Ja, maar die gingen over toyboys en vrouwenliefdequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik word enorm gehaat op FOK!?
idd een lachwekkend topic
en dan nog 5 delen die erop volgen![]()
ben het net aan het lezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die gingen over toyboys en vrouwenliefde
Die gaan dan weer over vrouwen die toch niets met fokkers willenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik word enorm gehaat op FOK!?
idd een lachwekkend topic
en dan nog 5 delen die erop volgen![]()
dat willen ze hier allemaal nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gaan dan weer over vrouwen die toch niets met fokkers willen
In ieder geval niet meeten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat willen ze hier allemaal niet
meeten is een HOAXquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval niet meeten.
[/Phenomodus]
In de trant van: "Ja, ik heb wel eens een vinger in mijn gleufje ges(t)opt, dus heb ik seks met een vrouw gehad, en dus ben ik bi!"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
het mooiste is dat er vrouwen bij zijn die net doen alsof ze bi zijn
mja weer prima puntjes weer eraf laten knippenquote:
zoietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trant van: "Ja, ik heb wel eens een vinger in mijn gleufje ges(t)opt, dus heb ik seks met een vrouw gehad, en dus ben ik bi!"
goed vastquote:
Niets Phenomodus aan, het is gewoon zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval niet meeten.
[/Phenomodus]
giertjequote:
dat was een vermakelijk reeksjequote:
en natuurlijk hoooiquote:
dat welquote:
ik denk het welquote:
strooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |