quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij lijkt me meer een frikandel iemand?
Hihi.quote:
Ik wil Maisnon bezig zien, natuurlijk.quote:
Die uitspraak deed ze zeker naar aanleiding van je taalgebruik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef MiVer het volgende:
net turk meisje die vroeg of ik ook turks was
WTF
moet niet veel gekker worden
Nou jongen, stem pvvquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef MiVer het volgende:
net turk meisje die vroeg of ik ook turks was
WTF
moet niet veel gekker worden
ik jou ook welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
Ik wil Maisnon bezig zien, natuurlijk.
nee geen woord gewisseldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die uitspraak deed ze zeker naar aanleiding van je taalgebruik?
Heb ik nog niet gelezen. Hij staat wel op blackboard maar hele gare kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
@S_a: tofjes. Dat was ik toen ook geloof ik. Vertel eens wat over je zaak.
http://www.twitvid.com/4A5F9
Ik moest hard op lachen.
Ik had toen zo'n debiele zaak. Ik dacht: wtf, wat moet ik hemelsnaam aanvoeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen. Hij staat wel op blackboard maar hele gare kwaliteit.Print 'm thuis wel even.
Handig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Oh das helemaal achterlijk.Ik heb dezelfde zaak als Sharon en we zijn allebei OvJ, dus das wel leuk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef MiVer het volgende:
trouwens fas?
ben jij echt aardig?
of altijd uit op prikken uitdelen en rellen
of is nu je bril beslagen?
ok, want anders moet ik beeld bijstellenquote:
Awesome, ik zou dat soort dingen ook kopen omdat het er enkel apart en gaaf utizietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben iemand die graag dingen koopt die ze niet nodig heeft.
[ afbeelding ]
Zie hier, 4 euro.
Ik heb nu twee soorten. Lange dunne Vogue's en die. En ik rookte voor het laatst vorige zomer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Awesome, ik zou dat soort dingen ook kopen omdat het er enkel apart en gaaf utiziet![]()
welk teken tablet heb je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Procaster zorgde dat photoshop langzamer werd en het lukt niet echt om het hoofd van zooey goed te krijgenDOUBLE FAIL
Jammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Procaster zorgde dat photoshop langzamer werd en het lukt niet echt om het hoofd van zooey goed te krijgenDOUBLE FAIL
Screens?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
en ja, jij houdt van rellen, hahhahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef Fascination het volgende:
Oei, zal Maisnon op die belediging reageren.
pfff...je wilt niet weten weten welke post ik klaar hadquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef Maisnon het volgende:
ik was gewoon weer aan het photoshoppenik kijk altijd even snel in de SC en dan ga ik verder met wat ik aan het doen was
die screens komen nog wel, ik ben er dus wel mee verder aan het gaan dus het wordt nog wel wat denk ik
Ik heb een Wacom tablet, een kleine. Volito2 oid.
En of ik Painter gebruik, nopewel ooit geprobeerd even maar ik ben zo'n photoshop veteraan dat het heel erg wennen was en ik kan met photoshop dus goed uit de weg
wil gewoon zijn gezicht zienquote:
Ja inderdaad, ban van een paar maandenquote:
laatst ontkende je brabant!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben niet zo'n mysterie hoorik ben best ijdel en ik woon in Brabant niet Limburg
Ja inderdaad,ik wil ook weleens weten hoe Bp'tje eruitziet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil gewoon zijn gezicht zien
zoals ik de mijne ook toon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |