Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oh, maar maar maar die zag ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Ph. gaat bij mijn weten al regelmatig op familiebezoek in Burger's Zoo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt toch niet![]()
Beekse Bergen is beter voor jou
whehehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed punt.
Voor je het weet moet ik weer handtekeningen uitdelen met mijn gouden vulpen.
Wat? ik wilde alleen dat kapotte plaatje even vervangen in de Wiki hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
Krijg wat, de volgende doet iemand anders maar.
Nah, ik heb 5 op een rij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? ik wilde alleen dat kapotte plaatje even vervangen in de Wiki hoor.
dan kan hij nou eens een keer zijn neven bezoeken in de Beekse Bergenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ph. gaat bij mijn weten al regelmatig op familiebezoek in Burger's Zoo.
Even niet, mijn jaarabo is verlopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ph. gaat bij mijn weten al regelmatig op familiebezoek in Burger's Zoo.
nog 1 en je hebt een recordquote:
quote:
ik heb een pizza in de oven gegooidquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
Wiki bijgewerkt met nieuwe avatar van Muck en dit topic!
ik wist het welquote:
Nee, dat doe ik 's ochtends , op het toilet.quote:
TMIquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik 's ochtends , op het toilet.
marcquote:
Ja, maar die gingen over toyboys en vrouwenliefdequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik word enorm gehaat op FOK!?
idd een lachwekkend topic
en dan nog 5 delen die erop volgen![]()
ben het net aan het lezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die gingen over toyboys en vrouwenliefde
Die gaan dan weer over vrouwen die toch niets met fokkers willenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik word enorm gehaat op FOK!?
idd een lachwekkend topic
en dan nog 5 delen die erop volgen![]()
dat willen ze hier allemaal nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gaan dan weer over vrouwen die toch niets met fokkers willen
In ieder geval niet meeten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat willen ze hier allemaal niet
meeten is een HOAXquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval niet meeten.
[/Phenomodus]
In de trant van: "Ja, ik heb wel eens een vinger in mijn gleufje ges(t)opt, dus heb ik seks met een vrouw gehad, en dus ben ik bi!"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
het mooiste is dat er vrouwen bij zijn die net doen alsof ze bi zijn
mja weer prima puntjes weer eraf laten knippenquote:
zoietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trant van: "Ja, ik heb wel eens een vinger in mijn gleufje ges(t)opt, dus heb ik seks met een vrouw gehad, en dus ben ik bi!"
goed vastquote:
Niets Phenomodus aan, het is gewoon zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval niet meeten.
[/Phenomodus]
giertjequote:
dat was een vermakelijk reeksjequote:
en natuurlijk hoooiquote:
dat welquote:
ik denk het welquote:
strooiquote:
ben gerard joling nietquote:
dat gaat zeker lukkenquote:
of nog slechterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
zijn jullie hier ook alweer een deel verder
Maar ik ga lekker op tijd slapen... voel me wat ziekjes (keelpijn en gewoon gammel..), dan voel ik me morgen vast beter
lekker ben jij... nou ga ik weer twijfelen... notquote:
Heb ik je aangestoken? Dat had ik anderhalve week geleden... een week later bleek ik een lichte bronchitis te hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
zijn jullie hier ook alweer een deel verder
Maar ik ga lekker op tijd slapen... voel me wat ziekjes (keelpijn en gewoon gammel..), dan voel ik me morgen vast beter
hey fha!quote:
nee, daar wordt ik vrolijk van...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken? Dat had ik anderhalve week geleden... een week later bleek ik een lichte bronchitis te hebben.
En ik voel me nog steeds moe.
Dus als jij zingt onder de douche niet met een stem alsof je ballen worden samengeknepen met een notenkraker?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey fha!
[..]
nee, daar wordt ik vrolijk van...
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey fha!
[..]
nee, daar wordt ik vrolijk van...
Dat betekent dat je ook half kan zien. Maar je leeft nog en ze hebben niet je andere bal geamputeerd, dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k struikelt half blind de ksc binnen
fokking irritant met 1 oog, grijp overal naast, wil ik mijn vrouw haar arm pakken heb ik een tet in mijn hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat betekent dat je ook half kan zien. Maar je leeft nog en ze hebben niet je andere bal geamputeerd, dat scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja mên en peper. Dat is kei-lekker op een kaaspannenkoekquote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles heeft die pannenkoek gewoon vermomd als pizza.
Dat hoort heul niet zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mên en peper. Dat is kei-lekker op een kaaspannenkoek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fokking irritant met 1 oog, grijp overal naast, wil ik mijn vrouw haar arm pakken heb ik een tet in mijn hand.
sorry schat ik zie het niet.Wees blij dat de buurman niet even langskomt dan, en je zijn arm wilt pakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat de buurman niet even langskomt dan, en je zijn arm wilt pakken!
Nietusquote:
Ook best. Maar in mijn huis hoort het gewoon WEL.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusIk ben vet gestoord ja, van verandering ga ik trippen enzo
Dus het hoort gewoon niet, prima argument!
Dat magquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook best. Maar in mijn huis hoort het gewoon WEL..
Het is dan ook een onaf huis met nu al een lange historiequote:
Ik zou me er toch maar mee verzoenen, Fha... hoe moet dat anders als jullie ooit gaan samenwonen!quote:
maar dan heb ik een helder moment en geen steun nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat de buurman niet even langskomt dan, en je zijn arm wilt pakken!
Hier moejjekijke. En het BESTAAT nog niet eensquote:
Wij gaan nooit samenwonenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou me er toch maar mee verzoenen, Fha... hoe moet dat anders als jullie ooit gaan samenwonen!
DaMart stak hem met zijn gouden vulpen per ongeluk in het oog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef FFSletop het volgende:
Question!
Kan iemand me ff vertellen waarom wokje opeens half
blind is? Il heb het laatste topic al gelezen maar ik kan het niet vinden
Omdat hij zijn vrouw wat vaker in haar tetten wil knijpen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef FFSletop het volgende:
Question!
Kan iemand me ff vertellen waarom wokje opeens half
blind is? Il heb het laatste topic al gelezen maar ik kan het niet vinden
Misschien had ik er in een spoiler "serieuze reacties only" onder moeten zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart stak hem met zijn gouden vulpen per ongeluk in het oog.
Lees bovenstaande, DM.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij zijn vrouw wat vaker in haar tetten wil knijpen!
Wel opletten he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Denk je dat dat iets had uitgemaakt dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Misschien had ik er in een spoiler "serieuze reacties only" onder moeten zetten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Misschien had ik er in een spoiler "serieuze reacties only" onder moeten zetten
[..]
Lees bovenstaande, DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je dan een account op Partyflock gaan aanmaken. Of sugababes of zo.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jullie kennende?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je dat dat iets had uitgemaakt dan?
Eindelijk zijn we het eensquote:
Zodat jij van mij af bent zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je dan een account op Partyflock gaan aanmaken. Of sugababes of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
Het niet samenwonen bedoel je? Nee joh, dat komt heul ergens anders doorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege ketchup op een pannenkoek.
H. ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het niet samenwonen bedoel je? Nee joh, dat komt heul ergens anders door
Wel? Door wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft Bolle zijn veto uitgesproken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:
Ja ookquote:
Coolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]want
![]()
![]()
![]()
![]()
plus dat ik nu bij elk concert in Simplon en Vera in Groningen gratis binnen kom enzo![]()
[..]
Wij hebben veul meer ruzie dan iedereen denktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Of het zonnetje ook van jou kan genieten...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wel van het zonnetje kunnen genieten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben veul meer ruzie dan iedereen denkt
Wij beleven meer plezier aan het ruziemaken zelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook alleen maar voor de goedmaak sex
die fetish kon ik nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij beleven meer plezier aan het ruziemaken zelf
Dude...quote:
Zijn vrouw heeft hem een blauw oog geslagen, wat denk je zelfquote:
De eerste zon van het jaar is bepalend voor hoe je kleurt... dus pas maar op met die zon... straks loop je de hele zomer met een lichte vlek in je gezichtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wel van het zonnetje kunnen genieten
Dat krijgt hij natuurlijk als hij niks anders doet dan in haar tetten knijpenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft hem een blauw oog geslagen, wat denk je zelf
Ik kan niet zelf denken atm.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij beleven meer plezier aan het ruziemaken zelf
Ik loop al sinds 2004 elk jaar met een bruine kop na de krokusvakantiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste zon van het jaar is bepalend voor hoe je kleurt... dus pas maar op met die zon... straks loop je de hele zomer met een lichte vlek in je gezicht.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik loop al sinds 2004 elk jaar met een bruine kop na de krokusvakantienooit last van gehad
Sinds 2004 ben je pas bruin ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faker
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Als ik dat had voor elk meisje dat mij heeft geslagen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze houdt van me
![]()
en nu mag ik de rest van de dag in haar tetten knijpen
Nee, ik ben met een Bruine huidskleur geboren!!quote:
Dat vind ik dan wel weer geloofwaardige opmerkingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik dat had voor elk meisje dat mij heeft geslagen..
Alcohol?quote:
Dus het beeld dat jij nu van me hebt is van een of andere loser die hoogswaarschijnlijk voor zn 40e nooit een vriendin zal krijgen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer geloofwaardige opmerking
Dat had ik al, niet pas sinds nu netquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dus het beeld dat jij nu van me hebt is van een of andere loser die hoogswaarschijnlijk voor zn 40e nooit een vriendin zal krijgen?
deze beschrijving doet me aan ffsletop denkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dus het beeld dat jij nu van me hebt is van een of andere loser die hoogswaarschijnlijk voor zn 40e nooit een vriendin zal krijgen?
14-6= niet gelijk aan 6 DM!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich typt hij wel als een zesjarige af en toe, dus het kan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze beschrijving doet me aan ffsletop denken
Kee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... zullen we samen moe in bed gaan liggen?.
Oew, sterkte voor jullie allebeiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Kut man ik kom er dus net pas achter dat een bekende van mij in die gecrashte belgische trein(en) zat
zit nog in het gips enzo blijkbaar ...
wat de fuck zeg je tegen iemand die bijna dood is geweest?
Eng, zo komt het erg dichtbij
Je zet iig geen nummer van Soul Asylum opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Kut man ik kom er dus net pas achter dat een bekende van mij in die gecrashte belgische trein(en) zat
"Ik ben blij dat jij het hebt overleefd?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Nja ik ben me er gewoon enorm bewust van dat ik die lieve jongen miss nooit meer zag, terwijl ik hem ieder weekend ziequote:
De Crash Test Dummies zou ik ook even overslaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zet iig geen nummer van Soul Asylum op
Is dat niet te confronterend, dat spreekt eigenlijk toch wel voor zich?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik ben blij dat jij het hebt overleefd?"
Mijn bus reed nog door, verder niet heel veel verschil tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Als je daar even bij stilstaat zie je daar inderdaad Dan de ernst er pas van in. En zoiets is ook erg traumatisch. Je moet zon persoon vooral veel mentale steun geven. Geef hen aandacht, laat gewoon op elke mogelijke manier weten dat je er voor hem zult zijn. Dat zal hem ook kracht gevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik ben me er gewoon enorm bewust van dat ik die lieve jongen miss nooit meer zag, terwijl ik hem ieder weekend zie
voor hem zal het traumatisch zijn.
Hoor het ff via via, wil hem een sms sturen maar weet niet wat ik erin zou kunnen zetten
damn man... Pff je zal het maar meemaken
Ik denk dat diegene zich wel beseft dat ie mazzel heeft gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is dat niet te confronterend, dat spreekt eigenlijk toch wel voor zich?
Dat het voor zich spreekt wil niet zeggen dat het niet fijn is om te horenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En 'Ik hoorde wat er is gebeurd en wilde je even veel sterkte wensen!"?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met alle respect hoor Flash, maar dat is waarschijnlijk het meest onsubtiele wat je kunt zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn bus reed nog door, verder niet heel veel verschil toch![]()
Wat zeg je dan? Ehmm... "heb je foto's?"
"Hmmmpff foto's WTF?? Ik lig in het fucking gips, had wel fucking dood kunnen zijnGeen foto's nee, sorry
"
"Pics or it didn't happen"
tja, ligt helemaal aan de persoon.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik ben me er gewoon enorm bewust van dat ik die lieve jongen miss nooit meer zag, terwijl ik hem ieder weekend zie
voor hem zal het traumatisch zijn.
Hoor het ff via via, wil hem een sms sturen maar weet niet wat ik erin zou kunnen zetten
damn man... Pff je zal het maar meemaken
Jij bent wel subtiel, maar gaat ook niet met Fha neuken. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Met alle respect hoor Flash, maar dat is waarschijnlijk het meest onsubtiele wat je kunt zeggen.
Geen wonder dat jij en Fha nooit gaan neuqen
ik wil jouw ongeluk absoluut niet vergelijken of minder ernstig laten lijken dan het is, maar hij is er fucking goed vanaf gekomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hmmmpff foto's WTF?? Ik lig in het fucking gips, had wel fucking dood kunnen zijnGeen foto's nee, sorry
"
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je daar even bij stilstaat zie je daar inderdaad Dan de ernst er pas van in. En zoiets is ook erg traumatisch. Je moet zon persoon vooral veel mentale steun geven. Geef hen aandacht, laat gewoon op elke mogelijke manier weten dat je er voor hem zult zijn. Dat zal hem ook kracht geven
Dat Fles heeeel erg veel ouder is en ik gewoon een hele lieve vriend heb heeft er verder niks mee te maken neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef FFSletop het volgende:
Geen wonder dat jij en Fha nooit gaan neuqen
LL snapt het onderliggende punt vast wel. Sletfiguur nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
Jij bent wel subtiel, maar gaat ook niet met Fha neuken. Wat is je punt?
Dat ik op een niet al te onaardige manier probeer te hinten dat ie een lompe ******** isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
die mag je bij mij doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"
Dat is nog nooit een issue geweest inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
Dat Fles heeeel erg veel ouder is en ik gewoon een hele lieve vriend heb heeft er verder niks mee te maken nee
mooiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 'Ik hoorde wat er is gebeurd en wilde je even veel sterkte wensen!"?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo blijkens het is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL snapt het onderliggende punt vast wel. Sletfiguur nietNaja, kan niet alles hebben he
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het ligt per persoon of die subtiliteit nodig heeft of niet. Dat kunnen wij niet beoordelen bij gebrek aan enig inzicht in de persoon in kwestie
Dan weet hij wel meteen van wie het komtquote:
Voor zover ik Fles ken (ik heb hem het vaakst gemeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat ik op een niet al te onaardige manier probeer te hinten dat ie een lompe ******** is
"ik heb altijd willen fistfucken met iemand die zijn arm in het gips heeft".quote:
Truequote:
en dat dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zover ik Fles ken is hij allesbehalve een lompe lul. It's only teh internetz, je weetz.
Kun jij de geile verpleegster spelenquote:
Hallo, heb maar 1 kind gehad hoor, geen heel legerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
"ik heb altijd willen fistfucken met iemand die zijn arm in het gips heeft".
arme gast, wil ie fappen, kan het miss niet, dat doe ik hem niet aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kun jij de geile verpleegster spelen
"Moet ik even je vitale lichaamsfuncties checken? (doet shirtje extra los)"
Leuk voorspel
Dat neem ik dan maar even van je aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zover ik Fles ken (ik heb hem het vaakst gemeet) is hij allesbehalve een lompe lul. It's only teh internetz, je weetz.
Los daarvan breekt wat humor altijd wel een hoop spanning. Maar ja, je moet maar net iemand hebben die de humor er van in ziet als je zoiets schrijft. Anders gaan allerlei mensen die er niks mee te maken hebben, denken dat je een lompe string sterretjes bent. En dat ook zeggen. En dat zou je toch niet willen hmmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Zo blijkens het is.
Maar het ligt per persoon of die subtiliteit nodig heeft of niet. Dat kunnen wij niet beoordelen bij gebrek aan enig inzicht in de persoon in kwestie
Ach joh, het begin is gemaaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hallo, heb maar 1 kind gehad hoor, geen heel leger
Dan help je hem een handjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme gast, wil ie fappen, kan het miss niet, dat doe ik hem niet aan
en anders wel van mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar even van je aan
Lievde enzowquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan breekt wat humor altijd wel een hoop spanning. Maar ja, je moet maar net iemand hebben die de humor er van in ziet als je zoiets schrijft. Anders gaan allerlei mensen die er niks mee te maken hebben, denken dat je een lompe string sterretjes bent. En dat ook zeggen. En dat zou je toch niet willen hmm
quote:
God nou inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
Voor zover ik Fles ken (ik heb hem het vaakst gemeet)
Vraagt Wilma naar me ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Ladylike het volgende:
Lievde enzow
hoe is het met je duikboot?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraagt Wilma naar me ja?Ik poets hem wel even op
Gefeli DaMart!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
En dan is dit mijn 50.000e post op FOK!
Met net zoveel kaarsjes op de taart die ik voor deze gelegenheid in de KSC gooi:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
Met net zoveel kaarsjes op de taart die ik voor deze gelegenheid in de KSC gooi:
[ afbeelding ]
Spamaap, je plaatje is stuk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jeeeejquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkenhuis! Oh, Ynske ook trouwens. En Astrid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou inderdaadHoewel ik Marcb vgs mij OOK twee keer gezien heb
quote:
Nou, en hoeveel waren er in de KSCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh en DaMart ook trouwensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gekkenhuis! Oh, Ynske ook trouwens. En Astrid.
Dat wil niet zeggen dat je langer op mag blijven nu hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef FFSletop het volgende:
Yahoo!
Net gebeld, 1e twee uur vrij morgen!!
8 DaMart - 17816quote:
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de onbekendste top10 er denk ik. En ik haal langzaam Arcee in zie ik nu
Gelukkig zit die 3FM spammer achter me, die haalt mij wel weer in
1 toch pas?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou inderdaadHoewel ik Marcb vgs mij OOK twee keer gezien heb
We zijn toch ook nog een keer met Kuukske en JD Utrecht in geweest?quote:
Top 500. Dat linkje waait ergens in je MyAt schermquote:
Ja, en de andere keer was ....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn toch ook nog een keer met Kuukske en JD Utrecht in geweest?
Ja, waar we eerst wat op het station hebben lopen snacken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn toch ook nog een keer met Kuukske en JD Utrecht in geweest?
My Active Topics.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
"wat is MyAT?"
Dat kan dus echt aan me reet roesten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je langer op mag blijven nu hoor
Ik krijg eerst een al minuut lang durend KFC reclame.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor![]()
http://www.nuvideo.nl/ach(...)-tijd-voor-seks.html
Dat weet ik heus welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
"wat is MyAT?"
StErkte Llquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
mensen, ik ben weer off, thanx voor het hart onder de riem![]()
Ja, hier heb je een grote bakkes hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat kan dus echt aan me reet roesten.
Al gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hier heb je een grote bakkes heEn nou tegen dat nijlpaard in je slaapkamerdeuropening met die mattenklopper
Nu op VH1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Crash Test Dummies zou ik ook even overslaan.
Ja, wij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Wij (niet ik en Fles, ik en Bolle) duiken er ook in. Slaap lekker allemaal
![]()
![]()
is dat een pizza of zoquote:
feli DMquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
slaap ze LLquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
mensen, ik ben weer off, thanx voor het hart onder de riem![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef FFSletop het volgende:
Maar ik begin nu toch best moe te wordenga maar 's slapen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Wij (niet ik en Fles, ik en Bolle) duiken er ook in. Slaap lekker allemaal
![]()
![]()
quote:
trusten allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Goed plan, ik duik ook in bed met mijn poes
Wekker om 5:00 zetten
Alhoewel, ik moet naar Apeldoorn, dus ik denk dat ik eerst thuiswerk. Ah well.
Welterusten iedereen
friemelquote:
ik nou ook niet meerquote:
ga jij ook al slapenquote:
slaap ze marcquote:
Scheen vandaag een paar uurtjes een waterig zonnetje op de zijkant van de boot, komen er plotseling blazen op de lakquote:
dat is kutquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Scheen vandaag een paar uurtjes een waterig zonnetje op de zijkant van de boot, komen er plotseling blazen op de lak![]()
Moet ik die hele zijkant opnieuw blankschuren, plamuren en schilderen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is kut![]()
had je die dan vandaag gelakt?
Hopelijk niet, de stuurboord kant (rechts ) is altijd een zorgen kindje geweest wat betreft de lak.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben je trouwens niet bang dat de andere kant hetzelfde gaat doen friemel?
was het misschien te koud cq vochtig toen je het lakte ?quote:
en dat blijkt dus weerquote:[..]
Hopelijk niet, de stuurboord kant (rechts ) is altijd een zorgen kindje geweest wat betreft de lak.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was het misschien te koud cq vochtig toen je het lakte ?
[..]
en dat blijkt dus weer
dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
waar heb je het ijzer mee behandelt voordat je er nieuwe lak op zette?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alles netjes warm gestookt met een hete lucht kanon.
Maar ik heb al eens eerder blazen gehad op dezelfde plek![]()
Daarom had ik daar alles kaal geschuurd tot op het ijzer toe, in de hoop dat dat voldoende zou zijn, Niet dus ....
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 092 Pheno
02. 080 Ladylike
03. 079 Giertje
04. 068 MaleDuck
05. 064 goldfinger1963
06. 052 Dr_Flash
07. 047 DaMart
08. 044 Marijkezwolle
09. 034 wel.o.k
10. 033 FFSletop
11. 031 Fha
12. 027 Knuffelzacht
13. 018 MPG
14. 017 indahnesia.com
15. 013 suikertaartje
16. 011 8108139dpths
17. 011 marcb1974
18. 010 Aarti
19. 004 friemelaar
20. 003 john-frusciante
Volgorde :quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar heb je het ijzer mee behandelt voordat je er nieuwe lak op zette?
tering ik sta er toch nog inquote:Top 100 van dinsdag 2 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 358 suikertaartje
14. 214 Ladylike
20. 192 Knuffelzacht
21. 188 Giertje
28. 159 8108139dpths
36. 130 Pheno
61. 097 MaleDuck
95. 075 Marijkezwolle
98. 073 goldfinger1963
indahquote:
en wat als je gewoon loodmenie gebruikt en daar dan de primer over zetquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgorde :
2 comp. (epoxy) primer. 2x
epoxy plamuur
epoxy primer 2x
2comp lak zwart 1x
2comp lak rood 2x
dus bijna weer beterquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed geslapen afgelopen nacht.. gelukkig.
Voel me wat duf, maar heb geen hoofdpijn en kan zonder al te veel pijn slikken (eten, zaad laat ik aan anderen overquote:
dan had ie minder werk gehad nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat als je gewoon loodmenie gebruikt en daar dan de primer over zet
rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voel me wat duf, maar heb geen hoofdpijn en kan zonder al te veel pijn slikken (eten, zaad laat ik aan anderen over)
hopelijk gaat dit herstel sneller als de bouw van Romequote:Op woensdag 3 maart 2010 01:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rome is ook niet in 1 dag gebouwd
dat is niet zekerquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan had ie minder werk gehad nu.
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 01:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hopelijk gaat dit herstel sneller als de bouw van Rome
oh, dat moet je niet hebben inderdad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet zeker![]()
het kan nml zijn dat de componetenlak dan niet hecht
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat als je gewoon loodmenie gebruikt en daar dan de primer over zet
dan zal je dadelijk wel naar de wc moetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb alweer een liter vocht gedronken in het afgelopen uur.
daar was ik al bang voor daarom vroeg ik het ook aan jequote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2 compenten verf "vreet" de loodmenie op
![]()
Dat gaat dus al bij de eerste laag fout![]()
Daarbij mag loodmenie nooit onder of nabij de waterlijn gebruiktworden (bij 1 comp. systemen) omdat dat onder water gaat "verzepen" en dus per definitie los komt.
Ik ben al in overleg met "de wijze heren" van de verffabriek die vermoeden dat er "iets" in het staal zit ( mogelijke vervuiling met zink of ingesloten slak van het smelten.)
Nu nog "even" afwachten hoe ze dat willen onderzoeken
lijkt me ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoveel tijd heb ik bovendien niet
kutzooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:22 schreef friemelaar het volgende:
't zal wel neerkomen op:
Volledig kaal halen.
Scheidings- / hechtprimer
Plamuren
tussenprimer 2 à 3 lagen
voorlak
aflakken 2x
Hopelijk krijg ik het zo afgewerkt dat de overgang tussen onbewerkt en bewerkt niet zichtbaar is.
De scheiding zal nl. precies aan de voorkant komen, en dat is nu juist het "aangezicht" van het schip![]()
Nouja, een weekje of 2 extra werk en zo'n ¤ 1000,00 aan extra schildermateriaal kan er ook nog wel bij
eet en slaap ze friemelquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:23 schreef friemelaar het volgende:
'K ga een hapje etenen dan eens proberen te slapen...
Truste en tot morgen straks
neuh, ik was lekker weer even in slaap gevallen Heb flinke koorts toch nog, en dan is een kamer met airco zalig om in te zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
indah is nou net aan het doen of hij het druk heeft
dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik was lekker weer even in slaap gevallen Heb flinke koorts toch nog, en dan is een kamer met airco zalig om in te zitten.
En dan lekker uitdrogenquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik was lekker weer even in slaap gevallen Heb flinke koorts toch nog, en dan is een kamer met airco zalig om in te zitten.
Je hoeft je iig niet af te vragen waarom je keel geïrriteerd is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's inderdaad een minpunt, blijven drinken dus.
Maar toch een goedemorgenquote:
Jij niet, maar als je al wat grieperig bent kan een airco funest zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 06:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb geen problemen met airco over het algemeen. En ik zit er overdag het lieft ook niet in. Nu zit ik lekker in de woonkamer zonder airco.. met een ventilator is het prima te hebben.
Ja, dat geloof ik graag. Ik gebruik de airco alleen als het niet anders kan, enkele uurtjes in de nacht om koel te blijven, maar dan nog maar op 27 graden, want kouder is te koudquote:Op woensdag 3 maart 2010 06:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je al wat grieperig bent kan een airco funest zijn
ik lig op de dekens tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:09 schreef Pheno het volgende:
Warme dekens ftw
Zo, Lost ook binnen in 10 minuutjesVanavond maar weer kijken.
Nou ja, indah kan geheime bezoekjes brengen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou nee, ik kom Noord Holland nooit uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |