ditquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Komt omdat je kleding met dierenprint draagt, dat is voor kampers.
Omdat ze me aankeek!quote:Hoe weet je nou dat het over jou ging?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik maak wel een foto als ik thuis ben. Ik zag er echt wel leuk uit hoor, al zeg ik het zelf.
Tevens WAAIDE mijn rokje niet op, hij kroop alleen een beetje omhoog tijdens het lopen!
tvpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik maak wel een foto als ik thuis ben. Ik zag er echt wel leuk uit hoor, al zeg ik het zelf.
Tevens WAAIDE mijn rokje niet op, hij kroop alleen een beetje omhoog tijdens het lopen!
Dude, wacht nou maar tot je die foto ziet voordat je oordeelt.quote:Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.
Ik zeg iets over kampers, niet over jouw of mijn stijl, ga nou niet bitchenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:28 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Dude, wacht nou maar tot je die foto ziet voordat je oordeelt.
Ben benieuwd hoe jij er bij loopt..
Oh en tevens ben ik géén kamper. Alles behalve!
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
we gaan gewoon in spanning wachten op die foto's
Even quoten voor bewijs. Nog nooit gezien dat iemand dit echt doorzet vandaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Hoop je!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Oh, en natuurlijk sta ik wel onherkenbaar op die foto
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef beertenderrr het volgende:
even een tvp om te concluderen of emo wel of niet gelijk had
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Den Bosch!quote:op welk station?
Iets dergelijks heb ik niet in mijn kast hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
Nope, helemaal niets, doet er ook niet toe, kan best leuk staan hoor. Is alleen niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
quote:TS is een dame van lichte zeden
Ik noem dat schizofreniequote:
Volgens mij snap je er de ballen niet van.. En niet de vorm van jouw rokje? Zit er bij jou een gat in het midden ofzo?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Nou, dat meisje op je foto is best mooi hoor, moet dat een belediging zijn?
En mijn rokje heeft niet die vorm!
Oh, was jij dat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
We wachten nog steeds op picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
En mijn rokje heeft niet die vorm!
Ja, je was niet van me af te slaan.. Dus doe nou maar niet zo verbaasd.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
Ik heb wel een luipaard hangen..quote:Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen
Agree,, tvp voor picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
First of all ; wat heb jij veel haat in je zegquote:Volgens mij snap je er de ballen niet van.. En niet de vorm van jouw rokje? Zit er bij jou een gat in het midden ofzo?!
Wist ik veel dat jij ook op Fok ronddwaalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Sereenie het volgende:
Ja, je was niet van me af te slaan.. Dus doe nou maar niet zo verbaasd.
Dus wanneer het warm word laat jij ondergoed achterwege?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Panty met dit weer? Je bent gek het is fucking koud nog! Zebrarokje is wel erg leuk btw.
Ik zei toch als ik thuis ben, wat dus pas rond 6 a 7 uur is.quote:Komen die pics nog?
Wat? Het is toch een normale vraag? Kijk, ik jouw geval is het duidelijk;jij rookt graag.quote:
quote:
En dan vindt jij het raar dat je aandacht krijgt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nee nee ze draagt een rokje geen broek![]()
[ afbeelding ]
I second that, het staat altijd zo hoerig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo zit je al lekker met de broek op de enkels te wachten op Fok!vrouwen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef nomad87 het volgende:
schiet verdomme nou eens op met die foto's;)
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef GimmeGore het volgende:
Dat iemand zich er wat van aan trekt wat een ander van je kleding vindt.
Iemand die een topic maakt naar aanleiding van een ander topic en doet alsof hij een onderdeel van het verhaal van dat topic wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Fastloveprofessional het volgende:
wat is een lemming trouwens? En wat betekent tvp?
Lol, n00b.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Fastloveprofessional het volgende:
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Niet zo flauw doen johquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iemand die een topic maakt naar aanleiding van een ander topic en doet alsof hij een onderdeel van het verhaal van dat topic was
tvp = terugvindpost
Zo komt het topic terug in je active topics
Ja, jij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo zit je al lekker met de broek op de enkels te wachten op Fok!vrouwen ?
Mijn bureau staat ineens 20 cm hogerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo zit je al lekker met de broek op de enkels te wachten op Fok!vrouwen ?
Toch handig, een klusjesman.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Mijn bureau staat ineens 20 cm hoger
20cm en Fok!mannen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Mijn bureau staat ineens 20 cm hoger
Cursus Nederlandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef zovty het volgende:
Is dit de lemming of komt die nog?
Tevens: kan ik je nick uitleggen als zijnde dat je hoer bent?
Daar zijn de meningen nog altijd over verdeeld en bronnen zijn schaars. De tendens neigt anno 2010 naar 'reëel'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zebra's dragen toch ook geen mensenprint.
Wat je onderschrift zegt FAILquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Maitje het volgende:
Klacht: Vrouwen die als hoeren op straat lopen
Klacht 2: Tijger print
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
Foktaal...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen johEen lemming is een betekenis voor teringtopic oid, vroeger werd door mods nog goed gelet op scheldwoorden enzo, en dus werden scheldwoorden door 'lemming' vervangen. tegenwoordig is het lemming hetzelfde als kuttopic oid.
tvp betekend 'tietjes voor pedo's' oftewel: ze wachten op plaatjes van deze chick.
Vandaag kijk ik alleen naar lichaamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Oh, en natuurlijk sta ik wel onherkenbaar op die foto
Maar jij hebt je broek al op de enkels.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Fok!nerds die nog steeds gulzig wachten op de foto van TS
Erg hequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hahahaha als dit mijn kloon was geweest zou ik toch hard zitten te lachen thuis
100 tvp's voor pics van een zebraprintrokje!
Waarschijnlijk is ze niet eens knap of lekker, anders had niemand raar opgekeken van dat rokjequote:
Op stage zeker ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar jij hebt je broek al op de enkels.
Lekker schijten ja?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Op stage zeker ?
Die broek gaat alleen op de enkels als ik weer eens effe lekker moet schijten.
Echt waar hoor jongensquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Nja ik post die pics vanavond wel even.
Besides ; inderdaad wel veel tvp's voor een zebra rokje dat écht niet zo kort is?
quote:Rookert [] woensdag 3 maart 2010 @ 10:55 (#156)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Nja ik post die pics vanavond wel even.
Besides ; inderdaad wel veel tvp's voor een zebra rokje dat écht niet zo kort is?
Echt waar hoor jongens
Durf te wedden dat ik hoger opgeleid ben dan jijquote:2NutZ
Bewust asociaal. [] woensdag 3 maart 2010 @ 10:58 (#159)
Alsof we nog nooit van die pauper rokjes hebben gezien.
TS is waarschijnlijk zelfs nog te dom om een foto te maken, laat staan posten op een forum.
Laat dan zien hoe je eruit ziet zonder rokje. Dat is interessanter.
Oh please, alsof je het ook echt gaat doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Hahaha zit eens niet zo gemeen te doen!
Ja dus? en dan ben je ook automatisch slimmer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik hoger opgeleid ben dan jij
Dit topic is dicht voor die tijd, want die pics komen ècht nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Nou laat die rok maar zien, dan kunnen we allemaal 'oehhhh' en 'aahhhh' doen en dan kan dit op slot.
En dan toch zo'n domme doos zijn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef Fastloveprofessional het volgende:
quote:quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ja dus? en dan ben je ook automatisch slimmer?
En dat betekend ook dat je gelijk alles weet? ook hoe je foto's moet posten? je kan niet eens fatsoenlijk quoten man.
Nou laat die rok maar zien, dan kunnen we allemaal 'oehhhh' en 'aahhhh' doen en dan kan dit op slot.
Hehehe oudere topics opgraven, altijd leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Northside het volgende:
[..]
En dan toch zo'n domme doos zijn?![]()
Sex met mijn (bezette) ex, nu een knots van een schuldgevoel
do'hquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit topic is dicht voor die tijd, want die pics komen ècht niet
Een knots ook echt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Het kunnen quoten in het leven e.d. was niet de essentie van het verhaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
ja want je hebt er natuurlijk meer aan in het leven om goed te kunnen quoten op fok.nl dan een goede opleiding.
You're right and I'm wrong, I'm sorry okay?
De update in dat topic is helemaal van een IQ-loos niveau.quote:
Niet, ze is hoog opgeleid!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De update in dat topic is helemaal van een IQ-loos niveau.
Nou jezus als je dat andere topic leest weet je in ieder geval gelijk dat dat niet waar is hahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, ze is hoog opgeleid!!wat een doos.
Het is echt huilen met de pet opquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou jezus als je dat andere topic leest weet je in ieder geval gelijk dat dat niet waar is hahahaha![]()
Shit hey, wat slechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Weet je als je quote doe het dan goed. Nu lijkt het net of je tegen jezelf aan het lullen bentquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
ja want je hebt er natuurlijk meer aan in het leven om goed te kunnen quoten op fok.nl dan een goede opleiding.
You're right and I'm wrong, I'm sorry okay?
Plus dat lopende zinnen ook wel net zo prettig lezen ...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
Weet je als je quote doe het dan goed. Nu lijkt het net of je tegen jezelf aan het lullen bent
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Djeez het volgende:
Tvp voor pics. Maak ik er een mooie nieuwspost van
VMBO Zebra gespot op station?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Djeez het volgende:
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die de hoop op pics nog niet hebben opgegevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Djeez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |