ditquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Komt omdat je kleding met dierenprint draagt, dat is voor kampers.
Omdat ze me aankeek!quote:Hoe weet je nou dat het over jou ging?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik maak wel een foto als ik thuis ben. Ik zag er echt wel leuk uit hoor, al zeg ik het zelf.
Tevens WAAIDE mijn rokje niet op, hij kroop alleen een beetje omhoog tijdens het lopen!
tvpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik maak wel een foto als ik thuis ben. Ik zag er echt wel leuk uit hoor, al zeg ik het zelf.
Tevens WAAIDE mijn rokje niet op, hij kroop alleen een beetje omhoog tijdens het lopen!
Dude, wacht nou maar tot je die foto ziet voordat je oordeelt.quote:Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.
Ik zeg iets over kampers, niet over jouw of mijn stijl, ga nou niet bitchenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:28 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Dude, wacht nou maar tot je die foto ziet voordat je oordeelt.
Ben benieuwd hoe jij er bij loopt..
Oh en tevens ben ik géén kamper. Alles behalve!
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
we gaan gewoon in spanning wachten op die foto's
Even quoten voor bewijs. Nog nooit gezien dat iemand dit echt doorzet vandaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Hoop je!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Oh, en natuurlijk sta ik wel onherkenbaar op die foto
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef beertenderrr het volgende:
even een tvp om te concluderen of emo wel of niet gelijk had
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Den Bosch!quote:op welk station?
Iets dergelijks heb ik niet in mijn kast hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
Nope, helemaal niets, doet er ook niet toe, kan best leuk staan hoor. Is alleen niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
quote:TS is een dame van lichte zeden
Ik noem dat schizofreniequote:
Volgens mij snap je er de ballen niet van.. En niet de vorm van jouw rokje? Zit er bij jou een gat in het midden ofzo?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Nou, dat meisje op je foto is best mooi hoor, moet dat een belediging zijn?
En mijn rokje heeft niet die vorm!
Oh, was jij dat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
We wachten nog steeds op picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
En mijn rokje heeft niet die vorm!
Ja, je was niet van me af te slaan.. Dus doe nou maar niet zo verbaasd.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
Ik heb wel een luipaard hangen..quote:Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen
Agree,, tvp voor picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
First of all ; wat heb jij veel haat in je zegquote:Volgens mij snap je er de ballen niet van.. En niet de vorm van jouw rokje? Zit er bij jou een gat in het midden ofzo?!
Wist ik veel dat jij ook op Fok ronddwaalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Sereenie het volgende:
Ja, je was niet van me af te slaan.. Dus doe nou maar niet zo verbaasd.
Dus wanneer het warm word laat jij ondergoed achterwege?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Panty met dit weer? Je bent gek het is fucking koud nog! Zebrarokje is wel erg leuk btw.
Ik zei toch als ik thuis ben, wat dus pas rond 6 a 7 uur is.quote:Komen die pics nog?
Wat? Het is toch een normale vraag? Kijk, ik jouw geval is het duidelijk;jij rookt graag.quote:
quote:
En dan vindt jij het raar dat je aandacht krijgt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nee nee ze draagt een rokje geen broek![]()
[ afbeelding ]
I second that, het staat altijd zo hoerig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |