Je dreigt dat je me weet te vinden. Ik heb nergens gezegd dat ik foto's zou posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:32 schreef Bragi het volgende:
Martijn, er zijn grenzen.
Je bent volwassen. Je weet dus best wat ik bedoel. Ken je grenzen.
quote:
Enige wat ik zeg is: ken je grenzen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:33 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je dreigt dat je me weet te vinden. Ik heb nergens gezegd dat ik foto's zou posten.
.....Serieus, ik heb het je gezegd.... echt serieus zo vaakquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:32 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Nee, je zei continu dat je ze niet terug zou sturen? Moet ik screenshots plaatsen?
Een foto maken met die kaartjes, waarom zou je dat doen? Je moeder kiest toch jouw kant.
En nee, dat heb je niet.
[..]
Spannend!
Ja, wat is nou belangrijker ?quote:
quote:
Ja ik ook maar dit maakt je ook niet elke dag meequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dit natuurlijk. Mijn nachtrust, daar ga je.
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook maar dit maakt je ook niet elke dag mee
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dit natuurlijk. Mijn nachtrust, daar ga je.
En jij klonk als een kleutertje van vier.quote:
De afgelopen maand welquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook maar dit maakt je ook niet elke dag mee
Je hebt zo vaak dingen gezegd. Je zei ook dat je zwanger was, je hebt zoveel gezegd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.....Serieus, ik heb het je gezegd.... echt serieus zo vaak
Maar goed, als je dat schijnbaar niet mee hebt gekregen zeg ik het nu weer?! Mijn spullen en dan krijg je die van jou terug..
En mn moeder kiest geen kanten, ik zeg toch bel dan met haar en als ik dat met haar heb afgesproken is dat ook zo hoor. En je mag ze op komen halen als je mijn spullen maar gewoon terug geeft, maar mij zie je niet meer.
Je hebt wel meer dingen beloofd en niet waargemaakt. En waarom bepaal jij nu dat ik moet gaan slapen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
Dus martijn, AGAIN
Als het je alleen om die kaartje gaat, ik verzeker je dat je die terug krijgt zodra ik mijn spullen terug heb. Dus klaar, ga slapen..
Mensen weten jullie nog dat ik zie dat ik nooit beloftes maak, here I go
Martijn ik belooooooooof het je
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:38 schreef Smart_ass het volgende:
BREAKING NEWS!
ZH en crack doen alsof er naaktfoto's zijn, maar die zijn er niet!!!!!!!!!
Gelukkig lieg jij nooit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:39 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je hebt zo vaak dingen gezegd. Je zei ook dat je zwanger was, je hebt zoveel gezegd.
En natuurlijk kiest je moeder wel kanten, dat weet je zelf ook heel goed.
Klonk? Wat lievvvv.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij klonk als een kleutertje van vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |