Oh, was jij dat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
We wachten nog steeds op picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Nou, dat meisje op je foto is best mooi hoor, moet dat een belediging zijn?
En mijn rokje heeft niet die vorm!
Ja, je was niet van me af te slaan.. Dus doe nou maar niet zo verbaasd.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
Ik heb wel een luipaard hangen..quote:Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen
Agree,, tvp voor picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Nou, dat meisje op je foto is best mooi hoor, moet dat een belediging zijn?
First of all ; wat heb jij veel haat in je zegquote:Volgens mij snap je er de ballen niet van.. En niet de vorm van jouw rokje? Zit er bij jou een gat in het midden ofzo?!
Wist ik veel dat jij ook op Fok ronddwaalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Sereenie het volgende:
Ja, je was niet van me af te slaan.. Dus doe nou maar niet zo verbaasd.
Dus wanneer het warm word laat jij ondergoed achterwege?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Panty met dit weer? Je bent gek het is fucking koud nog! Zebrarokje is wel erg leuk btw.
Ik zei toch als ik thuis ben, wat dus pas rond 6 a 7 uur is.quote:Komen die pics nog?
Wat? Het is toch een normale vraag? Kijk, ik jouw geval is het duidelijk;jij rookt graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |