Ik wil niet verder, ik wil mijn spullen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je triest bent. En wanhopig. En constant huilt. Crybaby.
Als je verder wil, stuur je al haar spullen op. That's it.
S_a.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Smart_ass het volgende:
Zotje ik wil eigenlijk wel naaktfoto's zien. Nu we het er toch over hebben.
Ik heb nog 6flessen vloeistof, geef ik die er meteen bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb zijn adapter ook nog want die van mij is hij kwijtgeraakt en deze had ik ipv, en dat noemt hij nu zijn adapter(maar nu zegt hij die van mij wel weer gevonden te hebben, maarrrr ik geloof het niet zo). Ennn zijn lenzenvloeistof omdat die niet door de brievenbus pastte en dat vond hij okee.
En zij wil de hare. Dus als jij nou begint...quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:27 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik wil niet verder, ik wil mijn spullen.
Het is zo'n heel klein flesje vloeistof, voor als je reist enzo..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog 6flessen vloeistof, geef ik die er meteen bij
Ja, jij wil naaktfoto's van zot zelf zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zal wel wat foto's zoeken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is niet wat je zei. Waarom zou ik je geloven? Je liegt continu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan krijg je jouw shit terug, zeg het nu weer he..
En dat van mn moeder kun je ook nog krijgen als je wilt, gewoon om het zeker te weten
Ja, maar dat wordt niet uitgelokt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ja heb ik schijt aan.Word toch genoeg minderjarige jailbait gepost enzo hier.
Ik heb het drie keer gezegd ofzo, en een keer gezegd dat je ze niet terug krijgt en daarna gezegd dat ik eerst mijn spullen terug wil..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:28 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik zal wel wat foto's zoeken.
[..]
Dat is niet wat je zei. Waarom zou ik je geloven? Je liegt continu.
Vertel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
Mocht Martijn de naaktfoto's posten, zal ik ook eens even persoonlijk worden.Je bent gewaarschuwd, vrind.
Maakt niet uit. Ik kom er toch wel achter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik zal ze ook wel niet in het topic posten.
Je ziet toch wat er staat? Mooi.quote:
Ik geloof je nog ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kom er toch wel achter.
*gooit knuppel*quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
Mocht Martijn de naaktfoto's posten, zal ik ook eens even persoonlijk worden.Je bent gewaarschuwd, vrind.
Eerst zeggen dat ze het samen uit moeten vechten en je er dan mee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
Nee, je zei continu dat je ze niet terug zou sturen? Moet ik screenshots plaatsen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer gezegd ofzo, en een keer gezegd dat je ze niet terug krijgt en daarna gezegd dat ik eerst mijn spullen terug wil..
En dat heb ik dus al gezegd, als je denkt dat ik niet te vertrouwen ben dan geef ik ze aan mn moeder, mag je haar ook nog bellen en vragen of ik dat echt heb gedaan en dat ik ze terug opstuur zodat mijn spullen terecht zijn. Offf ik wil een foto van haar maken met die kaartjes, dat heb ik ook al gezegd tegen je..
En je kunt me vertrouwen want ik heb al je spullen meteen terug gestuurd..
Spannend!quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kom er toch wel achter.
In het hoenderhok?quote:
Ik waarschuw alleen even.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ze het samen uit moeten vechten en je er dan mee gaan bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |