m'n kaartjes terug!![]()
Maar waar was je nou mee bezig in photoshop?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Martijn behaalt een nieuw dieptepunt.
Even een TR plaatsen, hoor.
Ik zal ze gestempeld afleveren, persoonlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:17 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
En geef godverdomme m'n kaartjes terug!![]()
![]()
Dat was ik niet, en serieus.. laat me gewoon met rustquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:17 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Jullie hadden het erover om een baksteen door m'n raam te gooien.
En geef godverdomme m'n kaartjes terug!
Ik heb gezegd wanneer je die kaartjes terug krijgt, daarvoor hoeven we niet af te spreken dat kan gewoon met de post.
Dat heb ik al vaker keer gezegd en hier heeft de rest volgens mij echt niks mee te maken, dus ga lekker slapen..Baby darling doll face honey![]()
Moet jij niet wat spulletjes teruggeven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:17 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Jullie hadden het erover om een baksteen door m'n raam te gooien.
En geef godverdomme m'n kaartjes terug!Because I am so handsome and I am so bored
Ik wist het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal ze gestempeld afleveren, persoonlijk
![]()
![]()
Crack_, negeer hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ik niet, en serieus.. laat me gewoon met rust
Ik heb gezegd wanneer je die kaartjes terug krijgt, daarvoor hoeven we niet af te spreken dat kan gewoon met de post.
Dat heb ik al vaker keer gezegd en hier heeft de rest volgens mij echt niks mee te maken, dus ga lekker slapen..
Hij houdt zich niet aan de deal, pech voor hem.
Je weet bij lange na niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Martijn behaalt een nieuw dieptepunt.
Even een TR plaatsen, hoor.
![]()
Do I look like I care?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je weet bij lange na niet het hele verhaal.
Vertel het hem dan in een pm?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je weet bij lange na niet het hele verhaal.
Baby darling doll face honey![]()
Jij deed er toch aan mee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ik niet, en serieus.. laat me gewoon met rust
Dat heb ik al vaker keer gezegd en hier heeft de rest volgens mij echt niks mee te maken, dus ga lekker slapen..
Uhh nee, je zei dat je die kaartjes niet terug zou geven.
En nee, de rest heeft er ook niks mee te maken, zorg dan ook dat ik niet op fok hoef te komen.![]()
Waarom? Dit is toch een openbaar forum?quote:
Je weet zelf precies hoe het zit, en als jij zo doet is dit het gevolg.![]()
Zij heeft jouw spullen teruggeven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:20 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Jij deed er toch aan mee?
Uhh nee, je zei dat je die kaartjes niet terug zou geven.
En nee, de rest heeft er ook niks mee te maken, zorg dan ook dat ik niet op fok hoef te komen.
Jij haar spullen niet.
Nu heeft ze je kaartjes (die je opstuurde toen het uit was).
Jij stuurt dus gewoon haar spullen terug, lutser. Anders niet zo huilen, watje.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zij heeft jouw spullen teruggeven.
Jij haar spullen niet.
Nu heeft ze je kaartjes (die je opstuurdelangsbracht toen het uit was).
Jij stuurt dus gewoon haar spullen terug, lutser. Anders niet zo huilen, watje.![]()
Wrong, zij heeft nog meer spullen van mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij haar spullen niet.
Jij stuurt dus gewoon haar spullen terug, lutser. Anders niet zo huilen, watje.
En er is nog meer.![]()
Nee, persoonlijk brengen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij haar spullen niet.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Maar goed, je bent wel een ontiegelijk watje zonder ruggengraat als je al maandelang zielig loopt te doen om een relatie van drie maanden die uit is.
What. The. Fuck?!
Ben je zo wanhopig? Kan je niks anders krijgen of zo? Ga leven, gast. Vergeet haar en ga verder met je leven.Because I am so handsome and I am so bored
Geef haar spullen terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:22 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Wrong, zij heeft nog meer spullen van mij.
En er is nog meer.
Maar ja, jij wil dat niet. PECH GEHAD DAN!![]()
![]()
Hoe moeilijk is het om je principes opzij te schuiven?![]()
Ik krijg nog fucking veel spullen van haar, waarom zou ik eerst die van mij moeten opsturen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef haar spullen terug.
Maar ja, jij wil dat niet. PECH GEHAD DAN!![]()
![]()
Hoe moeilijk is het om je principes opzij te schuiven?![]()
![]()
Hoooi dooie !quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
MAAR GEEN SEKS !!! einz.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog popcornen nog 3flesjes bier
quote:Aaaah, iedereen keert zich tegen je?
Boehoehoe!
Ohja, ik heb zijn adapter ook nog want die van mij is hij kwijtgeraakt en deze had ik ipv, en dat noemt hij nu zijn adapter(maar nu zegt hij die van mij wel weer gevonden te hebben, maarrrr ik geloof het niet zo). Ennn zijn lenzenvloeistof omdat die niet door de brievenbus pastte en dat vond hij okee.Baby darling doll face honey![]()
quote:
Haha Jap jonge trollgod
Omdat je triest bent. En wanhopig. En constant huilt. Crybaby.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:25 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik krijg nog fucking veel spullen van haar, waarom zou ik eerst die van mij moeten opsturen?
Als je verder wil, stuur je al haar spullen op. That's it.Because I am so handsome and I am so bored
Wil je foto's?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb zijn adapter ook nog want die van mij is hij kwijtgeraakt en deze had ik ipv, en dat noemt hij nu zijn adapter(maar nu zegt hij die van mij wel weer gevonden te hebben, maarrrr ik geloof het niet zo). Ennn zijn lenzenvloeistof omdat die niet door de brievenbus pastte en dat vond hij okee.
![]()
![]()
En dan krijg je jouw shit terug, zeg het nu weer he..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je triest bent. En wanhopig. En constant huilt. Crybaby.
Als je verder wil, stuur je al haar spullen op. That's it.
En dat van mn moeder kun je ook nog krijgen als je wilt, gewoon om het zeker te wetenBaby darling doll face honey![]()
Ik wil niet verder, ik wil mijn spullen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je triest bent. En wanhopig. En constant huilt. Crybaby.
Als je verder wil, stuur je al haar spullen op. That's it.
![]()
S_a.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Smart_ass het volgende:
Zotje ik wil eigenlijk wel naaktfoto's zien. Nu we het er toch over hebben.Minderjarig meisje...
Ik heb nog 6flessen vloeistof, geef ik die er meteen bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb zijn adapter ook nog want die van mij is hij kwijtgeraakt en deze had ik ipv, en dat noemt hij nu zijn adapter(maar nu zegt hij die van mij wel weer gevonden te hebben, maarrrr ik geloof het niet zo). Ennn zijn lenzenvloeistof omdat die niet door de brievenbus pastte en dat vond hij okee.![]()
![]()
En zij wil de hare. Dus als jij nou begint...quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:27 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik wil niet verder, ik wil mijn spullen.
Kun je je romantische kaartjes terugkrijgen.
Het is zo'n heel klein flesje vloeistof, voor als je reist enzo..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog 6flessen vloeistof, geef ik die er meteen bij
Baby darling doll face honey![]()
Ja, jij wil naaktfoto's van zot zelf zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Smart_ass het volgende:
Zotje ik wil eigenlijk wel naaktfoto's zien. Nu we het er toch over hebben.
Haha Jap jonge trollgod
Ik zal wel wat foto's zoeken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Smart_ass het volgende:
Zotje ik wil eigenlijk wel naaktfoto's zien. Nu we het er toch over hebben.
Dat is niet wat je zei. Waarom zou ik je geloven? Je liegt continu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan krijg je jouw shit terug, zeg het nu weer he..
En dat van mn moeder kun je ook nog krijgen als je wilt, gewoon om het zeker te weten
![]()
Ja, maar dat wordt niet uitgelokt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ja heb ik schijt aan.Word toch genoeg minderjarige jailbait gepost enzo hier.
Mocht Martijn de naaktfoto's posten, zal ik ook eens even persoonlijk worden.Je bent gewaarschuwd, vrind.
Ik heb het drie keer gezegd ofzo, en een keer gezegd dat je ze niet terug krijgt en daarna gezegd dat ik eerst mijn spullen terug wil..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:28 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik zal wel wat foto's zoeken.
[..]
Dat is niet wat je zei. Waarom zou ik je geloven? Je liegt continu.
En dat heb ik dus al gezegd, als je denkt dat ik niet te vertrouwen ben dan geef ik ze aan mn moeder, mag je haar ook nog bellen en vragen of ik dat echt heb gedaan en dat ik ze terug opstuur zodat mijn spullen terecht zijn. Offf ik wil een foto van haar maken met die kaartjes, dat heb ik ook al gezegd tegen je..
En je kunt me vertrouwen want ik heb al je spullen meteen terug gestuurd..Baby darling doll face honey![]()
Vertel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
Mocht Martijn de naaktfoto's posten, zal ik ook eens even persoonlijk worden.Je bent gewaarschuwd, vrind.
![]()
Maakt niet uit. Ik kom er toch wel achter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik zal ze ook wel niet in het topic posten.Because I am so handsome and I am so bored
Je ziet toch wat er staat? Mooi.quote:
Ik geloof je nog ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kom er toch wel achter.![]()
Eng.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
*gooit knuppel*quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
![]()
Eerst zeggen dat ze het samen uit moeten vechten en je er dan mee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
![]()
![]()
Nee, je zei continu dat je ze niet terug zou sturen? Moet ik screenshots plaatsen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer gezegd ofzo, en een keer gezegd dat je ze niet terug krijgt en daarna gezegd dat ik eerst mijn spullen terug wil..
En dat heb ik dus al gezegd, als je denkt dat ik niet te vertrouwen ben dan geef ik ze aan mn moeder, mag je haar ook nog bellen en vragen of ik dat echt heb gedaan en dat ik ze terug opstuur zodat mijn spullen terecht zijn. Offf ik wil een foto van haar maken met die kaartjes, dat heb ik ook al gezegd tegen je..
En je kunt me vertrouwen want ik heb al je spullen meteen terug gestuurd..
Een foto maken met die kaartjes, waarom zou je dat doen? Je moeder kiest toch jouw kant.
En nee, dat heb je niet.Spannend!quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kom er toch wel achter.
![]()
In het hoenderhok?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Martijn, er zijn grenzen.
Je bent volwassen. Je weet dus best wat ik bedoel. Ken je grenzen.Because I am so handsome and I am so bored
Ik waarschuw alleen even.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ze het samen uit moeten vechten en je er dan mee gaan bemoeien.
Je dreigt dat je me weet te vinden. Ik heb nergens gezegd dat ik foto's zou posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:32 schreef Bragi het volgende:
Martijn, er zijn grenzen.
Je bent volwassen. Je weet dus best wat ik bedoel. Ken je grenzen.
![]()
quote:
Enige wat ik zeg is: ken je grenzen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:33 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je dreigt dat je me weet te vinden. Ik heb nergens gezegd dat ik foto's zou posten.Because I am so handsome and I am so bored
.....Serieus, ik heb het je gezegd.... echt serieus zo vaakquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:32 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Nee, je zei continu dat je ze niet terug zou sturen? Moet ik screenshots plaatsen?
Een foto maken met die kaartjes, waarom zou je dat doen? Je moeder kiest toch jouw kant.
En nee, dat heb je niet.
[..]
Spannend!
Maar goed, als je dat schijnbaar niet mee hebt gekregen zeg ik het nu weer?! Mijn spullen en dan krijg je die van jou terug..
En mn moeder kiest geen kanten, ik zeg toch bel dan met haar en als ik dat met haar heb afgesproken is dat ook zo hoor. En je mag ze op komen halen als je mijn spullen maar gewoon terug geeft, maar mij zie je niet meer.Baby darling doll face honey![]()
Ja, wat is nou belangrijker ?quote:
quote:Ja ik ook maar dit maakt je ook niet elke dag meequote:
Haha Jap jonge trollgod
Dus martijn, AGAIN
Als het je alleen om die kaartje gaat, ik verzeker je dat je die terug krijgt zodra ik mijn spullen terug heb. Dus klaar, ga slapen..
Mensen weten jullie nog dat ik zie dat ik nooit beloftes maak, here I go
Martijn ik belooooooooof het jeBaby darling doll face honey![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dit natuurlijk. Mijn nachtrust, daar ga je.
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook maar dit maakt je ook niet elke dag meequote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dit natuurlijk. Mijn nachtrust, daar ga je.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En jij klonk als een kleutertje van vier.quote:Because I am so handsome and I am so bored
De afgelopen maand welquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook maar dit maakt je ook niet elke dag mee![]()
![]()
Je hebt zo vaak dingen gezegd. Je zei ook dat je zwanger was, je hebt zoveel gezegd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.....Serieus, ik heb het je gezegd.... echt serieus zo vaak
Maar goed, als je dat schijnbaar niet mee hebt gekregen zeg ik het nu weer?! Mijn spullen en dan krijg je die van jou terug..
En mn moeder kiest geen kanten, ik zeg toch bel dan met haar en als ik dat met haar heb afgesproken is dat ook zo hoor. En je mag ze op komen halen als je mijn spullen maar gewoon terug geeft, maar mij zie je niet meer.
En natuurlijk kiest je moeder wel kanten, dat weet je zelf ook heel goed.Je hebt wel meer dingen beloofd en niet waargemaakt. En waarom bepaal jij nu dat ik moet gaan slapen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
Dus martijn, AGAIN
Als het je alleen om die kaartje gaat, ik verzeker je dat je die terug krijgt zodra ik mijn spullen terug heb. Dus klaar, ga slapen..
Mensen weten jullie nog dat ik zie dat ik nooit beloftes maak, here I go
Martijn ik belooooooooof het je
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:38 schreef Smart_ass het volgende:
BREAKING NEWS!
ZH en crack doen alsof er naaktfoto's zijn, maar die zijn er niet!!!!!!!!!
![]()
![]()
Gelukkig lieg jij nooit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:39 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je hebt zo vaak dingen gezegd. Je zei ook dat je zwanger was, je hebt zoveel gezegd.
En natuurlijk kiest je moeder wel kanten, dat weet je zelf ook heel goed.Because I am so handsome and I am so bored
Klonk? Wat lievvvv.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij klonk als een kleutertje van vier.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: