Na een computercrash kan ik m'n password niet meer vinden, dus kan niet meer updaten. Zit nu op +/- 63quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het lijstje in de OP trouwens kort geworden
Als je wil kan Troel dat volgens mij nog wel oplossenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een computercrash kan ik m'n password niet meer vinden, dus kan niet meer updaten. Zit nu op +/- 63
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Syrena het volgende:
D: Twee sneetjes volkoren met kipfilet BBQ-smaak, rundvleesslaatje flinke berg groente
als het zo veel scheelt dan eet je in t weekend ws. vooral meer zout en houd je extra vocht vast, zo snel kán het anders namelijk niet veranderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge!
Vanmorgen ondanks mn lijstje van gisteren toch weer een kilo lichter dan mn gewicht van maandag, kun je nagaan hoe erg mn weekenden zijn![]()
Gisteren:
Lijstje
O: yoghurt met muesli en kiwi
S: 10 min roeien, krachtraining, 45 min crosstrainer
L: 2 boterhammen sandwichspread/komkommer, cracker halvajam, beker karnemelk
T: appel
T: banaan
T: rijstwafel
D: gekookte aardappels, sperziebonen, tartaartje, mosterd
T: yoghurt
T: komkommer met chilisausdipje
T: paar handjes chips
Vandaag:
O: 2 crackers met honing (uur of 10 pas)
S: totaal 16 min hardlopen
L: 2 boterhammen kipfilet, beker karnemelk
T: fruit
D: halve kipfilet, wokgroente, conimex sojasausje, zilvervlies rijst, atjar tjampoer
T: optimel appel/kaneel kwark denk ik
Hmmmmm, lijkt vooral te gelden voor sap in plastic flessen. Die worden hier niet heel veel verkocht toch? Ik heb de mijne of in glas of in van die kartonnen pakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef loveli het volgende:
Hmmm. Interesting..
http://www.ingredientsnet(...)ound-in-fruit-drinks
die snaaibuien heb je waarschijnlijk vooral omdat je overdag te weinig eet. na het avond eten denkt je liochaam dan "haaa eindelijk eten, meeeeeeeeeeeeer" en krijg je een trek waar nauwelijks tegen te vechten is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:00 schreef Californium het volgende:
Ik neem mezelf voor om vandaag geen snaaibui te hebben. Heel lang nergens last van gehad... En sinds een maand ofzo heb ik erge snaaibuien waarbij ik s'avonds naar binnen prop wat maar kan en dan zweet ik me s'nachts kapot en eet ik de volgende dag hooguit avondeten en wat kwark omdat ik me zo ziek voel...En niet 1 keer in de week, maar 2 of 3 keer....![]()
Vandaag niet! Het moet maar eens ophouden! Dit is zo ongezond... En ik wil die laatste 4 kilo eraf hebben!!!![]()
/peptalk
De 'chique' sapvarianten van Appie zitten in plastic, 2-liter cans sap en multi-vit sap ook. Verder de fruit todays, Knorr groente&fruit in flesje, Hero fruitontbijt, nieuwe varianten van Coolbest... Best een hoop spullen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmm, lijkt vooral te gelden voor sap in plastic flessen. Die worden hier niet heel veel verkocht toch? Ik heb de mijne of in glas of in van die kartonnen pakken.
Genoeg, 4 a 5 boterhammen, kwark / yoghurt / olijven / fruit (wat er in huis is) tussendoor en genoeg avondeten. En het is ook zeker niet dat ik honger heb s'avonds, maar gewoon zin om te eten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die snaaibuien heb je waarschijnlijk vooral omdat je overdag te weinig eet. na het avond eten denkt je liochaam dan "haaa eindelijk eten, meeeeeeeeeeeeer" en krijg je een trek waar nauwelijks tegen te vechten is.
op therapie noemen we dat "lijngericht eten" en het is een van de belangrijkste triggers voor een objectieve eetbui, of voor subjectief overeten...
hoeveel eet je overdag??
Klinkt goed, hoe maak je die pasteitjes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
D: kalfsgehaktpasteitjes. Met pasta met wodka () en rucolamelange met ui, tomaat en parmezaanse kaas.
dat hoop ik! maar t kan ook zijn dat ik er net boven blijf als ik netjes 1 pond per week afvalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef neen het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent goed bezig Kwak! Deze maand onder de 100?
Het is uit de zilveren lepel en het was best lekker, maar niet uitgesproken genoeg wat smaak betreft, dus als ik ze nog eens maak, dan met veel meer kruiden. Recept van gisteren:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoe maak je die pasteitjes?
Ik heb een gids gekocht voor Syrie en Libanon. Vanavond eens besluiten wat we doen! Beiroet/Byblos lijkt me erg gaaf, maar volgens mij is het niet zo evident om een visum voor Libanon te krijgen, omdat het er niet zo veilig is
Dus misschien dan maar Syrie en Jordanie. We hebben ook maar 6 dagen!
En wat dacht je van de 50 gram boter waarin ik het moest bakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Het klinkt an sich wel lekker! Lijkt een beetje op de vulling die ik voor involtini gebruik. Maar ik zou bladerdeeg ook niet frituren, jakkes, het is al zo vet
ik mag donderdag weer voor een weekje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef Phaidra het volgende:
Leuk plaatje in de OP!![]()
De mist is hier opgetrokken en nu is het srakblauw!! En vanochtend werd ik wakker door fluitende vogeltjes...Lente
![]()
Sorry nynke.
ik ben vanuit syrie ook naar beirut en biblos geweest, en wij hebben ons visum toen (2005) gewoon bij de grensovergang gehaald, ging vrij simpel. Maar misschien dat het inmiddels anders is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoe maak je die pasteitjes?
Ik heb een gids gekocht voor Syrie en Libanon. Vanavond eens besluiten wat we doen! Beiroet/Byblos lijkt me erg gaaf, maar volgens mij is het niet zo evident om een visum voor Libanon te krijgen, omdat het er niet zo veilig is
Dus misschien dan maar Syrie en Jordanie. We hebben ook maar 6 dagen!
Nja, negatief reisadvies momenteel. Dat zou het allemaal wat kunnen bemoeilijken! Hoorde ik ook van collega. Maar het is volgens mij gewoon veilig zolang je wegblijft uit het grensgebied en niet offroad gaat rijden enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ben vanuit syrie ook naar beirut en biblos geweest, en wij hebben ons visum toen (2005) gewoon bij de grensovergang gehaald, ging vrij simpel. Maar misschien dat het inmiddels anders is?
het is hier weer begonnen met sneeuwen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
alweer een stralend zonnetje in de kamer en fluitende vogeltjes buiten
![]()
Het vroor dan nog wel vanochtend, maar dat mag de pret niet drukken
Lijstjestijd:
O: 2 boterhammen, hagelslag en jam
L: bak kwark met jam, cappuccino
T: peer
T: brinta
D: keine Ahnung...
Ik moet nog even aanzien of ik wel kwark blijf eten, want ik krijg er een beetje een rauwe keel van steeds, en ook iets teveel slijmvormingIrritant, want ik heb net besloten dat ik het lekker vind!! Eerst maar eens proberen te bestrijden met thee dan ofzo (alhoewel ik nu een lekkere cappuccino ga maken
)
Zei ik laatst ook al idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Ugh ja, ik heb het bij kwark echt 10x zo erg als bij yoghurt. Het helpt iets als je er een beetje citroensap doorheen doet (bij mij iig). Maar dat moet je net lekker vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog even aanzien of ik wel kwark blijf eten, want ik krijg er een beetje een rauwe keel van steeds, en ook iets teveel slijmvormingIrritant, want ik heb net besloten dat ik het lekker vind!! Eerst maar eens proberen te bestrijden met thee dan ofzo (alhoewel ik nu een lekkere cappuccino ga maken
)
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh ja, ik heb het bij kwark echt 10x zo erg als bij yoghurt. Het helpt iets als je er een beetje citroensap doorheen doet (bij mij iig). Maar dat moet je net lekker vinden.
En de kou kan me weinig boeien, handschoenen aan, sjaal om, dikke sokken... Wat belangrijker is, is dat ik echt de lente in m'n bol hebDe zon klaart m'n hoofd echt op
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Oh, jij ook dus! Typisch he? Met yoghurt heb ik er ook geen last van. Ik zal de citroensap eens proberen, dat kan bestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh ja, ik heb het bij kwark echt 10x zo erg als bij yoghurt. Het helpt iets als je er een beetje citroensap doorheen doet (bij mij iig). Maar dat moet je net lekker vinden.
En de kou kan me weinig boeien, handschoenen aan, sjaal om, dikke sokken... Wat belangrijker is, is dat ik echt de lente in m'n bol hebDe zon klaart m'n hoofd echt op
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
bij mij doet de zon vrij weinig, ik word er nog chagerijniger van dan ik al was (omdat die kutzon het buiten vrolijk maakt terwijl ik NIET vrolijk ben en geen zin heb om te moeten doen alsof "omdat de zon schijnt".)
dus
ik maak me ook even uit de voeten want ik heb geen zin om de sfeer hier ook te verpesten met mn gezeikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dramaqueenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
bij mij doet de zon vrij weinig, ik word er nog chagerijniger van dan ik al was (omdat die kutzon het buiten vrolijk maakt terwijl ik NIET vrolijk ben en geen zin heb om te moeten doen alsof "omdat de zon schijnt".)
dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
mehe, daar moet ik dan wel weer van glimlachenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DramaqueenIk ben in een dusdanig goede bui dat je kunt zeiken wat je wilt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DramaqueenIk ben in een dusdanig goede bui dat je kunt zeiken wat je wilt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja! Ik krijg zelfs zin in een grote schoonmaak: dekbedden naar buiten, ramen lappenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aww, dat vind ik wel heel schattig!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Ik krijg zelfs zin in een grote schoonmaak: dekbedden naar buiten, ramen lappen
Haha, ik had gister een linkje over restless legs naar m'n vriendje gestuurd. Vervolgens heeft hij er een uitgebreide studie van gemaakt en nu ben ik de trotse bezitter van 4 voedingssupplementen en 1 potje "zware benen"-pillen. Daarnaast heb ik nu een personal coach die voor mijn welbevinden al het snoepgoed uit ons huis verwijderd heeft en alleen nog maar kruidenthee voor mij zet. Hij doet me denken aan mijn moeder![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Ik krijg zelfs zin in een grote schoonmaak: dekbedden naar buiten, ramen lappen
Haha, ik had gister een linkje over restless legs naar m'n vriendje gestuurd. Vervolgens heeft hij er een uitgebreide studie van gemaakt en nu ben ik de trotse bezitter van 4 voedingssupplementen en 1 potje "zware benen"-pillen. Daarnaast heb ik nu een personal coach die voor mijn welbevinden al het snoepgoed uit ons huis verwijderd heeft en alleen nog maar kruidenthee voor mij zet. Hij doet me denken aan mijn moeder![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve tukkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Aaahquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ohjaquote:
Als je m echt vaak 'verliest' daardoor wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Toch vond ik de pil ook altijd een beetje eng i.c.m. spastische darmen. Dat kan de betrouwbaarheid flink verlagen, schijnt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Mij ook hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Rituals het volgende:
Ik vind juist het idee van alleen een condoom eng. De pil/nuvaring/spiraaltje etc. voelt voor mij veiliger (qua zwangerschap).
Ik ook, al was het maar omdat je dan zo moet opletten met wat er aan je handen zit en zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Rituals het volgende:
Ik vind juist het idee van alleen een condoom eng. De pil/nuvaring/spiraaltje etc. voelt voor mij veiliger (qua zwangerschap).
Dat sowieso, natuurlijk. Maar ik heb een brave monogame relatiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Rituals het volgende:
Dat was voor mij ook meteen de reden om ermee te stoppen, allerlei dingen in je bloedbaan die je hele lichaam (en geest) beïnvloeden in plaats van alleen het gebiedje waar het nodig is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je m echt vaak 'verliest' daardoor wel jaMaarja, het hangt net van je vruchtbaarheid af ook natuurlijk... sommige vrouwen zullen al zwanger raken als ze m een keertje een dag te laat slikken, anderen kunnen m rustig eens vergeten en dan is er niks aan de hand. In principe cirkelt er met de pil permanent vanalles in je bloedbaan... dus dat is een groot deel van de betrouwbaarheid
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook, al was het maar omdat je dan zo moet opletten met wat er aan je handen zit en zo.
Allemaal leuk en aardig, maar met een klein zwangerschapsfobietje is het toch elke keer weer schrikkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je m echt vaak 'verliest' daardoor wel jaMaarja, het hangt net van je vruchtbaarheid af ook natuurlijk... sommige vrouwen zullen al zwanger raken als ze m een keertje een dag te laat slikken, anderen kunnen m rustig eens vergeten en dan is er niks aan de hand. In principe cirkelt er met de pil permanent vanalles in je bloedbaan... dus dat is een groot deel van de betrouwbaarheid
Toen ik net mn spiraaltje had was ik ook wel een beetje bang dat ik dan ongemerkt zwanger zou worden (je kunt het immers niet meer checken ahv menstruatie), dus testte ik om de 2 of 3 maandenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar met een klein zwangerschapsfobietje is het toch elke keer weer schrikken
Ik weet redelijk precies waar ik in mn cyclus zit iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toen ik net mn spiraaltje had was ik ook wel een beetje bang dat ik dan ongemerkt zwanger zou worden (je kunt het immers niet meer checken ahv menstruatie), dus testte ik om de 2 of 3 maandenDat doe ik nu niet meer, heb inmiddels wel door dat er onderliggend nog wel een soort cyclus te ontdekken is.
Echt waar? Goed dat ik dát de afgelopen 9 jaar niet heb gewetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Toch vond ik de pil ook altijd een beetje eng i.c.m. spastische darmen. Dat kan de betrouwbaarheid flink verlagen, schijnt.
Staat ook in de bijsluiter: contact opnemen met huisarts als je de pil door overgeven of diarree waarschijnlijk niet binnen hebt gehouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Echt waar? Goed dat ik dát de afgelopen 9 jaar niet heb geweten.
Huh? Hier op de Broerstraat schijnt de zon nog volop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Hier ineens een hoosbui uit het niets!!!
Ja, okay, dat wist ik wel. Maar mijn spastische darm uit zich niet in diarree / overgeven gelukkig. Daarom was ik even verbaasd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Staat ook in de bijsluiter: contact opnemen met huisarts als je de pil door overgeven of diarree waarschijnlijk niet binnen hebt gehouden.
Wacht maar!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh? Hier op de Broerstraat schijnt de zon nog volop!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mail van m'n begeleidster met de vraag of ik interesse heb om te komen invallen op school als een docent ziek is of een compensatiedag heeft. Dus dan zou ik ook betaald krijgen (wat ik nu niet krijg)
Dat is fijn!! Geeft ook weer hoop op een baan na je opleiding...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mail van m'n begeleidster met de vraag of ik interesse heb om te komen invallen op school als een docent ziek is of een compensatiedag heeft. Dus dan zou ik ook betaald krijgen (wat ik nu niet krijg)
Relaxed!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
dus
ik maak me ook even uit de voeten want ik heb geen zin om de sfeer hier ook te verpesten met mn gezeikUh ja!!! Ik heb vorig jaar 2 weken een pil geslikt en ik merkte het direct en na 2 weken had ik zin om uit het raam te springen. Ik woon op de begane grond, maar toch. Nuvaring gaat al veel beter. Een of twee labielo dagen per maand is nog wel te handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes drmee!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj voor viking!
nou, ik ga maar even wat kutklusjes doen. wie weet word ik er vrolijk van omdat ik er voor de zon in moet/mag...
Sorry Kwak, ik ben niet lief, maar ik moest echt hardop grinniken om deze post.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:43 schreef kwakz0r het volgende:
heb vanmiddag trws. afspraak bij de schoonheidsspecialiste en denk erover om eerlijk te zeggen dat ik enorm opzie tegen een pijnlijke dieptereiniging, dat ik ontzettend aan ontspanning toe ben, en of ze niet iets anders kan doen - alleen maskers/peeling, epileren wenkbrauwen en extra massage ofzo... want ik heb geen kracht vandaag geloof ik om zonder huilen geknijp te ondergaan... en er dan ook nog eens voor te betalen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Het is dubbel zo lekker dus dan hoef je maar de helft te drinken.
Het is maar wat je ontspannend vindt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:43 schreef kwakz0r het volgende:
[...] ontspanning [...] epileren wenkbrauwen [...]
Ja!!! Want dan val je zo lekker af dmv bloedverlies!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om een Gynefix te nemen!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om een Gynefix te nemen!
Vind ik ook! Klant is koning, toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry Kwak, ik ben niet lief, maar ik moest echt hardop grinniken om deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had daar echt nog nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om een Gynefix te nemen!![]()
[..]
Sorry Kwak, ik ben niet lief, maar ik moest echt hardop grinniken om deze post.mehe je mag me best uitlachen. ik word er wel vrolijk van dat jullie mijn gezeik grappig vinden, stiekem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spiraaltjes en gynefixen en andere martelwerktuigen heb ik voorlopig echt nog even geen zin in....Kwak
Volgens mij wilde ze toch juist niet geknepen worden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Verbrand bakkes, Sjaap?
Kwak, doen, dan! Lekker, een massage.
dat doet echt nauwelijks zeer hoor!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
[..]
Het is maar wat je ontspannend vindt!
Vanochtend kon m'n riem alweer een gaatje strakker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! Want dan val je zo lekker af dmv bloedverlies!!!
ontspanningsmassages geven ze daar, en ik vin dmasseren heerlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze toch juist niet geknepen worden?
Een goede massage is trouwens toch vrij vermoeiend/intensief en later wordt je pas fitter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:PM? Ik wil er wel meer over weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehe je mag me best uitlachen. ik word er wel vrolijk van dat jullie mijn gezeik grappig vinden, stiekem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spiraaltjes en gynefixen en andere martelwerktuigen heb ik voorlopig echt nog even geen zin in....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: lijstje!
O: koffie met melk (helemaal geen honger, heb ik normaal nooit)
T: tosti kaas met curry
L: Optimel-yoghurt met cruesli
T: niks, vergadering
D: eten met huisgenootjes van vriendje, hopelijk niet al te ongezond
T: wijntje, géén dubbele portie yoghurt met cruesli zoals gisteravond
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef conleche het volgende:
O ja over harsen gesproken, heeft iemand dat ooit weleens gedaan bij de bikini-area?? En ben ik preuts als ik dat maar raar vind, zo bij een wildvreemde, zo open en bloot.......(ik heb dan die aflevering van SATC voor me) ? Misschien moet ik definitieve ontharing doen, dat lijkt me ook wel wat, maar ik blijf het raar vinden. Maar goed, dan ben je er na een paar x wel voor altijd van af..........
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, daar moest ik ook al aan denkenquote:
Ik epileer mijn bikinilijn tegenwoordig, en eigenlijk gaat dat best goed. Heb idd ook een beetje gene bij de gedachte aan zo'n schoonheidsspecialiste die in je kruis zit te kijken. Bij zo'n juffie is dat nog een tandje raarder dan bij een arts, vind ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef conleche het volgende:
O ja over harsen gesproken, heeft iemand dat ooit weleens gedaan bij de bikini-area?? En ben ik preuts als ik dat maar raar vind, zo bij een wildvreemde, zo open en bloot.......(ik heb dan die aflevering van SATC voor me) ? Misschien moet ik definitieve ontharing doen, dat lijkt me ook wel wat, maar ik blijf het raar vinden. Maar goed, dan ben je er na een paar x wel voor altijd van af..........
Gedaan of laten doen? Lijkt mij dat als je zoiets laat doen, dezelfde regels gelden als voor een uitstrijkje. Cadeautje! En definitieve ontharing in het hele gebied schijnen ze niet aan te doen, herinner ik me uit een topic van SHE.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef conleche het volgende:
ik dacht laatst dat ik m'n nuvaring kwijt was. Men, wat was ik in paniek. Na even goed wroetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar met een klein zwangerschapsfobietje is het toch elke keer weer schrikken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry Kwak, ik ben niet lief, maar ik moest echt hardop grinniken om deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Vandaar mijn allergische reflex zodra ik ergens 'nuvaring' ziequote:
Volgens mij wel, want ik kreeg er een foldertje over binnen. Daarom begon ik eraan te denken. Je moet wel zo'n 8 keer terugkomen, omdat alleen haarzakjes die in het beginstadium zijn worden vernietigd, of zo. Waarom zouden ze het niet doen? Als ik m'n gene kan overwinnen, zou het wel echt ideaal zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Cadeautje! En definitieve ontharing in het hele gebied schijnen ze niet aan te doen, herinner ik me uit een topic van SHE.
[..]
Sorry Kwak, ik ben niet lief, maar ik moest echt hardop grinniken om deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht voordat ik de nuvaring had, dat het echt een soort ringsteken zou zijn
. Hij gaat er dus heel anders in dan ik had verwacht.
Your body. Your soul. Your rituals.
Wat leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Altijd leuk, na bloed doneren meteen 0,5 kg afgevallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! Want dan val je zo lekker af dmv bloedverlies!!!
[..]
Sorry Kwak, ik ben niet lief, maar ik moest echt hardop grinniken om deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n ding nog nooit in het echt gezien, maar zo stel ik het me wel voor ja
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Als je goed voorbereid bent (en dus van mij en anderen aanneemt dat het zetten zeer doet), een pijnstiller slikt of het bij de gyn laat doen, is er in principe niks engs aan dat spiraaltje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:17 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ondertussen een half jaar de nuvaring, en vorige maand kreeg ik het oude kwaaltje van de pil terug: ongesteld worden voordat je stopweek moet beginnen. Deze maand moet ik m'n stopweek vrijdag beginnen, en tot nu toe nergens last van. Ik hoop dat het vorige maand een toevalstreffer was, want ik was er zo tevreden mee....
Anders heb ik weinig opties meer, behalve een spiraaltje. En stiekem vind ik dat wel eng!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ik kreeg er een foldertje over binnen. Daarom begon ik eraan te denken. Je moet wel zo'n 8 keer terugkomen, omdat alleen haarzakjes die in het beginstadium zijn worden vernietigd, of zo. Waarom zouden ze het niet doen? Als ik m'n gene kan overwinnen, zou het wel echt ideaal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja, ik ga daar pas instaan als ik weer met mijn gewicht voor de dag kan komen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Als je de pil slikt stijgt je hormoonlevel, waardoor de hypofyse denkt: geen hormonen maken, geen hormonen maken, geen hormonen maken! En dan wordt je eigen huishouding platgelegd. Bij jou wordt dat niveau mogelijk niet gehaald, waardoor er een doorbraakbloeding is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:17 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ondertussen een half jaar de nuvaring, en vorige maand kreeg ik het oude kwaaltje van de pil terug: ongesteld worden voordat je stopweek moet beginnen. Deze maand moet ik m'n stopweek vrijdag beginnen, en tot nu toe nergens last van. Ik hoop dat het vorige maand een toevalstreffer was, want ik was er zo tevreden mee....
Anders heb ik weinig opties meer, behalve een spiraaltje. En stiekem vind ik dat wel eng!
Ik denk er eigenlijk nu nog even echt overna, maar ik val inderdaad wel best af de laatste tijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanochtend kon m'n riem alweer een gaatje strakker!.
De helft van het verhaal is de kundigheid van de arts/gyn net het zetten van het spiraaltje. Als die handig is scheelt dat een groot deel van de pijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je goed voorbereid bent (en dus van mij en anderen aanneemt dat het zetten zeer doet), een pijnstiller slikt of het bij de gyn laat doen, is er in principe niks engs aan dat spiraaltje!
Maar net als bij alle anticonceptie, reageert iedereen er weer anders op.... ik heb er geen last van, maar er zijn mensen die er absoluut niet tegen kunnen.
Mirena: Voor, tijdens en na het plaatsen - Deel IIquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
De helft van het verhaal is de kundigheid van de arts/gyn net het zetten van het spiraaltje. Als die handig is scheelt dat een groot deel van de pijn.
Maar, ik had dat bij de pil en de nuvaring! Tenminste, 1x bij de nuvaring. Ben benieuwd wat deze maand gebeurd. En ongesteld worden heb ik geen zin in!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je de pil slikt stijgt je hormoonlevel, waardoor de hypofyse denkt: geen hormonen maken, geen hormonen maken, geen hormonen maken! En dan wordt je eigen huishouding platgelegd. Bij jou wordt dat niveau mogelijk niet gehaald, waardoor er een doorbraakbloeding is.
Ja, ik zou ook wel nog vanalles kunnen vertellen, maar dat willen mensen misschien helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mirena: Voor, tijdens en na het plaatsen - Deel II
Goed, ik zal nu stoppen met mijn horrorverhalen
Ow ik ook met mijn Mirena hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook wel nog vanalles kunnen vertellen, maar dat willen mensen misschien helemaal niet weten![]()
Laat ik het er maar op houden dat ik er nu heel blij mee ben
Slikte je hiervoor de pil?? Kan zijn dat je daarvan was aangekomen en nu weer afvalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nu nog even echt overna, maar ik val inderdaad wel best af de laatste tijd.. Zou ik leeglopen?
.
Ik was al 9 maanden gestopt met de pil voor ik de Gynefix kreeg. In die tijd ben ik niet afgevallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Slikte je hiervoor de pil?? Kan zijn dat je daarvan was aangekomen en nu weer afvalt.
Hmmmm, dan weet ik het ook niet. Damn, wel jammer dat het zo'n rotding blijkt te zijn, was wel behoorlijk ideaal geweest anders...........quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was al 9 maanden gestopt met de pil voor ik de Gynefix kreeg. In die tijd ben ik niet afgevallen.
Ik ook! Geen migraine, fijne 'soepele' borsten en een prima libido. Achteraf was het me de pijn echt wel waard.quote:
Nou ja, het is natuurlijk niet bij iedereen zo dat je 3 maanden aan een stuk ongesteld bent hè. En als dat straks voorbij is ben ik er denk ik ook gewoon blij mee, want verder voel ik me echt uitstekend! Geen last van stemmingswisselingen, libidoverlies, hoofdpijn, gewichtstoename (quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, dan weet ik het ook niet. Damn, wel jammer dat het zo'n rotding blijkt te zijn, was wel behoorlijk ideaal geweest anders...........
Ik heb nog wel wat bijwerkingen, maar ik ben al 4 jaar zowat niet meer ongesteld. Alleen dat al vind ik helemaal geweldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook! Geen migraine, fijne 'soepele' borsten en een prima libido. Achteraf was het me de pijn echt wel waard.
Dat lijkt mij ook ideaal, maar het lijkt me ook ontzettende genant! Terwijl, het is gewoon hun dagelijkse werk, ze zullen toch niet al te raar opkijken van de aanblik? Als jij het nou eerst probeert en dan je ervaringen met ons deelt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ik kreeg er een foldertje over binnen. Daarom begon ik eraan te denken. Je moet wel zo'n 8 keer terugkomen, omdat alleen haarzakjes die in het beginstadium zijn worden vernietigd, of zo. Waarom zouden ze het niet doen? Als ik m'n gene kan overwinnen, zou het wel echt ideaal zijn.
Oh, ik ben ook niet 100%-bijwerkingsvrij, maar ik vind het een stuk beter te behappen dan de pil. 3-4x per maand een dag kotsziek op bed met zware migraine, dat hakt er wel inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat bijwerkingen, maar ik ben al 4 jaar zowat niet meer ongesteld. Alleen dat al vind ik helemaal geweldig.
Same herequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat bijwerkingen, maar ik ben al 4 jaar zowat niet meer ongesteld. Alleen dat al vind ik helemaal geweldig.
Ik heb nog redelijk duidelijk mn cyclus, met zere boobies, pukkeltjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook niet 100%-bijwerkingsvrij, maar ik vind het een stuk beter te behappen dan de pil. 3-4x per maand een dag kotsziek op bed met zware migraine, dat hakt er wel in
waar heb jij nog last van, dan?
Wat?!? Geen appeltaart erbij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Zat vanmiddag opeens warme chocolademelk met slagroom te drinken met een vriendin
In Belgie wel. Ik had zelfs een site gevonden met foto's! (omdat ik wilde weten hoe het er dan uitzag etc.)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedaan of laten doen? Lijkt mij dat als je zoiets laat doen, dezelfde regels gelden als voor een uitstrijkje. Cadeautje! En definitieve ontharing in het hele gebied schijnen ze niet aan te doen, herinner ik me uit een topic van SHE.
Appeltaart was ook wel een goed idee geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat?!? Geen appeltaart erbij?
Als je ervan genoten hebt, het niet dagelijks doet, verder gezond eet en er voldoende bij beweegt, is zoiets geen probleem.
Kom op Chico Chick, je kunt het! Hoeveel kg wil je ook alweer afvallen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:27 schreef Chicolate het volgende:
O: dubbele boterham hagelslag + glas optimeldrink
T: Sultana naturel
L: tosti 30+ kaas zonder boter
T: schaaltje chips![]()
D: Witlofsalade, kipschnitzel en aardappelpuree
S: taekwondo, weet nog niet hoe lang
T: nog onbekend
Ik ben weer een kg aangekomen ipv afgevallen, als ik voor mei nog op wedstrijdgewicht wil zitten moet ik nu ongeveer
0,5kg per week gaan afvallen. Wat beter opletten weer dus, snack nu erg veel in de avond.
Verbaas ik me toch steeds over, das wel erg vroegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Appeltaart was ook wel een goed idee geweest
Alleen zat mijn maag zo vol met chocolademelk dat ik geen lunch meet op heb
En ik ga over een half uurtje alweer avondeten
Dus een beetje dubbel slecht
En dan in mijn eentje 1,5 uur later eten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Verbaas ik me toch steeds over, das wel erg vroeg
Zou je niet een keer zelf kunnen koken? Of vind je het juist wel fijn?
Tja de T die er normaal voor zit kan je er dan na doen toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ja OK, maar om 5 uur avondeten is vragen om avondsnacken
Ik doe het al 22jaar, dus heb er zelf ook niet zoveel moeite meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten ook vaak om 17.00 uur maar ik lig meestal om 21.00 uur natuurlijk..
Tis maar net wat je ritme is
Ik heb 500 ml smoothie op, dus nu ga ik m'n avondeten skippenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Alleen zat mijn maag zo vol met chocolademelk dat ik geen lunch meet op heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en thanks voor de feli's. Ik wil wel hoor, maar ik wil dus wel betaald krijgen. Ga er wel van uit dat dat zo is, maar ik ben er al vaker ingetuind, dus ik ga pas
doen als ik zeker weet dat ik betaald krijg en als ik een idee heb van hoe vaak ik zou kunnen komen werken, al kun je dat natuurlijk niet goed voorspellen in geval van invalwerk. Iig ga ik de volgende keer als ik ziek ben wel naar school: hoe meer collega's na mij ziek worden, hoe beter voor m'n bankrekening
![]()
.
Niet meer actief op Fok!
Juistde gynefix zou prettiger moeten zijn bij vrouwen zonder kinderen, omdat 'ie geen weerhaakjes heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef Sjaapje het volgende:
En bij ons in Belgie (of toch bij alle gynaecologen waar ik meevolgde) willen ze echt geen spiraaltje steken bij vrouwen zonder kinderen... Wegens te veel pijn tijdens plaatsing en ik had zoiets van jah maar dan zit je goed voor 5 jaar, maar dat was blijkbaar geen argument. En Dad jij hebt een koperspiraal niet, 1 van men gynaeco's wou dat ook aanraden aan een 21 jarige die geen problemen had met de pil, toen heb ik wel eens ferm gekucht.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat doe ik fout, niemand heeft tijd of plek...
Na zoveel afwijzingen ga ik toch denken dat het aan mezelf ligt.
Mn lijstje is verder prima, zelfde als gister behalve nu een klein stukje nougat extra.
En het is mooi weer, dus zo evy20 echt aflopen!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb 500 ml smoothie op, dus nu ga ik m'n avondeten skippen.
Jij hebt niet als jij een flinke mok chocolademelk + slagroom op hebt, dat je maag vol zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo vol dat ik m'n lunch ga skippen. Chocolademelk is een leuk extraatje, niet bedoeld ter vervanging van een lunch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij hebt niet als jij een flinke mok chocolademelk + slagroom op hebt, dat je maag vol zit?
Ok, nouja het is idd wat je gewend bent dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan in mijn eentje 1,5 uur later eten?
Sorry, maar dat vind ik een beetje raar + ongezellig
Ik doe het ook niet expres, maar als ik het nog voel zitten ga ik er ook geen 2 boterhammen bij proppenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo vol dat ik m'n lunch ga skippen. Chocolademelk is een leuk extraatje, niet bedoeld ter vervanging van een lunch.
Ik wel vaak hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij hebt niet als jij een flinke mok chocolademelk + slagroom op hebt, dat je maag vol zit?
Oohhh dat klinkt echt heerlijk!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Heb net een uur in het park doorgebracht met het hondje. Het was heeeeerlijk!!De zon begint al een beetje kracht te krijgen, wel merk je dat het een strenge winter was, want heb nog geen sneeuwklokje, blauw druifje of krokus gezien.
Misschien wel, maar heeft er ook mee te maken dat t gebruikelijk is om in regio rotterdam geplaatst te worden... Ben de enige in mn groepje met dit probleem.quote:
Ja joh? Ik heb 'm bij de gynaecoloog laten plaatsen in Nederland (dat zei mijn huisarts, als je nog een kinderen hebt, mag je je spiraaltje bij de gyn laten zetten, anders doet de huisarts het gewoon), maar zodra de 5 jaar om zijn, wil ik eigenlijk wel een nieuwe! Moet ik dan nog hard m'n best doen om een arts zo gek te krijgen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef Sjaapje het volgende:
En bij ons in Belgie (of toch bij alle gynaecologen waar ik meevolgde) willen ze echt geen spiraaltje steken bij vrouwen zonder kinderen... Wegens te veel pijn tijdens plaatsing en ik had zoiets van jah maar dan zit je goed voor 5 jaar, maar dat was blijkbaar geen argument.
Miss dat het anders is als je al een keer een spiraaltje hebt gehad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja joh? Ik heb 'm bij de gynaecoloog laten plaatsen in Nederland (dat zei mijn huisarts, als je nog een kinderen hebt, mag je je spiraaltje bij de gyn laten zetten, anders doet de huisarts het gewoon), maar zodra de 5 jaar om zijn, wil ik eigenlijk wel een nieuwe! Moet ik dan nog hard m'n best doen om een arts zo gek te krijgen?
Dat hoop ik wel, ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss dat het anders is als je al een keer een spiraaltje hebt gehad?
hoeveel jaar ben je al in de 5 jaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ja.
Of ik neem geen nieuwe. Misschien wil ik tegen die tijd wel dolgraag zwanger worden![]()
Dankje! Er moet nu minstens 4kg vanaf, liever meer want dan is er wat ruimte voor speling. Maar ik mag eerst wel weer wat meer gaan trainen, laatste paar weken weinig gesport omdat ik steeds moe ben/pijntjes aan mn lichaam/slechte smoezen/huiswerk. Anders komt er uberhaupt geen wedstrijd voor mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Kom op Chico Chick, je kunt het! Hoeveel kg wil je ook alweer afvallen?
Wauw!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind trouwens dit deel van het scriptieproces wel fijn. Ik werk hard en ik zie de resultaten daarvan. Ik krijg er nu energie van in plaats van dat het het kost! Ben nu net een half uurtje thuis uit de UB en heb de kalkoen al gemarineerd en er staat verse soep te pruttelen voor vanavond. Zo naar Pilates. Happee..
Bij dat laatste kan ik me wel iets voorstellen ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw!
Ik heb dat stadium nooit echt bereikt, voor mij was de scriptie één lange lijdensweg
Ohnee, alleen het deel onderzoek doen in de bibliotheek van Florence en het bestuderen van de kapel zelf in Padua was geweldig![]()
wat goed! Ik heb mijn argument uitgewerkt..morgen een afspraak met m'n begeleider, ben benieuwd wat hij er van vind! Ik begin nu al te stressen, want de deadline is 19 mei al! En ik moet nog zooooooveel doen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind trouwens dit deel van het scriptieproces wel fijn. Ik werk hard en ik zie de resultaten daarvan. Ik krijg er nu energie van in plaats van dat het het kost! Ben nu net een half uurtje thuis uit de UB en heb de kalkoen al gemarineerd en er staat verse soep te pruttelen voor vanavond. Zo naar Pilates. Happee..
Volgens mij hebben wij dat ook wel geleerd dat dat ook bloedverlies kan geven, als ik mij de enorm grote en verschrikkelijke cursus goed herinner...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sjaapje, een Gynefix is eigenlijk geen spiraaltje, maar een implantaat, omdat 'ie in je baarmoederwand wordt vastgeprikt en niet zweeft. Omdat een Gynefix in tegenstelling tot gewone koperspiraaltjes geen plastic frame heeft, moet het bloedverlies ook minder zijn, omdat je lichaam niet zo hard probeert om 'm weg te krijgen. Dat gaat alleen nog even mis hier..
Oh echt? Mijn huisarts zei dat de mijne (een ordinaire koperspiraal die hij trouwens zelf geplaatst heeft terwijl ik, zoals bekend, geen kinderen hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet m over een halfjaar laten verwijderen, maar ik ben zo bang dat ie voor die tijd al minder betrouwbaar ishij gaat er dus waarschijnlijk eerder uit
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ff de motivatie kwijt om nog te rennen en het hoeft ook niet perse... Hmmm..
Ohja ik heb ook al geen slijptol en ik heb geen zin om steeds te lopen naar de uni.
Wet van Murphy is wel van toepassing op mij geloof ik
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.
Ik ben erg voorzichtig ermee omdat ik wel heel graag kinderen wil op korte termijn, dus ik wil niks riskerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn huisarts zei dat de mijne (een ordinaire koperspiraal die hij trouwens zelf geplaatst heeft terwijl ik, zoals bekend, geen kinderen heb) waarschijnlijk juist langer werkt maar dat ze het maar voor 5 jaar garanderen ofzo. Nouja, het moet toch een keer, better safe than sorry.
Jullie hebben wel gelijk, ik voel nu mn bovenbeenspieren al een beetje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.
Kan je 'm niet zoeken, dat ik 'm kan lenen vanavondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
O god!!! Ik had die derde!! Die had ik gewoon, 10000 jaar geleden!!
Die eerste komt mij heel bekend voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
O god!!! Ik had die derde!! Die had ik gewoon, 10000 jaar geleden!!
Ja en dan ga je zeker zeuren dat ik al je belangrijke papiertjes en legopoppetjes weggegooid heb?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef neen het volgende:
Als je zin hebt mag je m'n kamer opruimen.
Of als je geen zin hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Laureline het volgende:
Wat denken jullie, te weinig kcals toch? Dus er moet nog alcohol bij, ja?
Ja, en dat. Wel je goed laten betalen hoor Vik, je bent het waard! Krijg je ook meer RESTECP door, vreemd genoeg.quote:
Ik vind pinguïns best tof!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Sjaapje het volgende:
Er heeft zojuist een 4 jarige over mijn facebookfoto gezegd: 'Kijk, een pinguin!' Is dat positief of negatief.
Ik voel me idd wel een beetje gebruikt ja, nu ik als LiO niet betaald krijg. Ze mogen dan wel voldoende docenten hebben, maar ik verlicht de lasten van die docenten wel degelijk en ik steek ontzettend veel tijd en energie in m'n lessen en ik heb straks zoveel materiaal waar de docenten volgende jaren ook nog wat aan zullen hebben. Maar goed, als ik invalwerk ga doen en dan wel betaald krijg, compenseert dat eea wel weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, en dat. Wel je goed laten betalen hoor Vik, je bent het waard! Krijg je ook meer RESTECP door, vreemd genoeg.
quote:
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook!!! Happy Feet!!!![]()
[ afbeelding ]
Wat naar zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Toch gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Amsterdam__.html
Ik snap niet dat de telegraaf al weet dat het om een 65 jarige man gaat maar dat de politie het niet zeker weet!
Oi!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Toch gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Amsterdam__.html
Ik snap niet dat de telegraaf al weet dat het om een 65 jarige man gaat maar dat de politie het niet zeker weet!
zelfs ik heb gepunnikt, en ik geloof dat Xcuzme toch een beetje ouder is dan ik. Maar, ik kom van het platteland. Misschien deden ze in de Randstad niet aan punniken..quote:
oh, en sorry Xcuzme!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelfs ik heb gepunnikt, en ik geloof dat Xcuzme toch een beetje ouder is dan ik. Maar, ik kom van het platteland. Misschien deden ze in de Randstad niet aan punniken..
quote:
Echt heel akelig Piefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Ik kijk net op de kaart en hij was echt bijna thuis EN het was maar een stukje van 2km wat hij moest lopenBah!
en dát is nou precies wat je wel moet doen. regelmatigheid is het allerbelangrijkste. als je regelmatig eet kun je vaak zelfs met meer eten afvallen. lunch skippen omdat je vol zit (fysiek of psychologisch, en dat laatste sluit ik niet uit) is vragen om problemen of overeten later op de dag... het is gewoon slecht voor je ritme...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet expres, maar als ik het nog voel zitten ga ik er ook geen 2 boterhammen bij proppen
daarom moet je in die gevallen dus niet vertrouwen op je maag, maar op je normale eetschema...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wel vaak hoorkan na een flinke kop cappuccino of chocomelk echt 2 uur vol zitten!
Later krijg ik dan uiteraard wel honger omdat het natuurlijk niet zo vult als een boterham oid.
Nice!!! Wat ga je er allemaal doen, weet je dat al? Er is zoveel!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negativiteit: noez, donderdagochtend een opdracht inleveren, vrijdagochtend een opdracht inleveren en de week erna weer, en ik moet morgen of overmorgenavond ook nog naar Lelystad om mn oma te knuffelen![]()
Positiviteit: Rome is geboekt!We hebben een betaalbaar, centraal hotelletje en we gaan van 14 mei in de vroege avond erheen en 18 mei in de loop van de middag terug!
Oh men, wat naar!! Sterkte maar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef P.F het volgende:
Ik hoorde net slecht nieuws, vriend van mijn ouders is waarschijnlijk gevonden, er schijnt in de telegraaf een bericht te staan maar ik kan het niet vinden
Misschien is dit dan het deel dat ik al verkloot heb, door te weinig te etenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en dát is nou precies wat je wel moet doen. regelmatigheid is het allerbelangrijkste. als je regelmatig eet kun je vaak zelfs met meer eten afvallen. lunch skippen omdat je vol zit (fysiek of psychologisch, en dat laatste sluit ik niet uit) is vragen om problemen of overeten later op de dag... het is gewoon slecht voor je ritme...
]quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:35 schreef Laureline het volgende:
Ik heb trouwens geen idee meer hoe je moet beginnen met punnikenDat deed de juf altijd!
jeetje PF, wat erg!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef P.F het volgende:
Ik hoorde net slecht nieuws, vriend van mijn ouders is waarschijnlijk gevonden, er schijnt in de telegraaf een bericht te staan maar ik kan het niet vinden
lekker! Die van mij wordt een aardappel tortilla met sla...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn D wordt stamppot boerenkool met vegarookworst![]()
welkom in het leven van een co-assistent en de gemiddelde afstudeer stagiairquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me idd wel een beetje gebruikt ja, nu ik als LiO niet betaald krijg. Ze mogen dan wel voldoende docenten hebben, maar ik verlicht de lasten van die docenten wel degelijk en ik steek ontzettend veel tijd en energie in m'n lessen en ik heb straks zoveel materiaal waar de docenten volgende jaren ook nog wat aan zullen hebben. Maar goed, als ik invalwerk ga doen en dan wel betaald krijg, compenseert dat eea wel weer.
dat geloof ik simpelweg niet... ik denk dat het echt mentale weerstand is. er past echt wel meer in je maag hoor... die is onwijs rekbaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien is dit dan het deel dat ik al verkloot heb, door te weinig te eten
Maar er past dan echt gewoon niets in mijn maag
Als ik toen boterhammen had genomen was alles er weer uitgekomen (wat ook wel weer zou helpen met afvallen)
Je maag is zeer rekbaar hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien is dit dan het deel dat ik al verkloot heb, door te weinig te eten
Maar er past dan echt gewoon niets in mijn maag
Als ik toen boterhammen had genomen was alles er weer uitgekomen (wat ook wel weer zou helpen met afvallen)
Misschien lag het gewoon aan vandaag, heb het nog een hele tijd boven in mijn maag voelen zittenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat geloof ik simpelweg niet... ik denk dat het echt mentale weerstand is. er past echt wel meer in je maag hoor... die is onwijs rekbaar.
Misselijk van de volle vadsigheidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik kan ook misselijk worden van een beker chocomel met slagroom, maar na een uurtje is dat wel over hoor!!
Ik kan ook geen twee bekers chocomel met slagroom op! (Ik vind het trouwens helemaal niet lekker)Daarentegen kan ik op mijn goede dagen wel twee borden stamppot boerenkool met worst en spekjes eten en daarna lust ik ook nog wel een toetje en een chocolaatje bij de thee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik kan ook misselijk worden van een beker chocomel met slagroom, maar na een uurtje is dat wel over hoor!!
Ik had ook 1,5 uur daarvoor 2 boterhammen met omelet opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
Ik eet sowieso niet iets wat me misselijk maakt. Of dat nou aan het eten ligt of aan mij; bij mij is forceren nog nooit ergens goed voor geweest.
Als een beker warme chocolademelk met slagroom zo'n aanslag is op je gestel kan je er beter van leren dat je niet weer zo'n bel chocomelk neemt. Of alleen ná een paar boterhammen - en als je dan heel lang met je chocolademelk doet is het des te gezelliger.
Dan klinkt het toch niet echt alsof het je hele voedselvoorziening in de war gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had ook 1,5 uur daarvoor 2 boterhammen met omelet op
Was sowieso laat wakker vandaag
Look closer..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Heb net een uur in het park doorgebracht met het hondje. Het was heeeeerlijk!!De zon begint al een beetje kracht te krijgen, wel merk je dat het een strenge winter was, want heb nog geen sneeuwklokje, blauw druifje of krokus gezien.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan klinkt het toch niet echt alsof het je hele voedselvoorziening in de war gemaakt heeft.
Dus maak je niet te druk.
No pun intented?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was lid van de vereniging: Pun ik of Pun jij??
Loof telt niet. Ik heb wel narcissenloof gezien! Ik wil couleur!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Look closer..
De sneeuwklokjes zijn hier net zichtbaar, van die blauwgrijze nét te dikke grassprietjes. En ook de blauwe druifjes en krokussen heb ik al gezien - alleen nog maar loof, maar ze zijn er alwel.
En bij de inspectie bleek er ook een dode egel naast de haag te liggen.
Je veux l'amour!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Loof telt niet. Ik heb wel narcissenloof gezien! Ik wil couleur!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je veux l'amour!
't Komt eraan conleche, echt! Met kleur en groene blaadjes en bloemetjes en bijtjes.
Ik ga dit jaar weer duimen dat er een ooievaar onze paal verkiest. Vorig jaar is er een paar maal eentje eventjes geland, maar ik wil een stel! Broedend, schijtend en schreeuwend. Ofzo. En dan nog een stel op de reservepaal.
D'r zijn zelfs wel foto's van die ene ooievaar die vorige lente even neerstreekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]wie niet?
![]()
Oh!! Ik wil ook dat jij een ooievaar krijgt!! En dat je dan foto's gaat maken en hier post!!
Wandelen is ook goed! Kost alleen wat meer tijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Sjaapje het volgende:
Pfft ik ging vandaag gaan lopen, maar mijn stagewerk wilt helemaal niet opschieten dus ga ik wrsch de nacht door moeten werken dus ga ik niet gaan lopen maar waarschijnlijk vannacht wel een wandelingetje...
Awwwwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awwww! Lola wilde net op de krabpaal springen, maar dat mislukte en toen viel ze met paal en al. Krabpaal viel op haar en nu hinkt ze en bloedt haar pootje een beetje![]()
.
Nou, voor zover ik weet krijgt elke LiO betaald, hoor. Maar mijn medestudenten zitten dan ook allemaal op scholen waar ze om docenten zitten te springen. En ik heb niet zoveel keus natuurlijk, aangezien ik niet op het regulier onderwijs kan lesgevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welkom in het leven van een co-assistent en de gemiddelde afstudeer stagiair
(met een beetje geluk word ik zij-instromer en dan hoef je nooit LiO te zijn... pfoeh!)
Ze ligt nu heel zielig te zijn op de bank. Maar als ik met een touwtje voor haar neus zwaai, probeert ze die wel meteen te pakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
AwwwwIs poes verder wel ok? Ik ben altijd helemaal panisch als er wat met een van mijn katten gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |