Hoop je!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Oh, en natuurlijk sta ik wel onherkenbaar op die foto
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef beertenderrr het volgende:
even een tvp om te concluderen of emo wel of niet gelijk had
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Komt omdat je kleding met dierenprint draagt, dat is voor kampers.
Den Bosch!quote:op welk station?
Iets dergelijks heb ik niet in mijn kast hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
Nope, helemaal niets, doet er ook niet toe, kan best leuk staan hoor. Is alleen niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:45 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Den Bosch!
En ja, what's up met die chicks?? Ga me nou niet vertellen dat jullie niks van een luipaard printje of iets dergelijks in jullie kast hebben hangen. Of je bent blond natuurlijk, dan kun je het inderdaad beter achterwege laten
quote:TS is een dame van lichte zeden
Ik noem dat schizofreniequote:
Volgens mij snap je er de ballen niet van.. En niet de vorm van jouw rokje? Zit er bij jou een gat in het midden ofzo?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Nou, dat meisje op je foto is best mooi hoor, moet dat een belediging zijn?
En mijn rokje heeft niet die vorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |