Hoe dang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn rond.
[..]
Niet te koop in de winkel.
jij zoekt iig een man met vet geld denk ik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INTERNET.
En ik wil Chanel oorbellen.
Duur?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INTERNET.
En ik wil Chanel oorbellen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij zoekt iig een man met vet geld denk ik?
Ik ben heul bijna jarig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij zoekt iig een man met vet geld denk ik?
Ik las ergens 160 euro.quote:
Christ.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heul bijna jarig.Alhoewel ik liever rijlesjes krijg.
[..]
Ik las ergens 160 euro.
Die koop ik dan toch zelf imbeciel. Daar heb ik al geld voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Christ.![]()
Koop. Die.. Mustang.
. !.
ik heb rijbewijs Bquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heul bijna jarig.Alhoewel ik liever rijlesjes krijg.
[..]
Kom vrijdag, dan ben ik er ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer naar de kapper en ik wil geen pony meer, wat moet ik doen.
Ai know not you meen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van onverstaanbare exchange studenten
Misschien eerst handig om beide op papier zetten wat te bespreken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag had ik zo'n vak waar een grieks meisje in zit, en die moest iets uitleggen wat haar groepje had gedaan, aan mijn groepje. We zaten allemaal al klaar om er geen touw aan vast te kunnen knopen want ze praat zo apartlijkt me echt onhandig, ze kan zich gewoon echt niet verstaanbaar maken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kom vrijdag, dan ben ik er ook.![]()
Kaal?
Maak er een kekke drilboor van, net als in de reclame.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil mijn haar wel lichter maken als het weer heel zonnig is.
[ afbeelding ]
Zo, Doutzen blond.
IK ZIE MEZELF OMGquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die mn tomaten verhaal gelezen hadden, dit was hem![]()
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag had ik zo'n vak waar een grieks meisje in zit, en die moest iets uitleggen wat haar groepje had gedaan, aan mijn groepje. We zaten allemaal al klaar om er geen touw aan vast te kunnen knopen want ze praat zo apartlijkt me echt onhandig, ze kan zich gewoon echt niet verstaanbaar maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |