SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar hebben ze ooit iets voor uitgevonden; een portemonnee
Idem! (natuurlijk)quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, die spuitbus, dat is echt lelijk!
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb zo'n fijn vriendjeIk ben echt koningin in dingen erger maken dan ze zijn en ook zelf echt geloven dat het zo erg is. Ik zat heel erg met iets van mijn studie en snapte maar niet waarom ik geen resultaat terugkreeg. Toen ging ik weer verder denken en dacht ik dat ik het wel niet gehaald zou hebben, en oh, als ik nog meer dingen niet haal dan verlengen ze straks het contract op mijn werk (ze betalen mijn studie) niet en dan ben ik werkloos en heb ik een dure studie en een studieschuld(je) die ik af moet betalen.. PANIEK!! in de tent dus.
En dan ga ik dat op lopen kroppen, niks vertellen. Vervolgens andere studiezaken ook laten versloffen waardoor ik het web alleen nog maar ingewikkelder maak. Gister eindelijk verteld waar ik mee zat en hij kan het dan precies zo verwoorden dat ik eigenlijk denk van "waarom maak ik me daar ook druk over?". En ik móest dus vandaag van hem bellen waarom ik mijn resultaat nog niet had en aan de hand daar van dan een oplossing bedenken.Ah, argh..... wat een boel gestress dan!! En inderdaad goed dat je vriendje je dan laat bellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je de opdracht nu nog inleveren dan?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb zo'n fijn vriendjeIk ben echt koningin in dingen erger maken dan ze zijn en ook zelf echt geloven dat het zo erg is. Ik zat heel erg met iets van mijn studie en snapte maar niet waarom ik geen resultaat terugkreeg. Toen ging ik weer verder denken en dacht ik dat ik het wel niet gehaald zou hebben, en oh, als ik nog meer dingen niet haal dan verlengen ze straks het contract op mijn werk (ze betalen mijn studie) niet en dan ben ik werkloos en heb ik een dure studie en een studieschuld(je) die ik af moet betalen.. PANIEK!! in de tent dus.
En dan ga ik dat op lopen kroppen, niks vertellen. Vervolgens andere studiezaken ook laten versloffen waardoor ik het web alleen nog maar ingewikkelder maak. Gister eindelijk verteld waar ik mee zat en hij kan het dan precies zo verwoorden dat ik eigenlijk denk van "waarom maak ik me daar ook druk over?". En ik móest dus vandaag van hem bellen waarom ik mijn resultaat nog niet had en aan de hand daar van dan een oplossing bedenken.Aaaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaapje toch! Nou komt het vast wel goed toch?
Fijn he, zo'n vriendje die je af en toe met beide benen terug naar de grond sleurt![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En ik was ook 19 toen ik begon. Ik gok dat ik ongeveer een half jaar ouder ben dan hij. *past wereldbeeld aan*quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, hij was al bijna 20 toen 'ie ging studeren
Relativerende en daadkrachtige vriendjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Als ik er nu ook aan denk, denk ik echt van: mens!!!Met veel dingen sta ik best sterk in mijn schoenen, maar met dat soort dingen dus echt niet. Vriendjelief helpt me daar gelukkig goed mee
![]()
En omdat de datum en tijd vermeld staat bij het geuploade bestand hoefde ik nu alleen nog maar op inleveren te drukken!Ze laten alleen de docent even weten waarom het zo lang geduurd heeft. M'n vriend gaat me ook echt uitlachen om de reden, hoor.
Nou, ik moet wel even alle rotzooi achter me opruimen, maar ik heb er nu wel even weer alle vertrouwen in! Ik ga maar even een schema maken met wanneer ik wat moet doen enzo, dat werkt bij mij altijd wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
GB, fijn dat het opgelost isKun je nu weer met frisse moed verder?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Sjaapje het volgende:
S: hongaarse volksdans, geen idee of dat lastig gaat zijn, we zien wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |