Hoezo zit je al lekker met de broek op de enkels te wachten op Fok!vrouwen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef nomad87 het volgende:
schiet verdomme nou eens op met die foto's;)
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef GimmeGore het volgende:
Dat iemand zich er wat van aan trekt wat een ander van je kleding vindt.
Iemand die een topic maakt naar aanleiding van een ander topic en doet alsof hij een onderdeel van het verhaal van dat topic wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Fastloveprofessional het volgende:
wat is een lemming trouwens? En wat betekent tvp?
Lol, n00b.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Fastloveprofessional het volgende:
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Niet zo flauw doen johquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iemand die een topic maakt naar aanleiding van een ander topic en doet alsof hij een onderdeel van het verhaal van dat topic was
tvp = terugvindpost
Zo komt het topic terug in je active topics
Ja, jij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo zit je al lekker met de broek op de enkels te wachten op Fok!vrouwen ?
Mijn bureau staat ineens 20 cm hogerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo zit je al lekker met de broek op de enkels te wachten op Fok!vrouwen ?
Toch handig, een klusjesman.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Mijn bureau staat ineens 20 cm hoger
20cm en Fok!mannen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Mijn bureau staat ineens 20 cm hoger
Cursus Nederlandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef zovty het volgende:
Is dit de lemming of komt die nog?
Tevens: kan ik je nick uitleggen als zijnde dat je hoer bent?
Daar zijn de meningen nog altijd over verdeeld en bronnen zijn schaars. De tendens neigt anno 2010 naar 'reëel'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zebra's dragen toch ook geen mensenprint.
Wat je onderschrift zegt FAILquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Maitje het volgende:
Klacht: Vrouwen die als hoeren op straat lopen
Klacht 2: Tijger print
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
Nu snap ik het!
1 maand geleden liep ik op het station de trap op in mijn leger print rokje, lekker kort zonder onderbroek. 't Was immers nog maar -3 i.p.v -10! En toen hoorde ik opeens een hoop mensen lachen en joelen.. Maar ik dacht "dat kan nooit om mij gaan".. Maar opeens word me alles duidelijk na het lezen van dit topic..
Foktaal...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen johEen lemming is een betekenis voor teringtopic oid, vroeger werd door mods nog goed gelet op scheldwoorden enzo, en dus werden scheldwoorden door 'lemming' vervangen. tegenwoordig is het lemming hetzelfde als kuttopic oid.
tvp betekend 'tietjes voor pedo's' oftewel: ze wachten op plaatjes van deze chick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |