quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Zeg, Bp, ik dacht dat je langer haar had?
Heb je een ban gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ban van een paar maanden
Wed je nog steeds?
OPZEIquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Middenscheiding opzei. Niet emo opzij.![]()
Maar mijn haar is stijl, dus hangt nogal.
HAHAAHAHAHAHA jij hebt van dat headbangers heavy-metal haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hang ondersteboven.
dit is de voorkant
achterkant is die lengte die je ziet, daar de helft van, die lente erbij
Maar ik ga van alles de helft eraf doen ofzo
en het dan een beetje naar achter
Sanna zegt:![]()
Henk van der Lek zegt:
het hangt nu naar opzij
Henk van der Lek zegt:
dus oog nog smaller
echt van dat hijheeftlanghaarmaardoeterniksmeehaar
Carice!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
@S_a: tofjes. Dat was ik toen ook geloof ik. Vertel eens wat over je zaak.
http://www.twitvid.com/4A5F9
Ik moest hard op lachen.
BBCquote:
Helleuquote:
quote:
Ja dankjewel he, nu moet ik dalijk gaan slapen met zo een stuk tumor van een nummer in mijn hoofd.quote:
Ik was eten bij zoeen Japannerquote:
quote:
Kankerblauw:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poll: wd, je MOET kiezen:reetveter Biogarde Surveillance-Fiets remlof McFearless BobbyB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat ben ik dan ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHA jij hebt van dat headbangers heavy-metal haar.
Ja, kom nou zeg. Er moeten gewoon eindelijk eens harde keuzes gemaakt worden.quote:
Homo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
WTF, hoe komt dat hartje achter Bobby's naam?
Ik sta er niet tussenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poll: wd, je MOET kiezen:reetveter Biogarde Surveillance-Fiets remlof McFearless BobbyB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je hebt iets te vertellen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
WTF, hoe komt dat hartje achter Bobby's naam?
HOER!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dankjewel he, nu moet ik dalijk gaan slapen met zo een stuk tumor van een nummer in mijn hoofd.
Ooh, je twitterrrrquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mijn twitter al had?
Ik mag kiezen en dan mag ik nog flirten met Bio omdat dat leuk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, kom nou zeg. Er moeten gewoon eindelijk eens harde keuzes gemaakt worden.
Daar doelde ik op ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij staat er niet eens tussen man.
Lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Ik neitquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mijn twitter al had?
Maar die is vast via S_a te vindenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Proest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dankjewel he, nu moet ik dalijk gaan slapen met zo een stuk tumor van een nummer in mijn hoofd.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Duh, S_a en ik delen alles via twiets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik neit
Maar die is vast via S_a te vinden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Ik moest aan Lamon denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR REETVETER WEET HET AL DOOR HEM. DUS JE HOEFT HEM NIET TE VRAGEN OF HIJ WD WILT NEUKEN.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
![]()
Zoooowat is deze vet gedaan! Ik dacht ja fijn weer zo'n kettingreactie maar hier zitten echt toffe dingen in
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
Okee bp volgende keer je hele gezicht, je kunt het.
Jij neit he. Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik neit
Maar die is vast via S_a te vinden
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: