dat gaat zeker lukkenquote:
of nog slechterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
zijn jullie hier ook alweer een deel verder
Maar ik ga lekker op tijd slapen... voel me wat ziekjes (keelpijn en gewoon gammel..), dan voel ik me morgen vast beter
lekker ben jij... nou ga ik weer twijfelen... notquote:
Heb ik je aangestoken? Dat had ik anderhalve week geleden... een week later bleek ik een lichte bronchitis te hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
zijn jullie hier ook alweer een deel verder
Maar ik ga lekker op tijd slapen... voel me wat ziekjes (keelpijn en gewoon gammel..), dan voel ik me morgen vast beter
hey fha!quote:
nee, daar wordt ik vrolijk van...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken? Dat had ik anderhalve week geleden... een week later bleek ik een lichte bronchitis te hebben.
En ik voel me nog steeds moe.
Dus als jij zingt onder de douche niet met een stem alsof je ballen worden samengeknepen met een notenkraker?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey fha!
[..]
nee, daar wordt ik vrolijk van...
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey fha!
[..]
nee, daar wordt ik vrolijk van...
Dat betekent dat je ook half kan zien. Maar je leeft nog en ze hebben niet je andere bal geamputeerd, dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k struikelt half blind de ksc binnen
fokking irritant met 1 oog, grijp overal naast, wil ik mijn vrouw haar arm pakken heb ik een tet in mijn hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat betekent dat je ook half kan zien. Maar je leeft nog en ze hebben niet je andere bal geamputeerd, dat scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja mên en peper. Dat is kei-lekker op een kaaspannenkoekquote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles heeft die pannenkoek gewoon vermomd als pizza.
Dat hoort heul niet zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mên en peper. Dat is kei-lekker op een kaaspannenkoek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fokking irritant met 1 oog, grijp overal naast, wil ik mijn vrouw haar arm pakken heb ik een tet in mijn hand.
sorry schat ik zie het niet.Wees blij dat de buurman niet even langskomt dan, en je zijn arm wilt pakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat de buurman niet even langskomt dan, en je zijn arm wilt pakken!
Nietusquote:
Ook best. Maar in mijn huis hoort het gewoon WEL.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusIk ben vet gestoord ja, van verandering ga ik trippen enzo
Dus het hoort gewoon niet, prima argument!
Dat magquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook best. Maar in mijn huis hoort het gewoon WEL..
Het is dan ook een onaf huis met nu al een lange historiequote:
Ik zou me er toch maar mee verzoenen, Fha... hoe moet dat anders als jullie ooit gaan samenwonen!quote:
maar dan heb ik een helder moment en geen steun nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat de buurman niet even langskomt dan, en je zijn arm wilt pakken!
Hier moejjekijke. En het BESTAAT nog niet eensquote:
Wij gaan nooit samenwonenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou me er toch maar mee verzoenen, Fha... hoe moet dat anders als jullie ooit gaan samenwonen!
DaMart stak hem met zijn gouden vulpen per ongeluk in het oog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef FFSletop het volgende:
Question!
Kan iemand me ff vertellen waarom wokje opeens half
blind is? Il heb het laatste topic al gelezen maar ik kan het niet vinden
Omdat hij zijn vrouw wat vaker in haar tetten wil knijpen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef FFSletop het volgende:
Question!
Kan iemand me ff vertellen waarom wokje opeens half
blind is? Il heb het laatste topic al gelezen maar ik kan het niet vinden
Misschien had ik er in een spoiler "serieuze reacties only" onder moeten zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart stak hem met zijn gouden vulpen per ongeluk in het oog.
Lees bovenstaande, DM.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij zijn vrouw wat vaker in haar tetten wil knijpen!
Wel opletten he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Denk je dat dat iets had uitgemaakt dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Misschien had ik er in een spoiler "serieuze reacties only" onder moeten zetten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Misschien had ik er in een spoiler "serieuze reacties only" onder moeten zetten
[..]
Lees bovenstaande, DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je dan een account op Partyflock gaan aanmaken. Of sugababes of zo.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jullie kennende?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je dat dat iets had uitgemaakt dan?
Eindelijk zijn we het eensquote:
Zodat jij van mij af bent zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je dan een account op Partyflock gaan aanmaken. Of sugababes of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Het niet samenwonen bedoel je? Nee joh, dat komt heul ergens anders doorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege ketchup op een pannenkoek.
H. ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het niet samenwonen bedoel je? Nee joh, dat komt heul ergens anders door
Wel? Door wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft Bolle zijn veto uitgesproken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:
Ja ookquote:
Coolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]want
![]()
![]()
![]()
![]()
plus dat ik nu bij elk concert in Simplon en Vera in Groningen gratis binnen kom enzo![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |