deze beschrijving doet me aan ffsletop denkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dus het beeld dat jij nu van me hebt is van een of andere loser die hoogswaarschijnlijk voor zn 40e nooit een vriendin zal krijgen?
14-6= niet gelijk aan 6 DM!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich typt hij wel als een zesjarige af en toe, dus het kan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze beschrijving doet me aan ffsletop denken
Kee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... zullen we samen moe in bed gaan liggen?.
Oew, sterkte voor jullie allebeiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Kut man ik kom er dus net pas achter dat een bekende van mij in die gecrashte belgische trein(en) zat
zit nog in het gips enzo blijkbaar ...
wat de fuck zeg je tegen iemand die bijna dood is geweest?
Eng, zo komt het erg dichtbij
Je zet iig geen nummer van Soul Asylum opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Kut man ik kom er dus net pas achter dat een bekende van mij in die gecrashte belgische trein(en) zat
"Ik ben blij dat jij het hebt overleefd?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Nja ik ben me er gewoon enorm bewust van dat ik die lieve jongen miss nooit meer zag, terwijl ik hem ieder weekend ziequote:
De Crash Test Dummies zou ik ook even overslaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zet iig geen nummer van Soul Asylum op
Is dat niet te confronterend, dat spreekt eigenlijk toch wel voor zich?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik ben blij dat jij het hebt overleefd?"
Mijn bus reed nog door, verder niet heel veel verschil tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Als je daar even bij stilstaat zie je daar inderdaad Dan de ernst er pas van in. En zoiets is ook erg traumatisch. Je moet zon persoon vooral veel mentale steun geven. Geef hen aandacht, laat gewoon op elke mogelijke manier weten dat je er voor hem zult zijn. Dat zal hem ook kracht gevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik ben me er gewoon enorm bewust van dat ik die lieve jongen miss nooit meer zag, terwijl ik hem ieder weekend zie
voor hem zal het traumatisch zijn.
Hoor het ff via via, wil hem een sms sturen maar weet niet wat ik erin zou kunnen zetten
damn man... Pff je zal het maar meemaken
Ik denk dat diegene zich wel beseft dat ie mazzel heeft gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is dat niet te confronterend, dat spreekt eigenlijk toch wel voor zich?
Dat het voor zich spreekt wil niet zeggen dat het niet fijn is om te horenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En 'Ik hoorde wat er is gebeurd en wilde je even veel sterkte wensen!"?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met alle respect hoor Flash, maar dat is waarschijnlijk het meest onsubtiele wat je kunt zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn bus reed nog door, verder niet heel veel verschil toch![]()
Wat zeg je dan? Ehmm... "heb je foto's?"
"Hmmmpff foto's WTF?? Ik lig in het fucking gips, had wel fucking dood kunnen zijnGeen foto's nee, sorry
"
"Pics or it didn't happen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |