Wij hebben veul meer ruzie dan iedereen denktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het niet samenwonen bedoel je? Nee joh, dat komt heul ergens anders door
Of het zonnetje ook van jou kan genieten...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wel van het zonnetje kunnen genieten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben veul meer ruzie dan iedereen denkt
Wij beleven meer plezier aan het ruziemaken zelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook alleen maar voor de goedmaak sex
die fetish kon ik nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij beleven meer plezier aan het ruziemaken zelf
Dude...quote:
Zijn vrouw heeft hem een blauw oog geslagen, wat denk je zelfquote:
De eerste zon van het jaar is bepalend voor hoe je kleurt... dus pas maar op met die zon... straks loop je de hele zomer met een lichte vlek in je gezichtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wel van het zonnetje kunnen genieten
Dat krijgt hij natuurlijk als hij niks anders doet dan in haar tetten knijpenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft hem een blauw oog geslagen, wat denk je zelf
Ik kan niet zelf denken atm.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij beleven meer plezier aan het ruziemaken zelf
Ik loop al sinds 2004 elk jaar met een bruine kop na de krokusvakantiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste zon van het jaar is bepalend voor hoe je kleurt... dus pas maar op met die zon... straks loop je de hele zomer met een lichte vlek in je gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik loop al sinds 2004 elk jaar met een bruine kop na de krokusvakantienooit last van gehad
Sinds 2004 ben je pas bruin ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faker
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Als ik dat had voor elk meisje dat mij heeft geslagen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze houdt van me
![]()
en nu mag ik de rest van de dag in haar tetten knijpen
Nee, ik ben met een Bruine huidskleur geboren!!quote:
Dat vind ik dan wel weer geloofwaardige opmerkingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik dat had voor elk meisje dat mij heeft geslagen..
Alcohol?quote:
Dus het beeld dat jij nu van me hebt is van een of andere loser die hoogswaarschijnlijk voor zn 40e nooit een vriendin zal krijgen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer geloofwaardige opmerking
Dat had ik al, niet pas sinds nu netquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dus het beeld dat jij nu van me hebt is van een of andere loser die hoogswaarschijnlijk voor zn 40e nooit een vriendin zal krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |